Hyvin menee.

Anonyymi-ap

Köyhällä menee hyvin niin se ärsyttää monia ihmisiä. Kalaa tulee merestä runsaasti ja sitä riittää jaettavaksi muille rahaa vastaan. Eilen oli yllätys kun oli taimenia verkossa ja myös siikaa. Taimen on hyväruokakala ja söin itse yhden perunamuusin kanssa. Tässä varmaan lihoo kun saa hyvää ruokaa joka päivä. Kun suunnittelee hyvin taloutensa niin rahat riittää ja voi käydä kalassakin usein.

29

360

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Tuo on totta. Vähävarainen kun saa kelasta rahaa, tt tuki maksaa laskut ja vielä saa käyttörahaa, niin kyllä on kivat olot. Kuka sitä nyt duunia tekee 9 e päivä, onko enää sitäkään.

Kahdestaan kun elelee, saa kaikki 2 x niin raha riittää. Vapun jälkeen lähdetään reisuun 2 viikoksi. Toisen kela rahoilla maksetaan laskut ja ruuat ja toisen rahoilla sitten tehdään reissuja tai osetaan mitä halutaan. Parasta.

• Anonyymi

Ovatko miljoonat törsätty vai jemmassa?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ovatko miljoonat törsätty vai jemmassa?

Ei oo, olen erittäin nuuka, en käyt omia rahojani mihinkään. Ruokaa saa ilmaisseksi vaatteita kirpparilta muutamalla eurolla, mikään ei mkasa juurikaan mitään kun käyttää tahoja joista asiota saa lähes ilmaiseksi. Rahaa on, olenkuin roope ankka, kylven rahassa ja maksatan asiat muilla.

Tai olen kuin eduskuntalainen, maksatan elämiseni muilla. Suosittelen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei oo, olen erittäin nuuka, en käyt omia rahojani mihinkään. Ruokaa saa ilmaisseksi vaatteita kirpparilta muutamalla eurolla, mikään ei mkasa juurikaan mitään kun käyttää tahoja joista asiota saa lähes ilmaiseksi. Rahaa on, olenkuin roope ankka, kylven rahassa ja maksatan asiat muilla.

Tai olen kuin eduskuntalainen, maksatan elämiseni muilla. Suosittelen.

No tässä ainankin kiteytyi tyhmään kysymykseen tyhmä vastaus.

• Anonyymi

En ottaisi kuppaisia limaisia kalojasi edes ilmatteeksi. Sen vähän mitä fisua tulee syötyy saa kaupasta pikkurahalla.

• Anonyymi

Ällöttäviä ovat noiden vesieläinten luurangot. Joskus menneisyydessä pystyin syömään kalapuikkoja ja savulohta

• Anonyymi

Keittää perunoita,porkkanaa sit avaa sillipurkin kannen ja eikun syömään.Aikoinaan monet kotitaloudet osti silakoita kerran viikossa ja paisto.On kalapuikkoja,tonnikalaa eikä tarvi kalastaa.Ei siinäkään mitään järkeä ole järsiä kalaa harvasa päivä persaukisena.Rahat menee kaljaan ni tulos on plus miinus nolla.

• Anonyymi

kännitonnikallaa tullee järvistä.
      Kaikki parhaat asijat elämässä tapahtuupi käytännössä, elikkä kontillaan ja polvillaan.
      Pittuus se on taka-asija.

• Anonyymi

Aloittaja kuulostaa siltä kuin eläisi eläkeläisen elämää.
      Talous on loistavassa jamassa ja elämä senkun hymyilee.

• Anonyymi

Töissä käyviä vituttaa aina KÖYHÄ kuka pärjää hyvin :D

• Anonyymi

Minua ei vituta köyhän asiat yhtään. Moni työssä käyvä on köyhä. Tekevät kuitenkin oman osuutensa yhteiskunnan hyväksi. Tahallaan työttömänä pysyvät ovat sitten eri seikka ja sellaiset asennevammaiset ovat yhteiskunnan saastaa.

• Anonyymi

Kun vielä olin työelämässä , en koskaan ajatellut tekeväni sitä yhteiskunnan hyväksi, ihan vaan palkan vuoksi kärsin.

• Anonyymi

Kaikki on halpaa jos ei osta mitään ja kalastaa kalat merestä. Tuolta yhdeltä laiturilta tulee paljon ahvenia ja samoin toisesta paikasta suntista missä on virtaava vesi niin siihen tulee ahvenia ja yleensä aamuisin siitä saa 10 kg ahventa jigillä kalastamalla. Pitää vaan mennä aamulla viiden aikaan siihen kalaan, olen siitä jo monena kesänä hakenut paljon kalaa. Parhaimmilaan olen saanut siitä 100 kg ahvenia kuukauden aikana. Vaatteita ostan harvoin Kalastusvälineisiin panostan koska niillä saa kalaa ja säästän rahaa sitten.

• Anonyymi

En tajuu ettei ihmisillä ole ruokaa! Ruokaahan on kaupat pullollaan ja kaupooja on rinta rinta, joka puolella. Sen kun menee ja valitsee ja ostaa,

• Anonyymi

Helvettiä minä 5 aikaan mihinkään kalaan lähde vaan nukun sikeästi.Lohifileepala oli viimeks ja makso 6eur niin on varaa ostaa samoin vaikka silliä.Ei pannullinen muikkuja paljonkaan mitään maksa.Työttömät helvettiin kalastamasta ja sassiin hakemaan töitä.Latvasta lahoja nämä monet jotka hokee kalastuksesta joku 20vuotta ollut työttömänä ja joitakin linnan venkuloita.

• Anonyymi

Köyhällä menee hyvin niin se ärsyttää monia ihmisiä.............heh juu ni noita hyvin pärjääviä näkyy olevan paljon noissa ruokajakeluissa ja sitten köyhillä ei ole varaa muuta ostaa kuin makaronia.Mielenvikainen persoonallisuus häiriöinen henkilö Satakunnasta koittaa kirjoitella jotain kalastuksesta eikö prkl mene jakeluun se kuinka paljon esim,Suomalaiset kalastaa mökeillään.

• Anonyymi

En kansa tajua miksei kaikilla ole ruokaa kun sitä voi kalastaa. Laiskoja ovat sanon minä. Tuet muka liian pienet kun itse ainakin osaan säästää enkä polta tupakkiakaan niin.

• Anonyymi

Ei Suomeen ole julistettu mitään nälänhätää.Se on että ruokansa eteen jotain tarvis tehdä sentään jotain.

• Anonyymi

Tönötoopella menee hyvin kun kalaa piisaa😝

• Anonyymi

Menee hyvin kun käy Prisman kalatiskillä tai ostaa sieltä purkkisilliä.
      Ruokaan menee kohtuullinen summa kuukaudessa eli säästöönkin jää.
      Nyt on jo kerätty sen verran rahaa pankkiin, että voi laittaa sen tuottamaan.

• Anonyymi

mahtavaa elellä kun kuningatar. Mihinkään ei tarvi mennä senkun tilailee netistä ja asiat hoitaa netissä. Ai että, parempaa ei ole. Ulos vaan helteellä. Lumen aikaan ei kukaan varmaan liiku. Se ärsyttää näitä orjatyöllisiä jotka joutuu lähteen, mutta jokainen itse valitsee mitä tekee.

Me ollaan kotona tosi paljon, ulos mennään siis kesällä ja muuten asiat hoituu netissä. Mahtavaa et orpo on lisänny työttömyyttä, niin yhä useempi saa kelasta rahaa ja voi olla kotona.Niinhän se itekkin on, ei tee mitään muuta kun syö jalihoo yhteiskunnan piikkiin. Pulska on poika voi että, kohta nenä piilossa kun kasvomakkarat kasvaa... heheee... kiharatkin suoristuneet ja kalju alkaa paistaa.

• Anonyymi

Ketkä me?

• Anonyymi

Nyttenhän kevät alkanut jo aikaa sitten. Olen käynyt ulkona joka päivä lähinnä kalassa ja samalla siinä hoituu kuntoilu koska kuljen fillarilla kalaan aina.

• Anonyymi

Ruokaa minulla on aina. Ärsyttää kun tutut soittelee että tarvitsevat tupakkirahaa 14 euroa. En lainaa rahaa vaan sanon että opettele säästämään. Kyllä 595 euroa pitää riittää ruokaan ja tupakkaan jos on pakko polttaa. Itselle jää säästöönkin rahaa joten ruokaa on aina

• Anonyymi

Tuskinpa. Sikäli jos sinulla edes on tuttuja he tietävät varsin hyvin et hellitä kolikostakaan saatika isommasta rahasta jos menee tupakkaan/kaljaan joten turha kysyä.

• Anonyymi

Jos lainaisit niin saisitko tasan tarkkaan takas vaiko onko vastaus ei hänellä nyt ole.Kyllä toimeentulotuella pystyy maltillisen määrän käryyttään sätkiä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jos lainaisit niin saisitko tasan tarkkaan takas vaiko onko vastaus ei hänellä nyt ole.Kyllä toimeentulotuella pystyy maltillisen määrän käryyttään sätkiä.

On joskus joku jättänyt maksamatta ja sen takia en lainaa rahaa. En lainannut isoja summia vaan jotain 10-20 euroa.

• Anonyymi

Ihan hyvin menee ei valittamista. Kun on oppinut säästämään ja luopumaan monista asioita niin voi elää ihan hyvää elämää ja rahaa säästyy. En käy juuri missään mikä maksaa enkä osta turhia tavaroita.

• kuulin että siika-aika alkaa mennä ohi ja nyt sitten tulisi silakat merelle? eli liittyäkkö silakkalitkaajien joukkoon? tässä tapauksessa ensikertalaisena.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa

En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod
      Ikävä
      22
      5604
    2. Huomenta ihana

Kauniskasvoinen ihanuus 😘 saan sut vielä
      Ikävä
      32
      4940
    3. Hei rakas...

Miten on työpäivä sujunut? Rakastan sinua 💗
      Ikävä
      29
      2834
    4. Edelleen sitä on vaikea uskoa

Että olisit oikeasti rakastunut muhun
      Ikävä
      34
      2384
    5. Toiveikas vai toivoton

torstai? Ajatuksia?
      Ikävä
      37
      2078
    6. Vitsi mihin menit. Heti takasin.

Mä näin sut tuu takasin! Oli kiire, niin en ehtiny sin perään!
      Ikävä
      15
      2038
    7. En ole koskaan kokenut

Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka
      Ikävä
      19
      1657
    8. Mukavaa päivää

Mun rakkauden kohteelle ❤️ toivottavasti olet onnellinen
      Ikävä
      12
      1621
    9. Ei tämä etene ikinä

Kun kumpikaan ei enää ota yhteyttä. Mä en ainakaan uskalla.
      Ikävä
      26
      1582
    10. Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...

Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons
      Suomalaiset julkkikset
      29
      1509
    Aihe