Erään profeetan saama sanoma 15 huhtikuuta 2025.

Anonyymi-ap

Hän kertoi kuulleensa Herran äänen yön tunteina ja nähneensä kuin pilven joka pyrki kylkeensä.Hän oli kuullut nämä sanat:

-"Sinä saat nyt sen saman voitelun hengen,kuin mitä oli Niilo Ylivainiolla ja se seuraa sinua koko loppuelämäsi ajan.
Sana sanoo,menkää ja parantakaa sairaat".

14

595

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Niinpä.
      Niilohan oli huijari viimeisen päälle.

• Anonyymi

Älä herjaa Jumalan voideltuja.

• Anonyymi

Tämä pilvi kuvaa mielestäni siipeileviä helluntailaisia,jotka "hinttaavat" profeetan kylkeen vaikka hän on ilmoittanutkin,ettei missään nimessä aio niihin liittyä.
      Profeetoillahan on aina parantamisen lahja.
      Ylivainio on jo kuollut ja kuopattu,ei tarvita enää,eikä myöskään hänen hännystelijöitään.

• Anonyymi

Tämä koko sanoma on eksytystä.
      Ison Kirjan opiston työntekijöistä nousee piispa,Saarela tai joku.
      Mitkään profetiat eivät tue mitään herätystä.

• Anonyymi

Saarela on jo piispa.
      Käytännössä.
      Ainoastaan virka puuttuu.

• Anonyymi

Ei tule herätystä,helluntaikirkko laajenee ja kirjanoppineet ottavat kaikkialla vallan.

• Anonyymi

Nyt on kulunut jo viikko kun voitelu tuli, lieneekö siitä jo näkyvissä Herran tekoja?

• Anonyymi

Vatikaanin ennus on todennettu väärennökseksi.

• Anonyymi

Kun luin aloituksen, hieman meni rauha, mutta kun muistelin saman tyylisiä sanomia on aiemminkin tullut jonka jälkeen on mieltä tuettu raittiilla profetia rohkaisulla, samoin tapahtui myös nyt:

"Aivan kuten lintuemä vartioi vauvojaan, minä valvon Sanani toteuttaa se. Usko niitä profeetallisia sanoja, jotka sinulle on annettu. Usko siihen, mitä olen sanonut sinulle ja mitä Sanani sanoo. Valvo sitä, suojele sitä, vartioi sitä ja säädä se. Se tulee kypsyyteen. Usko minua, en koskaan petä sinua. Usko mitä sanotaan ja on sanottu. Minä teen sen.
      Tässä kaksi eri käännöstä:
      Jer1:12 "Silloin Herra sanoi minulle: 'Sinä olet nähnyt hyvin, sillä minä olen valmis toteuttamaan sanani."
      Jer1:12 "Herra sanoi minulle: 'Sinä olet nähnyt oikein, sillä minä valvon sanaani toteuttaakseni sen".

• Anonyymi

Joku veljen vihaaja joka on murhaaja eikä ole iankaikkista elämää on ilmeisesti jo poistetun herjakirjoituksen Voidellun jatkoksi laittanut.

• Anonyymi

Tämän ennustuksen kirjaaminen ylös tuo rauhan vain niille,jotka turvaavat eivätkä höpise turhia.
      "Teidän monisanaisuutenne tähden kuulla".

Minne kuu menee?
      Samaan paikkaan kuin ennenkin,sitten vain nousevat tulvavedet,kunnes tulee kuivuus ja sade pyyhkii sen kaiken pois.

• Höpö rohveetta.🎃

• Anonyymi

Mutta tulikasteen jälkeen tuleekin uusi rauha ja tämä rauha kestääkin tuhat vuotta,silloin myöskin valitaan uusi paavi ja nunnat ruokkivat sillä aikaa.

• Anonyymi

Nunnat ruokkii sairaita,paaville ei makseta palkkaa.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa

En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod
      Ikävä
      22
      4504
    2. Huomenta ihana

Kauniskasvoinen ihanuus 😘 saan sut vielä
      Ikävä
      20
      3635
    3. Seiska: Anne Kukkohovi myy pikkuhousujaan ja antaa penisarvioita

Melko hupaisaa: https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ex-huippumalli-anne-kukkohovin-amerikan-valloitus-vastatuulessa-myy
      Maailman menoa
      405
      2397
    4. Hei rakas...

Miten on työpäivä sujunut? Rakastan sinua 💗
      Ikävä
      27
      2101
    5. Edelleen sitä on vaikea uskoa

Että olisit oikeasti rakastunut muhun
      Ikävä
      34
      1994
    6. Nainen, sellaista tässä ajattelin

Minulla on olo, että täällä on edelleen joku, jolla on jotain käsiteltävää. Hän ei ole päässyt lähtemään vielä vaan jost
      Ikävä
      239
      1959
    7. Toiveikas vai toivoton

torstai? Ajatuksia?
      Ikävä
      35
      1784
    8. Vitsi mihin menit. Heti takasin.

Mä näin sut tuu takasin! Oli kiire, niin en ehtiny sin perään!
      Ikävä
      15
      1668
    9. En ole koskaan kokenut

Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka
      Ikävä
      19
      1487
    10. Mukavaa päivää

Mun rakkauden kohteelle ❤️ toivottavasti olet onnellinen
      Ikävä
      12
      1351
    Aihe