IHMETTELYN AIHEENA SENSSU.

Anonyymi-ap

Otsikko puhuu puolestaan.

Tai voihan sitä vähän ruokkia lisääkin Sisäpiirin Apinaa samalla.

Joo, no tosiaankin istun täällä Chiang Maissa meidän perheen kodin pihassa vakipaikallani saunamme vieressä, joka sauna sijaitseen uima-altaamme vieressä.

Olen jo juonut Thaimaan parhaat kahvit ja nyt on Kuksassa vahvaa Toroa, jota siemailen samalla kun tupruttelen pikku Hoffeja.

Sonkran joo, onhan tuo hauskaa, mutta ei tarvetta joka päivä.

Hieman ihmettelen kun Thaimaan Eedenissä arvostetaan kommuunin yhteenkuuluvuutta, niin kommuunin rikkaimmat menevät yksin ravintolaan valokuvaamaan maailman parasta pihviä, eikös tuon olisi voinut tehdä joskus toiste.

Me tehtiin sama asia käänteisesti, kutsuttiin läheisiä meille tänne ja tarjosin heille pihviä ym. jopa lohtakin joita olin hankkinut kokonaisina useita ja onhan noita kokonaisia myös muutama pakkasessa.

Olen muuten testannut Thaimaalisten ns. pihvimaun, se ei ole sama kuin Satasenköyhän vain suolaa ja hieman pippuria ja voin kertoa että pitävät hieman jopa tulisemmin maustetuista, chili on hyvä mauste siihen tarkoitukseen, jopa myös hampurilaispihveihin jos pihveiksi kokolihan sijaan valitsee jauhelihan.

Jos joku Pattayan rakas ihan oikeasti on kiinnostunut kotikokkailemaan, niin suosittelen käyntiä Chez Mariuksessa, sitä voi sanoa kotikokin ns. karkkikaupaksi, varmasti ei poistu kyseisestä liikkeestä ilman ostoksia.

Mukavaa kevättä, jatkakaa juttujanne vaipoista sun muista ulosteaiheista kun ne on teille tärkeitä aiheita.

> + <

4

119

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Jatkan vielä että otin Pupelta haitariin viime yönä.

> + <

• Anonyymi

No se on Puppe tässä ja totean yxoikoseen, että on erittäin mieluisaa kun sinä muistat tavallasi minua 24/7 sillä näyttänee olevan vahvoja viitteitä siitä, että olen tehnyt sinuun pysyvän vaikutuksen.
        Tosin Puppe toteaa, että voisit viedä haitarisi ja hanurisi joskus myös Pattayalle, mutta jätä äitisi kotiin, niin saata vapaammin harrastaa mielitekojasi, koska Pattayalla on kaikille kaikkea, siis myös sinulle.

Kisu ja Misu joskus kutsuu minua Pupsukaksi, eikös olekin hauskaa.

• Anonyymi

"Tuossa oli yksi lause totta: "Olen jo juonut".
      Muut oli humalaisen ja lääkityn reppanan unelmaa. Hoffit on karvapersesätkiä todellisuudessa. Hoitsun serkku trokaa niitä rekalla Baltiasta. Ei tee hyvää läppävialle, mutta kerranhan täällä vain eletään.

• Anonyymi

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa

En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod
      Ikävä
      22
      4234
    2. Huomenta ihana

Kauniskasvoinen ihanuus 😘 saan sut vielä
      Ikävä
      18
      3236
    3. Seiska: Anne Kukkohovi myy pikkuhousujaan ja antaa penisarvioita

Melko hupaisaa: https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ex-huippumalli-anne-kukkohovin-amerikan-valloitus-vastatuulessa-myy
      Maailman menoa
      398
      2284
    4. Hei rakas...

Miten on työpäivä sujunut? Rakastan sinua 💗
      Ikävä
      27
      1961
    5. Nainen, sellaista tässä ajattelin

Minulla on olo, että täällä on edelleen joku, jolla on jotain käsiteltävää. Hän ei ole päässyt lähtemään vielä vaan jost
      Ikävä
      239
      1939
    6. Edelleen sitä on vaikea uskoa

Että olisit oikeasti rakastunut muhun
      Ikävä
      34
      1854
    7. Toiveikas vai toivoton

torstai? Ajatuksia?
      Ikävä
      32
      1649
    8. Vitsi mihin menit. Heti takasin.

Mä näin sut tuu takasin! Oli kiire, niin en ehtiny sin perään!
      Ikävä
      15
      1528
    9. Kulujen jako parisuhteessa

Hei, miten teillä jaetaan kulut parisuhteessa? Työttömyyttä ja opiskelua tulee omalla kohdalla jatkumaan vielä jonkin ai
      Parisuhde
      68
      1260
    10. Mukavaa päivää

Mun rakkauden kohteelle ❤️ toivottavasti olet onnellinen
      Ikävä
      12
      1251
    Aihe