Renki täsä hoi! Oliko Kapitalistiriistäjä paikalla? Katsos ku täsä on semmonen homma ny että sun melko uus vetäjä, Scania R144 teki lopullisen tenän nyt. Lisäsin aamulla sen normi 12 litraa öljyä moottoriin, mutta nyt kone huohottaa niin ettei eteensä nää ja kannenkin välistä tulee mönjää. Soitin Scan-autolle, lupasivat ottaa heti työnalle mutta kuultuaan kenen auto niin löivät luurin kii.
Tilaakko mulle taksin tänne niin pääsen kotio pääsiäisen viettoon keskikaljakuppila Lärvituoppiin. Ja hei, hommaa samalla uus renki, mä en näitä romuja enää aja!
Taksilla Lärvituoppiin kohta
4
148
Vastaukset
- Anonyymi
Renki ajaa ku käsketään!
- Anonyymi
Kuules renkipoika! Sinä ajat ajua kun käsketään! Turha kuvitellakaan muuta. Korjaat kaanian itse, ei voi olla liian vaikeaa.
Sitten asiaan: Minulla on kahdeksan miljoonan markan omaisuus. on iso kivitalo, huviloita ym jne. Renki, hamppi ja turhapuro viettää lomansa kaljaravintola Lärvituopissa, minä Marbellassa.- Anonyymi
Mahtavaa lukea vauraan ja ansioituneen kuljetusparoonin tekstiä! Omaisuutta, kiinteistöjä, mersuja ym, kaikkea on!
- Anonyymi
LERVOA PIDETTIIN KU PIISPAA PAPPILASSA PEIJOLAN SEOLLA. PAJATSO ANTOI, PAARITYTTÖ ANTOI JA LERVO SAI TUHDIT HÖYRYMAKKARAT SYÖDÄKSEEN. MYÖS RAHTIVESSAN POSLIININ LERVO KÄVI "OPETTAMASSA TAVOILLE" ELI RYKÄISI DELIRIUM KRAPULAPASKAT KUUDEN BOFOORTTIN PAINEELLA PÖNTTÖÖN, NOKKAMALLIN SISU POLAR KÄYDÄ HÖRSKI PEIJOLAN PAARIN TAKANA PIILOSSA ETTEI VOUTI VIE.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod213411- 162312
Seiska: Anne Kukkohovi myy pikkuhousujaan ja antaa penisarvioita
Melko hupaisaa: https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ex-huippumalli-anne-kukkohovin-amerikan-valloitus-vastatuulessa-myy3731957Nainen, sellaista tässä ajattelin
Minulla on olo, että täällä on edelleen joku, jolla on jotain käsiteltävää. Hän ei ole päässyt lähtemään vielä vaan jost2371874- 311557
- 271541
- 301445
Kulujen jako parisuhteessa
Hei, miten teillä jaetaan kulut parisuhteessa? Työttömyyttä ja opiskelua tulee omalla kohdalla jatkumaan vielä jonkin ai671192- 141057
- 641049