Mietin että se varmaan näin pysyisi paremmin kiinni? Lienee normaali tapa jos vien dacian korjaamolle?
Voiko dacian viimasuojan naulata pitkillä nauloilla kiinni keulamuoveihin?
25
323
Vastaukset
- Anonyymi
Skodassa ne tekee tuota. Ehkä se onnistuu?
- Anonyymi
Kannattaa ruuveilla laittaa. Dacia/renault muoviklipsut on niin heikkoa tekoa että repeää motarilla irti muuten.
- Anonyymi
Minulla huollon joku johtaja tuli ja löi 4kpl 20cm nauloja keulaan. Nyt pysyy.
- Anonyymi
Ei siinä 4 mm:n muovissa auta naulan pituus. Olisit nyt jotakin järkevää keksinyt. No ei voi kauhalla ottaa, jos on lusikalla annettu.
- Anonyymi
Minun on ehdottomasti saatava tietää, että missä se huolto on , etten vahingossa vie autoani sinne. Ole niin ystävällinen, että ilmoitat sen täällä.
- Anonyymi
Joillekkin kuskeille on kuulemma kokeilumielessä optikolla tehty värjätystä plexilasista koko naamaa peittävä aurinko lasi tai sanoisko aurinkolasit ja se on kinnitetty vanhanmallisilla kierteisillä kattopeltinailoilla suoraan otsaluuhun ja poskipäihin
- Anonyymi
Onko tällä palstalla enää mitään älyllistä elämää?
- Anonyymi
Ensi viikolla menen tekemään kaupat tulevasta Dacia Bigsteristä. Loppulasku on 38700 e.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ensi viikolla menen tekemään kaupat tulevasta Dacia Bigsteristä. Loppulasku on 38700 e.
Joo. Tilaukseen menee täälläkin. Hihihihiii. Kiitos. Tero
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Bruddah eeuuugghhh! Siis hyi rutto, melkein 40 tonnia ripulin rumasta epäluotettavasta romanian rellusta. On meillä kyllä mielisairaaloille tarvetta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Bruddah eeuuugghhh! Siis hyi rutto, melkein 40 tonnia ripulin rumasta epäluotettavasta romanian rellusta. On meillä kyllä mielisairaaloille tarvetta.
Mistä tiedät. Kun sulla ei ole mitään kokemusta koko autosta. Sitä paitsi monta kertaa tyylikkäämpi kuin Toyotasi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mistä tiedät. Kun sulla ei ole mitään kokemusta koko autosta. Sitä paitsi monta kertaa tyylikkäämpi kuin Toyotasi.
Tuli vetelät housuihin kun ajattelin että joku sortuu 40k€ Daciaan. Huhhuh
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuli vetelät housuihin kun ajattelin että joku sortuu 40k€ Daciaan. Huhhuh
Sen se tekee, kun on rahaton.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sen se tekee, kun on rahaton.
Money talks but not to me :(
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kohta lähden tekemään kaupat uudesta Dacia Bigsteristä. Olen innoissani uudesta autosta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kohta lähden tekemään kaupat uudesta Dacia Bigsteristä. Olen innoissani uudesta autosta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
- Anonyymi
Voit laittaa vaikka nauloilla . Huollossa eivät laita nauloilla .
- Anonyymi
Mistäs sinä sen tiedät, häh. Onko sulla Daccia. Jos on niin varmaankin ei ole massia.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mistäs sinä sen tiedät, häh. Onko sulla Daccia. Jos on niin varmaankin ei ole massia.
En tiedä Daccia merkkistä autoa. Missä niitä myydään?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En tiedä Daccia merkkistä autoa. Missä niitä myydään?
Daccia-kaupassa niitä myydään jos on massia
- Anonyymi
RUUVEILLA laittavat huollossa. Muuten repeytyy irti herkästi!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Daccia-kaupassa niitä myydään jos on massia
Jos on vielä vähän enemmän massia niin toyota kaupassa myydään parempia.
- Anonyymi
Auroran pihalla jaetaan dacian esitteitä aivan varmasti...sieltä löytyy varmasti sopivaa ostajakuntaa.
- Anonyymi
Tarkoitit varmaan Niuvaa?
www.niuva.fi
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod224324- 193391
Seiska: Anne Kukkohovi myy pikkuhousujaan ja antaa penisarvioita
Melko hupaisaa: https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ex-huippumalli-anne-kukkohovin-amerikan-valloitus-vastatuulessa-myy4022331- 272011
- 341954
Nainen, sellaista tässä ajattelin
Minulla on olo, että täällä on edelleen joku, jolla on jotain käsiteltävää. Hän ei ole päässyt lähtemään vielä vaan jost2391949- 351704
- 151578
En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191337- 121301