Hän kertoi kuulleensa Herran äänen yön tunteina ja nähneensä kuin pilven joka pyrki kylkeensä.Hän oli kuullut nämä sanat:
-"Sinä saat nyt sen saman voitelun hengen,kuin mitä oli Niilo Ylivainiolla ja se seuraa sinua koko loppuelämäsi ajan.
Sana sanoo,menkää ja parantakaa sairaat".
Erään profeetan saama sanoma 15 huhtikuuta 2025.
14
595
Vastaukset
- Anonyymi
Niinpä.
Niilohan oli huijari viimeisen päälle.- Anonyymi
Älä herjaa Jumalan voideltuja.
- Anonyymi
Tämä pilvi kuvaa mielestäni siipeileviä helluntailaisia,jotka "hinttaavat" profeetan kylkeen vaikka hän on ilmoittanutkin,ettei missään nimessä aio niihin liittyä.
Profeetoillahan on aina parantamisen lahja.
Ylivainio on jo kuollut ja kuopattu,ei tarvita enää,eikä myöskään hänen hännystelijöitään. - Anonyymi
Tämä koko sanoma on eksytystä.
Ison Kirjan opiston työntekijöistä nousee piispa,Saarela tai joku.
Mitkään profetiat eivät tue mitään herätystä. - Anonyymi
Saarela on jo piispa.
Käytännössä.
Ainoastaan virka puuttuu. - Anonyymi
Ei tule herätystä,helluntaikirkko laajenee ja kirjanoppineet ottavat kaikkialla vallan.
- Anonyymi
Nyt on kulunut jo viikko kun voitelu tuli, lieneekö siitä jo näkyvissä Herran tekoja?
- Anonyymi
Vatikaanin ennus on todennettu väärennökseksi.
- Anonyymi
Kun luin aloituksen, hieman meni rauha, mutta kun muistelin saman tyylisiä sanomia on aiemminkin tullut jonka jälkeen on mieltä tuettu raittiilla profetia rohkaisulla, samoin tapahtui myös nyt:
"Aivan kuten lintuemä vartioi vauvojaan, minä valvon Sanani toteuttaa se. Usko niitä profeetallisia sanoja, jotka sinulle on annettu. Usko siihen, mitä olen sanonut sinulle ja mitä Sanani sanoo. Valvo sitä, suojele sitä, vartioi sitä ja säädä se. Se tulee kypsyyteen. Usko minua, en koskaan petä sinua. Usko mitä sanotaan ja on sanottu. Minä teen sen.
Tässä kaksi eri käännöstä:
Jer1:12 "Silloin Herra sanoi minulle: 'Sinä olet nähnyt hyvin, sillä minä olen valmis toteuttamaan sanani."
Jer1:12 "Herra sanoi minulle: 'Sinä olet nähnyt oikein, sillä minä valvon sanaani toteuttaakseni sen".- Anonyymi
Joku veljen vihaaja joka on murhaaja eikä ole iankaikkista elämää on ilmeisesti jo poistetun herjakirjoituksen Voidellun jatkoksi laittanut.
- Anonyymi
Tämän ennustuksen kirjaaminen ylös tuo rauhan vain niille,jotka turvaavat eivätkä höpise turhia.
"Teidän monisanaisuutenne tähden kuulla".
Minne kuu menee?
Samaan paikkaan kuin ennenkin,sitten vain nousevat tulvavedet,kunnes tulee kuivuus ja sade pyyhkii sen kaiken pois. Höpö rohveetta.🎃
- Anonyymi
Mutta tulikasteen jälkeen tuleekin uusi rauha ja tämä rauha kestääkin tuhat vuotta,silloin myöskin valitaan uusi paavi ja nunnat ruokkivat sillä aikaa.
- Anonyymi
Nunnat ruokkii sairaita,paaville ei makseta palkkaa.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod224504- 203635
Seiska: Anne Kukkohovi myy pikkuhousujaan ja antaa penisarvioita
Melko hupaisaa: https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ex-huippumalli-anne-kukkohovin-amerikan-valloitus-vastatuulessa-myy4052397- 272101
- 341994
Nainen, sellaista tässä ajattelin
Minulla on olo, että täällä on edelleen joku, jolla on jotain käsiteltävää. Hän ei ole päässyt lähtemään vielä vaan jost2391959- 351784
- 151668
En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191487- 121351