No asia on näin että olen pienikokoinen, tosin vielä kasvuiässä, 16 v. Olen lähes 155 senttiä pitkä (peräti), mutta tottakai haluaisin päästä sinne 160:n. Varmasti jokainen pienikokoinen tietää miten vaikea on löytää pukevia vaatteita. Varsinkin sopivia housuja, ei löydy sopivista malleista tarpeeksi pieniä kokoja ja pienikokoiset housut ovat sitten huonon mallisia, esim. minulle monet farkut ovat liian pienitakamuksisia. (; Ja en ole mikään leveäahterinen edes, mutta en mikään lättäperse..anteeksi kielenkäyttö.. Lähes kaikki housut on sitä paitsi tehty tietyn pituisille ihmisille 165 cm- ja jos joskus sattuukin löytämään hyvät housut, on todennäköisesti edessä lyhennyshommat ellei ole ostanut capreja tai shortseja.. Siispä tietääkä kukaan mitään keinoja esim. ruokavalion suhteen parantamaan pituuskasvua, että JOKIN RUOKA-AINE VAIKUTTAISI? En halua mitään hormoneja napsia vaan luonnollisesti saada vähän lisää pituutta. Vielä haluaisin kysyä, josko tietäisit pienille ihmisille suunniteltuja vaateliikkeitä? Kiitos Sinulle :)
Tietäisitkö ..
1
402
Vastaukset
- karita
Oon ite kans pienikokoinen ja tiiän miltä se tuntuu(tosin oon viel suakin lyhyempi eli 150cm).En oo varma mut en usko et mitenkään terveellisin konstein vois saada lisää pituutta joten paras vaan alkaa hyväksyä oma pienikokoisuus.Ite alan jo aika hyvin hyväksyä sen eikä se oo mun elämää kauheasti hankaloittanu.Ite löydän kyl kaikenlaisia housuja ihan hyvin mm.seppälä,hm,vero moda yms.eikä mullakaan mikään lättäperse oo vaan ihan kunnon muodot.Nykyään ei aina tarvii edes lyhentää housuja ainakin jos ostaa housuja näistä äsken mainituista liikkeistä.Pitää vaan jaksaa sovittaa tarpeeks monia housuja niin kyllä ne sopivatkin löytyy.
Ite en yhteen vaiheeseen viittiny ees ostaa housuja just koska ne ei ikinä olleet sopivia ja niit olis pitäny lyhentää.Sit kävin micmacin liikkeessä ja löysin sopivan mittaset ja istuvat farkut eikä ne ees ollu mitenkään liian teinit(oon ite 20v.)ja sen jälkeen aloin vaan sovitella housuja ja nyt mul on jo ihan hyvä valikoima.Onneks on älytty alkaa myymään housukokoja joka lähtöön ja useinhan niis on viel itsesäädettävä kiristyslenkki tms.mikä poistaa lyhentämisongelman.
Et kauppaan vaan sovittelemaan niin kyllä löytyy! :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod225214- 254378
- 272501
- 342264
- 372008
- 151918
En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191607- 121531
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons211267Kerranki asiat oikein
Ilkka ja muut pienpuolueeet...teitte hyvän työn kun valitsitte pätevän henkilön virkaan eikä kepulle passelia!! Jatkakaa101184