kelle jää käytetyt sähköautot

Anonyymi-ap

Tuskin ainakaan vakitöissä ostaa käytettyä sähköautoa...kelle siis jää yli 8 vuotta vanhat sähköauot..? minä vaan kysyn.

16

228

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Kyllä tuollainen nyt 8 vuotias sähköauto on vanhentunut niin paljon ettei niitä kannata ostaa. Uskoisin että kun nykyiset uudet tulee samaan ikään niin niillä on ostajia.

• Anonyymi

ALOITTAJALLA ON TODELLA OUDOT KUVITELMAT.

• Anonyymi

Varmaankin niille, joille ennen jäi yli 8 vuotta vanhat polttikset.

• Anonyymi

Kyllä joku voi ostaa mutta hinta täytyy olla pieni.

• Anonyymi

Ihan samaa voi ihmetellä diesel autosta. Minulla on kahdenksan vuotta vanha kolmesataatuhatta ajettu diesel mitsu, iso moottori, neliveto, automattivaihde ja kaikki herkut. En saa edes 10 prosenttia hinnasta mitä itse maksoin,

• Anonyymi

8 v / 300 tkm. Tarviiko saadakaan mitään, johan tuo on hintansa hankkinut. Sähköauto samoilla lukemilla on lähes arvoton.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

8 v / 300 tkm. Tarviiko saadakaan mitään, johan tuo on hintansa hankkinut. Sähköauto samoilla lukemilla on lähes arvoton.

Niin kyllä tämä mitsukin on lähes arvoton jos siitä saa vain 4k€. Ei siis eroa mitenkään sähköauton jälleenmyyntiarvosta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

On siinä semmoinen ero että sähköautolla on noilla kilometreilä säästetty ainakin 20 tuhatta euroa verrattuna dieseliin. Riippuen vähän paljonko on pystytty latailemaan kotona. Jos kaikki lataukset kotona on säästö lähempänä 30 k€. Tämä raha on siis tilillä kun lähdetään autokaupoille.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

On siinä semmoinen ero että sähköautolla on noilla kilometreilä säästetty ainakin 20 tuhatta euroa verrattuna dieseliin. Riippuen vähän paljonko on pystytty latailemaan kotona. Jos kaikki lataukset kotona on säästö lähempänä 30 k€. Tämä raha on siis tilillä kun lähdetään autokaupoille.

Säästää noin paljon jos on saanut sähköauton ilmaiseksi. Itse en ole koskaan yli 10 tonnia ole autosta maksanut enkä tule tuota enempää käyttämään sähköautoonkaan. Ja tuo 10 tonnia sisältää laturin asentamisen. Ja tuolla 10 tonnilla pitää saada sähköauton, jolla on yli 500 km toimintamatka keskellä talvella ja alle 5 minuutin latausaika pikalaturilla.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Säästää noin paljon jos on saanut sähköauton ilmaiseksi. Itse en ole koskaan yli 10 tonnia ole autosta maksanut enkä tule tuota enempää käyttämään sähköautoonkaan. Ja tuo 10 tonnia sisältää laturin asentamisen. Ja tuolla 10 tonnilla pitää saada sähköauton, jolla on yli 500 km toimintamatka keskellä talvella ja alle 5 minuutin latausaika pikalaturilla.

Lisään... Ja tuolla alle 10 tonnin sähköautolla pitäisi olla vielä ainakin 10 vuotta käyttöikää jäljellä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Lisään... Ja tuolla alle 10 tonnin sähköautolla pitäisi olla vielä ainakin 10 vuotta käyttöikää jäljellä.

Ei kai se synti ole jos tykkää ajella uudella autolla. Varsinkin jos omalla rahalla ajelee.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Niin kyllä tämä mitsukin on lähes arvoton jos siitä saa vain 4k€. Ei siis eroa mitenkään sähköauton jälleenmyyntiarvosta.

Joku d.i.y. ihminen ostaa sen neljän tonnin mitsun ja ajelee sillä vielä vuosia. Vanha sähköauto, niin harvassa ovat omatoimiasentajat, jotka pystyvät tekemään sellaisen sähköpuolelle mitään.
        ID4

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tulevaisuus ei tule olemaan ruusuinen nykyään muutaman tonnin autoilla ajeleville...

• Anonyymi

Ne jää sinulle, persoonapronominin ensimmäiselle.

• Anonyymi

no ohan se vähän kuin pelaisi autoilla mustaa pekkaa...se kelle jää kouraan on hävinnyt..

• Anonyymi

Ne jäävät yhelle tyypille Hikiällä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa

En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod
      Ikävä
      22
      5474
    2. Huomenta ihana

Kauniskasvoinen ihanuus 😘 saan sut vielä
      Ikävä
      32
      4810
    3. Hei rakas...

Miten on työpäivä sujunut? Rakastan sinua 💗
      Ikävä
      28
      2721
    4. Edelleen sitä on vaikea uskoa

Että olisit oikeasti rakastunut muhun
      Ikävä
      34
      2344
    5. Toiveikas vai toivoton

torstai? Ajatuksia?
      Ikävä
      37
      2058
    6. Vitsi mihin menit. Heti takasin.

Mä näin sut tuu takasin! Oli kiire, niin en ehtiny sin perään!
      Ikävä
      15
      2008
    7. En ole koskaan kokenut

Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka
      Ikävä
      19
      1647
    8. Mukavaa päivää

Mun rakkauden kohteelle ❤️ toivottavasti olet onnellinen
      Ikävä
      12
      1591
    9. Ei tämä etene ikinä

Kun kumpikaan ei enää ota yhteyttä. Mä en ainakaan uskalla.
      Ikävä
      23
      1462
    10. Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...

Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons
      Suomalaiset julkkikset
      25
      1429
    Aihe