Terroristiliike Elokapina on yhdessä 40 muun järjestön kanssa allekirjoittanut kannanoton Suomen ilmastolain säilyttämisen puolesta. Allekirjoittajien joukossa ovat muun muassa Akava, Suomen ammattiliittojen keskusjärjestö SAK ja STTK.
SAK mukana rikollisliikkeessä
5
80
Vastaukset
- Anonyymi
Elokapina ei ole rikollisliike vaan täysin laillinen kansalaisjärjestö.
- Anonyymi
Kaikki, jotka ovat persujen kanssa eri mieltä halutaan työntää marginaaliin ja niitä ollaan kieltämässä.
- Anonyymi
Ok,sitä en tiennyt. Miten on mahdollita, sillä hehän vahingoittavat ihmisten omaisuutta ja häiriköivät häiritsevästi ihmisten liikkumista?
Itse luokitteluun tälläisen toiminnan rikolliseksi..
Mutta jos näin on niin onpa outoa mutta hyväksyn sitten sen. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ok,sitä en tiennyt. Miten on mahdollita, sillä hehän vahingoittavat ihmisten omaisuutta ja häiriköivät häiritsevästi ihmisten liikkumista?
Itse luokitteluun tälläisen toiminnan rikolliseksi..
Mutta jos näin on niin onpa outoa mutta hyväksyn sitten sen.Näin se on. Jos ryöstät kioskin et joudu vastuuseen jos aikomuksesi on maailmanlopun estäminen.
- Anonyymi
Ammattiliitot ovat oikealla asialla!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod224274- 193300
Seiska: Anne Kukkohovi myy pikkuhousujaan ja antaa penisarvioita
Melko hupaisaa: https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ex-huippumalli-anne-kukkohovin-amerikan-valloitus-vastatuulessa-myy3992302- 271981
Nainen, sellaista tässä ajattelin
Minulla on olo, että täällä on edelleen joku, jolla on jotain käsiteltävää. Hän ei ole päässyt lähtemään vielä vaan jost2391949- 341924
- 321649
- 151558
- 121271
Kulujen jako parisuhteessa
Hei, miten teillä jaetaan kulut parisuhteessa? Työttömyyttä ja opiskelua tulee omalla kohdalla jatkumaan vielä jonkin ai681270