En tiedä mitä minun kuuluisi tehdä. Olen ollut yhden parhaan ystäväni kanssa kavereita noin 10 vuotta. Olemme olleet tosi läheisiä aina. Pari kuukautta sitten sain tietää että hän on haukkunut minua ja muita ystäviämme ja valehdellut asioita minusta muille. Hän ei tiedä että minä ja ystäväni tiedämme asiasta. Olemme yrittäneet ymmärtää häntä ja olla kilttejä hänelle mutta hän on vain ilkeä. Hän jättäytyy itse ulkopuolelle vaikka olemme pyytäneet häntä mukaan kaikkialle. Nyt emme ole halunneet olla hänen kanssaan paljoa koska hän laittaa meitä koko ajan alaspäin ja se on inhottavaa. Nyt hän eilen kuitenkin kysyi että miksi hengaamme aina ilman häntä. En pysty vastaamaan oikeaa syytä. Tänään hän lopetti meille kaikille puhumisen ja on selkeästi vihainen. Hän on tosi pitkävihainen ihminen ja voi väittää kenestä tahansa valheita. Emme todellakaan halua menettää häntä ja en pysty kohta olemaan. Mitä minun kannattaisi tehdä?
Kaverisuhteet
Anonyymi-ap
0
176
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 467515
- 334153
- 573655
- 503160
- 172846
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons562426- 542368
- 402309
- 432288
- 162256