Hellarit sanovat aina, että lue Raamattua, niin tulet uskoon ja pelastut, mutta eihän se niin toimi! Kun Raamattua lukee avoimin mielin ja ymmärryksellä, niin huomaa sen olevan täynnä taruja ja suoranaisia valheita. Miksi ihmeessä joku uskoisi niihin?
Raamattu estää tulemasta uskoon
5
106
Vastaukset
- Anonyymi
Taitaa kuule tökätä joko avoimen mielen tai sitten sen ymmärryksen kohdilla.
- Anonyymi
Kyllä Raamattua lukemalla tullaan uskoon.
Miten sitä voi muita uskovia herjata jos ei lue Raamattua ja tiedä miten herjata.
Voi tietenkin herjata pelkästään amerikan homoista ilman Jumalan sanaa, mutta se saattaa pitkässä juoksussa alkaa tuntua puuduttavalta uskolta.
Mistä ne herjat ammetaa jos ei lue Raamattua? - Anonyymi
Mitäs muitakaan nämä jeesustelijat on kuin helluntailaisia?
Matt.7
22 Moni sanoo minulle sinä päivänä: 'Herra, Herra, emmekö me sinun nimesi kautta ennustaneet ja sinun nimesi kautta ajaneet ulos riivaajia ja sinun nimesi kautta tehneet monta voimallista tekoa?'
23 Ja silloin minä lausun heille julki: 'Minä en ole koskaan teitä tuntenut; menkää pois minun tyköäni, te laittomuuden tekijät'.- Anonyymi
Hurmahenkiset lahkolaiset eivät piittaa mitään Jumalan säätämist kymmenestä käskystä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hurmahenkiset lahkolaiset eivät piittaa mitään Jumalan säätämist kymmenestä käskystä.
1. Joh. 3:4
Jokainen, joka tekee syntiä, syyllistyy laittomuuteen, sillä synti merkitsee Jumalan lain rikkomista.
Jumalan lakien hylkääminen johtaa villitsevien hurmoshenkien valtaan joutumiseen.
1. Tim. 4:1
Mutta Henki sanoo selvästi, että tulevina aikoina moniaat luopuvat uskosta ja noudattavat villitseviä henkiä ja riivaajien oppeja.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod225404- 264657
- 282661
- 342314
- 372058
- 152008
En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191637- 121571
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons241360- 151306