Tuli iso profetia naispappeudesta:

Anonyymi-ap

Sain yöllisen uninäkyni,siinä sanottiin:

"Uinuva ja nukkuva se kansa,joka ei naispappeja ja naissaarnaajia hyväksy.
Estävät Foiben ja Priscillan saarnaushistoriasta Totuuden julkituonnin,sekä vähättelevät naisvanhemmistoja".

13

232

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Ei ole Raamatun mukainen.

• Anonyymi

Jes. 3:12
      Minun kansani käskijät ovat lapsia, ja naiset sitä hallitsevat. Kansani, sinun johtajasi ovat eksyttäjiä, he ovat hämmentäneet sinun polkujesi suunnan.

1. Kor. 11:3
      Mutta minä tahdon, että te tiedätte sen, että Kristus on jokaisen miehen pää ja että mies on vaimon pää ja että Jumala on Kristuksen pää.

Tulisiko, ihmisen opettaa Jumalaa ?
      ja ihmisen hallita Herraa Jeesusta?

• Anonyymi

Hyvä toteamus.

• Anonyymi

Ei ole Raamatun mukainen sanoma

• Anonyymi

Raamattu ei tunne naispappeja/pastoreita. Tämä on 100% varma.

• Anonyymi

Tämä sanoma ei ole Jumalan hengestä koska se on niin räikeästi sanan vastainen

• Ja sinä kuljet eri kuiduista tehdyissä vaatteissa, helvetin tulijävessa sitten kadut!

Et ole myöskään raamatun köskyn mukaisesti tappanut kohtaamiasi naisnoitia tai sapattina työtä tehneitä! Tupla- tai tiplahelvetin tuli odottaa!

• Anonyymi
        he-ma kirjoitti:

Ja sinä kuljet eri kuiduista tehdyissä vaatteissa, helvetin tulijävessa sitten kadut!

Et ole myöskään raamatun köskyn mukaisesti tappanut kohtaamiasi naisnoitia tai sapattina työtä tehneitä! Tupla- tai tiplahelvetin tuli odottaa!

Tämäkään ei ole Raamatun mukainen.

• Anonyymi
        he-ma kirjoitti:

Ja sinä kuljet eri kuiduista tehdyissä vaatteissa, helvetin tulijävessa sitten kadut!

Toki tiedät, veli "hyvä", että on laki ja sitä lakia profeetat "valvovat", kuin poliisit, Suomen lakia.
        ja jos joku ei ymmärrä lakia, niin Profeetat opettavat.
        Profeettat ovat sekä "lain-valvojia, että opettajia"

Matt. 7:12
        Sentähden, kaikki, mitä te tahdotte ihmisten teille tekevän, tehkää myös te samoin heille; sillä tämä on laki ja profeetat.

ja edelleen
        Luuk. 16:16
        Laki ja profeetat olivat Johannekseen asti; siitä lähtien julistetaan Jumalan valtakuntaa, ja jokainen tunkeutuu sinne väkisin.

ja vielä kerran
        Room. 3:21
        Mutta nyt Jumalan vanhurskaus, josta laki ja profeetat todistavat, on ilmoitettu ilman lakia,

ja kerta vielä :)
        Sak. 7:12
        Ja he tekivät sydämensä kovaksi kuin timantti, etteivät kuulisi lakia eikä niitä sanoja, mitkä Herra Sebaot on lähettänyt Henkensä voimalla entisten profeettain kautta; ja niin on Herralta Sebaotilta tullut suuri vihastus.

Nyt, itse ymmärrän lain TARKOITUSKSEN olla, PELASTAJA, niin että kuka sitten noudattaa "pakollisia" lain vaatimuksia ja vapaa-ehtoisia, niin vältyy monelta "pahalta".

ja Loppu kaneetti on:

PUOLUSTAJA on ja TULEE:
        Joh. 14:26
        Mutta Puolustaja, Pyhä Henki, jonka Isä on lähettävä minun nimessäni, hän opettaa teille kaikki ja muistuttaa teitä kaikesta, minkä minä olen teille sanonut.

Mitä, ISÄ, eli Jumala on laissa vaatinut? vai sen että Herra Jeesus on ne lain-vaatimukset täyttänyt.

eli Jumala, ISÄ, lain antaja ja vaatija, ei VAADI meiltä niitä, sillä ne ovat jo täytetty :)

se eli tämä on ILOSANOMA:

SE on täytetty!

nyt mitä taas aloitukseen tulee, niin PRofeetat puhuvat eli opettavat vieläkin, mutta ei lakia, vaan ILOSANOMAA.

mutta sa se.
        ja sitten lisää tuoretta kahvia, juuri kahvinpavuista jauhettua, pon ape,

• Anonyymi

Asia on juuri toistenpäin eli ne jotka hyväksyvät ovat uinuvia ja nukkuvia tässä kohtaa

• Anonyymi

Raamattu Puhuu pyhäkköportoista.
      Ovatko ne miehiä?

• Anonyymi

Tämä ilmoitus on tullut profeetoilta.

• Anonyymi

Tämä on eksytystä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa

En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod
      Ikävä
      28
      5702
    2. Huomenta ihana

Kauniskasvoinen ihanuus 😘 saan sut vielä
      Ikävä
      33
      5100
    3. Hei rakas...

Miten on työpäivä sujunut? Rakastan sinua 💗
      Ikävä
      29
      2924
    4. Edelleen sitä on vaikea uskoa

Että olisit oikeasti rakastunut muhun
      Ikävä
      34
      2414
    5. Toiveikas vai toivoton

torstai? Ajatuksia?
      Ikävä
      37
      2098
    6. Vitsi mihin menit. Heti takasin.

Mä näin sut tuu takasin! Oli kiire, niin en ehtiny sin perään!
      Ikävä
      15
      2048
    7. Ei tämä etene ikinä

Kun kumpikaan ei enää ota yhteyttä. Mä en ainakaan uskalla.
      Ikävä
      28
      1730
    8. En ole koskaan kokenut

Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka
      Ikävä
      19
      1667
    9. Mukavaa päivää

Mun rakkauden kohteelle ❤️ toivottavasti olet onnellinen
      Ikävä
      12
      1661
    10. Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...

Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons
      Suomalaiset julkkikset
      35
      1579
    Aihe