kaikki oli hyvin, olin onnellinen
sitten tajusin, se olikin vain unta, en ole onnellinen
laitoin kissalle ruokaa, ja mietin, onkohan tuo kissa onnellinen?
Hyvä olo Nurmeksessa
9
261
Vastaukset
- Anonyymi
Kissa on erittäin fiksu kotieläin, mutta älä ota kissaa, jos aiot pitää sen vapaana luonnossa. Kissa on myös pikkupeto, joka väijyy pikkulintuja omalla ja naapureiden pihoilla, maaseudulla on vähän enemmän vapauksia. Hanki sisäkissa ja ulkoilutus hihnassa kuten koirallakin onnistuu, kun opettaa siihen jo pentuna.
- Anonyymi
Kiccani ei ulkoile kun valjaissa. Sekin on kuin tervanjuontia.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kiccani ei ulkoile kun valjaissa. Sekin on kuin tervanjuontia.
Kissan voi, ihan aikusenkin, totuttaa valjaisiin. Onko vaivan arvoista, se pitää itse miettiä.
Onhan se vähän koomista touhua, mutta itse tykkään kyllä ulkoiluttaa kissaani, se on sitä mindfulnessia kun se on niin hidasta ja oikein mitään ei tapahdu. Siinä aivot lepää katsellessa kissan hidasta etenemistä 😻
- Anonyymi
Vinkkinä pankkopojille jotka ei saa naista.
Hankkikaa kissa ja lähtekää sitä valjaissa ulkoiluttamaan. Ei mene pitkään kun pimut tulee jutulle! Uskokaa, se toimii! Kissaa ulkoiluttava mies koetaan luotettavaksi ja sympaattiseksi.- Anonyymi
Erikoinen mutta hyvä vinkki. Ehkä.
- Anonyymi
Tätä kannattaa kokeilla, tuloksia odotellaan.
- Anonyymi
No täytyypä koittaa oli niin erikoinen vinkki. kaikki muut keinot olenkin kokeillut eikä niistä ole ollut apua.
- Anonyymi
Kissasta puhemies....
- Anonyymi
Kissa on kiltti ja siisti, eikä levitä paljon karvoja huusholliin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 467465
- 324108
- 573635
- 503150
- 172826
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons522386- 532327
- 432278
- 372268
- 162256