Mistä johtuu se, että kun olen useaan hirsirakentajaan ottanut yhteyttä vakavassa mielessä niin tuntuu että myyjät lähes kaikissa firmoissa kankeita ja nihkeitä viemään prosessia eteenpäin? Asiakkaana olen ihan peruspakettia vaille, en vaadi mitään kovin suuria muutoksia pohjiin ja avaimet käteen- paketti olis tällä hetkellä varmaan paras vaikka omaakin taitoa jonkin verran löytyy.
Onko pula työntekijöistä, materiaalista vai mistä? Eivätkö uskalla lähteä laskemaan tarjouksia vai onko todella niin kiireistä heillä että saa moneen kertaan itse lähestyä ja lähes vaatia kontaktia? Sähköposteihin ei oikein vastata tai jos soitetaan pyynnöstä takaisin ja jotain lupaavat, niin eipä kuulu.
Tämä kokemus nyt useasta firmasta. Mistä johtuu?
Mikä mättää rakennusalalla juuri nyt?
Anonyymi-ap
0
67
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod225294- 254478
- 282591
- 342274
- 372018
- 151968
En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191617- 121551
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons211297Kerranki asiat oikein
Ilkka ja muut pienpuolueeet...teitte hyvän työn kun valitsitte pätevän henkilön virkaan eikä kepulle passelia!! Jatkakaa101204