Olipa rasittuneen oloinen tuolla Uspenskin palveluksessa, ja vähän sekoili vuoroissaan. Oliko sairas, jännittikö, vai onko aina tuollainen?
Ja en tarkoita että arvostelisin häntä, kunhan vain kiinnostaa mistä on kysymys. En ole koskaan osallistunut hänen toimittamiinsa palveluksiin niin en tiedä jos vaikka aina on tuota.
Arkkipiispa Elia?
1
308
Vastaukset
- Anonyymi
Olin tällä kertaa Espoossa pääsiäisyön palveluksessa mutta kyllä isä esipaimen minusta oli ihan hyvävointinen Palmusunnuntaina ja Suuren viikon palveluksissa joissa kävin. Sikäli kun katsoin myös Uspenskin palvelusta YLE:n tallenteelta niin kyllähän Elia esim. lauloi hyvinkin voimakkaalla äänellä ja nuotissa vaikka jotain sekoilua taisi olla. Sekoilua on toki aina kun on kyse Basileios Suuren neljän tunnin seteistä. Olen ponomarina aikoinani muutaman kerran vetänyt tuon läpi ja sekoiluksi meni aina.
Minusta Elia, vaikka toki on jo kohta virallisessa eläkeiässä, on jättänyt ihan pirtsakan vaikutelman arkkipiispana.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod223924- 182906
Seiska: Anne Kukkohovi myy pikkuhousujaan ja antaa penisarvioita
Melko hupaisaa: https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ex-huippumalli-anne-kukkohovin-amerikan-valloitus-vastatuulessa-myy3872135Nainen, sellaista tässä ajattelin
Minulla on olo, että täällä on edelleen joku, jolla on jotain käsiteltävää. Hän ei ole päässyt lähtemään vielä vaan jost2391909- 271841
- 311707
- 321619
- 141337
Kulujen jako parisuhteessa
Hei, miten teillä jaetaan kulut parisuhteessa? Työttömyyttä ja opiskelua tulee omalla kohdalla jatkumaan vielä jonkin ai681230- 121161