kun kerroin mitä sattuu siihen liittyen, etten haluaisi seksiä! Olen halunnut sitä enemmän ja vähemmän siitä lähtien, kun ihastuin ensimmäiseen lyhyeen tummatukkaiseen mieheen muutama vuosi sitten. Bussissa on ihana katsella juuri niitä tummatukkaisia miehiä, samoin kuin sarjoissakin! Vielä muutama vuosi sitten olisin voinut auttaa tiettyä nuorempaa miestä. Kun halut tulivat takaisin, nyt on minun vuoro saada nauttia intiimistä läheisyydestä, koska halut ovat kovat! Kenelläkään ei ole oikeutta estää minua löytämästä uutta parisuhde kumppania ja saada nauttia sellaisesta elämästä mitä minä tarvitsen ja haluan juuri nyt! Sellaista omannäköistä elämää minulla oli viimeksi yli kaksikymmentä vuotta sitten! Eikä kenelläkään saa olla siihen mitään sanomista!Sellaista oikeutta ei ole kenelläkään!
Taisi olla yllätys
2
165
Vastaukset
- Anonyymi
Osaan minäkin olla kiero jos tarve sitä vaatii! Ja on hyvä osata puolustaa sitä mikä itselle on tärkeää, vai mitä? Mutta pakottamalla ei voi koskaan saada hyvää lopputulosta. Rääkkäsitte vuosien ajan monin tavoin! Ettekä osaa edes hävetä yhtään! Kaikki olisi voinut toisin, jos olisin saanut jo vuosia sitten vakituisen osa-aikaisen työpaikan, mutta sitäkään ette minulle suoneet, joten täysin mahdoton ajatus enää se että voisin auttaa henkilöä, joka itse omalla toiminnallaan pilasi kaiken ja minunkin elämäni! Sitten voitaisiin olla ystävii, jos saisin silta munaakin.. Mutta sehän ei ole koskaan mahdollista, minkä olen tiennyt jo kahdeksan vuotta sitten!
- Anonyymi
sulta
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod225614- 324960
- 292864
- 342384
- 372088
- 152038
En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191657- 261622
- 121621
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons301539