Pätevää..suojellaan muiden metätä mutta omia voi hakata aukoiksi....näin vihr.pj.sovia virta hoitaa hommat.....
Viheriä suojelu
16
257
Vastaukset
- Anonyymi
Navettaa et saa rakentaa jos laadat yhdenkin puun tontilta. Tuulivoimaloiden edestä saa hakata kaiken puuston ja valaa betonia ja työntää rautaa mielin.määrin..tämä on myös luonnonsuojelulle Ok.
- Anonyymi
Viherkomukoiden motto: mikä on minun, on minun ja mikä on sinun, on myös minun.
- Anonyymi
Viheriät vassaritha on aina ollu suojelemassa jonku toisen omistamia mettiä ja maita!!! Omia voi hakata ja tehä mitä haluaa......tee niinku minä sanon eläkä kuten minä...sano sovia virta!!!
- Anonyymi
Uskovaisten ja komukoiden omaisuus on yhteistä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Uskovaisten ja komukoiden omaisuus on yhteistä.
Sano perus, kun metsiä huijamaan läx.
- Anonyymi
Virta nyyt on tyhymä muutenki.....näki vaalitenteissäki.
- Anonyymi
Tyypillinen vihreä. Umpitollot on aina neuvomassa muita. Töröhuulet ja pitkätukka, niillä pääsee politiikassa jo pitkälle. Jos suosio laskee, aina voi tanssia.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tyypillinen vihreä. Umpitollot on aina neuvomassa muita. Töröhuulet ja pitkätukka, niillä pääsee politiikassa jo pitkälle. Jos suosio laskee, aina voi tanssia.
Mutta meillä persuilla on kuulemma tapana valehdella?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vihreät Sofia Virta valehtelee myös ,keskusta valehtelee, sdp valehtelee, vasemmisto vasta valehteleekin ettei velkoja tarvitse maksaa , perussuomalaiset valehtelee no missä totuus luuraa. ?
RKP vetää nuuskaa kotiin päin.
KD sai ilmeisesti hyvät valtuutetut Pyhäjärvellä. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mene jo hoitoon. 19.26
Sinun hokema syö sinua itseäsi.
Nyt alkaa sinun mielestä hyvät ajat . Eikö Kepu voittanut vaalit? Ja ääniharava oliko rehellisyyden huippu? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vihreät Sofia Virta valehtelee myös ,keskusta valehtelee, sdp valehtelee, vasemmisto vasta valehteleekin ettei velkoja tarvitse maksaa , perussuomalaiset valehtelee no missä totuus luuraa. ?
RKP vetää nuuskaa kotiin päin.
KD sai ilmeisesti hyvät valtuutetut Pyhäjärvellä.Köyhiltä ei leikata, se ei sovi perussuomalaisille, tuumasi Purra televisiossa, Valehteli päin kameroita.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Köyhiltä ei leikata, se ei sovi perussuomalaisille, tuumasi Purra televisiossa, Valehteli päin kameroita.
Pörrä on kohta rivikansanedustaja,jonka oman puolueen kansannousu kohta syrjäyttää ja perut lähtee hallitusti hallituksesta.Alkaa kohta keskikalja prosentit kannatusluvuissa häämöttää.
- Anonyymi
Minä olen köyhä mutta omillani tulen toimeen. Mitään ei ole minulta leikattu. Eläke on noussut kahdesti peräkkäin!
Hyvä Persut&kokoomus! - Anonyymi
Tiisselikin on alentunut puolieuroa! Inflaatio ja korot laskenut! Hyvä !
Hyvä kun Persut jatkaa näin vaalien jälkeen Suomen pelastamista!- Anonyymi
Persuilla on kova tahti. Laskenut öljyn maailmanmarkkinahintojakin!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Persuilla on kova tahti. Laskenut öljyn maailmanmarkkinahintojakin!
Kepun robotti pantu töihin.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 477705
- 334263
- 573745
- 503210
- 172896
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons652621- 642498
- 552421
- 402349
- 162296