Espoon keskusvaalilautakunta

Anonyymi-ap

Espoon vaalilautakunta järjesti kunta-ja aluevaalit tosi ala-arvoisesti ja ammattitaidottomasti 2025.
En saanut käyttää äänioikeuttani pitkien jonojen johdosta.

Vaadi, että vaalin tulos tulee mitätöidä ja järjestää uudet vaa
Eduskunnan oikeusasiamiehen tai valtioneuvoston oikeuskanslerin tulisi virkana puolesta puuttua asiaan.

Onko vaalitulos jo vahvistettu. Vääryys vallan sai

1

62

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Miten niin pitkien jonojen johdosta?
      Ennakkoäänestyspäiviä oli useita, ja kaksi varsinaista äänestyspäivää, jos siinä ajassa ei muka pääse äänestämään on äänestäjässä itsessään vika.
      Yleensä jokainen katsoo ettei jätä äänestämistä viime sekunneille ja kaikki jotka on sisään otettu pääsevät kyllä äänestämään, on täysin oma valinta jos väsyy jonottamiseen ja lähtee pois kesken kaiken.
      Siitä tympääntymisestään on turha muita syyttää.
      Äänestäjilläkin itselläänkin on oltava joku vastuu siitä mitä tekevät.
      Itse äänestin ennakkoon ja jonotin kuten kaikki muutkin. On oma vika jos ei viitsi,halua tai jaksa odottaa, tuolin voi pyytää jos ei jaksa seistä tai pyytää että saa äänestää kotona jos voimat eivät riitä jonottamiseen.
      Syötkö itse ruokasi vai syötetäänkö sinulle lusikalla vellit ja puurot, puetaanko sinut ja teetkö ylipäätään mitään itse?
      Jos olet avuton , vanhus, raihnainen saat kotiin vaalilautakunnan jäsenet ja äänestät kotona tai sairaalassa, muistisairaana taas et ole vaalikelpoinen, jos sinulle on edunvalvoja määrätty, jos päätät itse asioistasi niin voit äänestää. Mutta se vaatii myös ymmärrystä, jos sitä ei ole etkä ole päässyt äänestämään jos tulet liian myöhään kun ovet ovat jo sulkeutuneet niin itseäsi saat syyttää.
      On käsittämätöntä miten yksinkertaisia ihmiset ovat, kaksi äänestyslippua, eri värisinä ja on annettu ohjeet selkeällä suomenkielellä ja englannin kielellä miten äänestetään. Jos ei ennakkoon tutustu ehdokkaisiin, ei erota valkoista ja lilaa äänestyslippua voi syyttää taas itseään.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa

En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod
      Ikävä
      22
      5384
    2. Huomenta ihana

Kauniskasvoinen ihanuus 😘 saan sut vielä
      Ikävä
      26
      4627
    3. Hei rakas...

Miten on työpäivä sujunut? Rakastan sinua 💗
      Ikävä
      28
      2651
    4. Edelleen sitä on vaikea uskoa

Että olisit oikeasti rakastunut muhun
      Ikävä
      34
      2314
    5. Toiveikas vai toivoton

torstai? Ajatuksia?
      Ikävä
      37
      2058
    6. Vitsi mihin menit. Heti takasin.

Mä näin sut tuu takasin! Oli kiire, niin en ehtiny sin perään!
      Ikävä
      15
      2008
    7. En ole koskaan kokenut

Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka
      Ikävä
      19
      1637
    8. Mukavaa päivää

Mun rakkauden kohteelle ❤️ toivottavasti olet onnellinen
      Ikävä
      12
      1571
    9. Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...

Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons
      Suomalaiset julkkikset
      21
      1347
    10. Ei tämä etene ikinä

Kun kumpikaan ei enää ota yhteyttä. Mä en ainakaan uskalla.
      Ikävä
      15
      1276
    Aihe