veron maksaja verukkeellakaan.
Toisten asioihin on turha koittaa tunkea
34
413
Vastaukset
- Anonyymi
Et sinä paskiainen toisten tekemisille mitään voi. Etkä oman suolenne toiminnalle, paskat housussa KOkO AJAN
- Anonyymi
Voi voi lukee näitä niin ihmetyttää taso
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Voi voi lukee näitä niin ihmetyttää taso
Tapettava mulkero
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tapettava mulkero
Sinäkö tapat ihmisiä ?
- Anonyymi
Eiköhän ihmiset kuole aina , 100 v päästä ei kukaan ole täällä , ei edes 50.
- Anonyymi
Juu, onnex pääsee mullan syöntiin jo hyvissä ajoin
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Juu, onnex pääsee mullan syöntiin jo hyvissä ajoin
Mistä tiedät ajankohtasi?
- Anonyymi
Onko joku ongelma?
- Anonyymi
Kaikki me veroja maksetaan.
- Anonyymi
eikös sitten makseta ?
- Anonyymi
Kuka maksaa ja mistä? Persutuslakimies työmarkkinatuesta?
- Anonyymi
Eläkkeestä.
- Anonyymi
Tapettava mulqwist
- Anonyymi
Ala-arvoisia juttuja täällä . samaa tavaraa suusta ja suolesta.
- Anonyymi
Ihan turhaan vatipää valitat kun itse heilutat tahtipuikkoa tämänkaltaisilla avauksilla>Vai pitäs töiden perässä muutella
kumma juttu kun auttajia siihen ei näy koskaan missään. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ihan turhaan vatipää valitat kun itse heilutat tahtipuikkoa tämänkaltaisilla avauksilla>Vai pitäs töiden perässä muutella
kumma juttu kun auttajia siihen ei näy koskaan missään.Joku niin väittää täällä .... eikös se ole yleinen lause muuta muualle? saat duunia
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
kumma juttu kun auttajia siihen ei näy koskaan missään.En tiedä kuka näitä turhia ketjuja avaa se on hyvä kysymys. ei taida olla työtön itse.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En tiedä kuka näitä turhia ketjuja avaa se on hyvä kysymys. ei taida olla työtön itse.
Saattaa olla murrin perse. Kyseinen ukko on useasti osoittanut olevan pahaisen kakaran henkisellä tasolla.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
kumma juttu kun auttajia siihen ei näy koskaan missään.Vallanhaluisia psykopaatteja.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Saattaa olla murrin perse. Kyseinen ukko on useasti osoittanut olevan pahaisen kakaran henkisellä tasolla.
Akka?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
kumma juttu kun auttajia siihen ei näy koskaan missään.Kukahan heiluttaa puikkoja. joku häirikkö.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Akka?
Mies on!
- Anonyymi
Ette te edes suolenne toiminnalle mitään voi.
- Anonyymi
Mitä suolen toiminta kuuluu työttömyyteen ?
Voi teitä - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Voi teitäHarmi. Sinulla ei ole valtaa kontrolloida muiden ihmisten suolen toimintaa. Harmittaako?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Harmi. Sinulla ei ole valtaa kontrolloida muiden ihmisten suolen toimintaa. Harmittaako?
voi jeesus
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Voi teitäAivopieruja vapaasti päästelee joku.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Harmi. Sinulla ei ole valtaa kontrolloida muiden ihmisten suolen toimintaa. Harmittaako?
Entäs itseäsi?
- Anonyymi
Mihin asioihin ?
- Anonyymi
Asioiden vapaaseen valintaan minkä toteuduttava täysin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Asioiden vapaaseen valintaan minkä toteuduttava täysin.
Sinun mielesi mukaan vai? Niinkö ne pitää mennä?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sinun mielesi mukaan vai? Niinkö ne pitää mennä?
Eikös niin perutuslaakissa mainita?
- Anonyymi
Työttömyysturvaan koska niistähän tämä aihepiiri on. otsikon mukaan nämä menee.
- Anonyymi
Täällä on niin erikoista juttua ollut pitkään.
Ei näitä enää kukaan lue.
Mellastamiseen nämä palstat on.
Ketjusta on poistettu 9 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod225324- 254508
- 282631
- 342294
- 372038
- 151968
En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191627- 121561
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons211307Kerranki asiat oikein
Ilkka ja muut pienpuolueeet...teitte hyvän työn kun valitsitte pätevän henkilön virkaan eikä kepulle passelia!! Jatkakaa101224