Tuntuu olevan monenlaista kengän kuluttajaa täälläkin kylällä.
Periaatteellisesti lopetan eräitten henkilöiden tervehtimisen heidän toimintansa takia.
Kaikki eivät halua pelkästään ja hyvää lähimmäisilleen.
Kehtaako kaikkia enää tervehtiä
15
1281
Vastaukset
- Anonyymi
Miksi ylipäätään pitäisi kaikkia tervehtiä? Ulkoilemassa olet, et seurustelemassa....
- Anonyymi
No onhan mukava lenkilläkin morjestaa ja jos ei halua vastata niin ei. Tuskin sitä enempi morjestellaan.
- Anonyymi
Sitähän sanotaan siitäkin ,..että se on jokin pakko .ei ole. Minä kevennän.Olin lenkillä puoliso ja poika oli .mukana.sitten tuli vastaan pariskunta jolla oli saksman koira.poikani sanoi terve.tuli vastaus en sanonut sinulle vaan tuolle koiralle.vähän nolotti minua.
- Anonyymi
Kunniallisesti eläjät morjesta. kyllä, jopa lenkillä.
- Anonyymi
Selitä minulle kunniallisesti elävät.Se on niin.olitpa Herra tai muu .Samalla viivalla ollaan.Kun viimeisen henkäyksen elät.vain armosta ei ansioista.
- Anonyymi
Liittyykö tämä jotenkin Iskun kylätalon jupakkaan?
- Anonyymi
Ei.
- Anonyymi
Saman olen todennut minäkin. Jopa ne, joille annetaan jokin luottamuksellinen tehtävä, ovat ostettavissa hiljaisiksi. Sitten luimistelevat vastaan tullessa kun omat teot niin hävettää ettei tiedä mihin menisi.
- Anonyymi
Morjens sano rikkaat toisilleen.
- Anonyymi
Se on tämä tervehtiminen erikoinen asia kerran menin kunnantalolle asioimaan ja istuin siinä käytävän tuolilla niin ainut ohi kulkeva joka tervehti oli vierasmaalainen naishenkilö.
- Anonyymi
Ihmiset kun vaihtelee autoja niin eihän niitä tunnekaan ihan heti.
- Anonyymi
Minäpä kuljin töihin Ukkohallaan 7kk.Aluksi eräs pyöräilijä ajoi aamuisin vastaan Hyrylle päin.Meni n.viikko ja tervehdittiin kättä nostamalla siitä lähtien joka aamu kun ohitettiin toisemme.En tuntenut kyllä ko.pyöräilijää ja tuskin tunsi minuakaan.Oli mukava kuitenkin tervehtiä aamuisin.Kohteliasta ja ysävällistä toimintaa.
- Anonyymi
Hei.olen ajatellut itsekin samaa asiaa.Entiset työkaverit ,päänsä pois kääntävät.minäkin olen ruvennut käyttäytymään samalla tavalla.tulee mieleen että mitä olen pahaa hänellekkin tehnyt.Se näyttää olevan niin että jos jollakin on paremmin vaikka kuin mitätön asia kuin hällä sekin aiheuttaa hälle epämieluisia ajatuksia käytös on sen mukainen.kerron esimerkin.olimme pitkään kavereita hän on kiva ihminen nyt , on mennyt huonompaan vointiin.Hän kommentoi köyhä ei voi rikkaan kanssa kaveri.minä häkellyin.ei ole ollut rikkauksia.En ole vieläkään oikein päässyt jyvälle mitä hän tarkoitti.Minä menetin omistus asunnon silloisen puolisoni kanssa.se huutokaupattiin.rahat otti ulosotto puolison velkoihin.viime kaneetiksi.Ystävyyttä ei mitata rahassa.minä nyt tämän avioeron myötä ihmettelen kun ...joillakin on isompi huoli siitä? Onko ??? Käynyt.Kuin minun vointi.toivon kaikille hyvää kesää.ja rakastakaa toisianne.halatkaa.pitäkää kädestä.Rukoilla voi.myös.
.- Anonyymi
Hei.olen usean ihmisen kanssa jutellut.Meillä täällä hyryllä olis ruvettava toimimaan.olen itse jo eläkeläinen.olis ajatuksia '.
Mutta kuulostaa olevan molemmat eläkeläisyhdistykset eri purasta porukkaa.Miksi????'Ei se tuo hyvinvointia kellekkään..Se on sellainen fakta heiltä.jos on jatkuva eripura...Kannaatta ruveta ajattelemaan.onko oma hyvinvointi tärkeämpi kun yhdistysväen.jos vituttaa.porukat.se pitää lopettaa.oman mielenterveyden takia.
. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hei.olen usean ihmisen kanssa jutellut.Meillä täällä hyryllä olis ruvettava toimimaan.olen itse jo eläkeläinen.olis ajatuksia '.
Mutta kuulostaa olevan molemmat eläkeläisyhdistykset eri purasta porukkaa.Miksi????'Ei se tuo hyvinvointia kellekkään..Se on sellainen fakta heiltä.jos on jatkuva eripura...Kannaatta ruveta ajattelemaan.onko oma hyvinvointi tärkeämpi kun yhdistysväen.jos vituttaa.porukat.se pitää lopettaa.oman mielenterveyden takia.
.Hyrynsalmen eläkeläisyhdistysten eri pura johtuu kahdenlaisesta syyistä, ensin on poliitiset vakaamukselliset erot, toinen on että henkilökohtaiset kemiat eivät toimi yhdistysksien välisessä suhteissa
Muutapa siinä ei sitten tarvitakaan että tivoli on valmis.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 467655
- 334243
- 573725
- 503200
- 172886
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons652591- 562445
- 512388
- 402339
- 162286