Kiusaaja töissä

Anonyymi-ap

Tunnetko piston sydämessä? Ei, et tietenkään. Se on sinun luonteesi. Hallitset työyhteisöä. Kaikki on samaa mieltä kuin sinä tai he eivät puhu mitään. Yhdelle olet kääntänyt selän ja kukaan ei uskalla puuttua asiaan, koska pelkäävät joutua sinun myrkyllisiin hampaisiin. Näin ulkopuolisen silmin, työyhteisönne on mätä vain sinun takiasi. Voi, minkälaisia saamattomia ja ilkeitä te olette kaikki. Voin pahoin, kun minun pitää vielä hetki kestää teitä. Paljon olen nähnyt, mutta tämä on huippu. En usko, että kukaan teistä voi hyvin. Esihenkilö on surkea, joka ei niin tyhmä etteikö hän tätä näe. Tämän aiheuttaa yksi henkilö ja näen hänen lävitseen. Tosi surkea ja säälittävä ja iljettävä naishenkilö. Pelottava työympäristö. Keskusteltuani asiasta tämän henkilön kanssa, joka on jätetty yksin, joukon ulkopuolelle, hän on todella surullinen asiasta. Työ motivoi häntä kuitenkin niin paljon ettei työyhteisö pääse sitä pilaamaan. Hänellä on hyvä tuki joukko ystäviä ja läheisiä ja työ vie niin paljon aikaa ettei hän ehdi murehtia näitä lähellä olevia tyyppejä. Hän tietää, että niillä ei ole hyvä olla, mutta ovat valinneet tuon tien. Ennen niin ihanat työkaverit eivät ole enään mitään. Toivon todellakin, että jokin suurempi voima antaa rangaistuksen tälle koko ryhmälle. Loppukeskustelussa tulen antamaan palautetta esihenkilölle tästä surkeasta työyhteisöstä, tästä todella ihanasta ihmisestä, joka on jätetty melekosen yksin sekä tästä heikosta esihenkilötyöstä. Tiedän, että hän on heikoilla tässä ja siitä on hankala selviytyä. Onni on se, että minä voin jatkaa matkaa uusiin tehtäviin. Opin paljon tästä harjoittelusta tulevaan työhöni. Ja tiedän kenet haluan minun tiimiin myöhemmin. Ja ketä tai keitä en koskaan tule ottamaan enkä suosittelemaan kenellekään. Todella surkeita tapauksia.

31

708

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Käännä toinen poski ja olet voittaja!

• Anonyymi

Aina kannattaa kostaa.

• Anonyymi

Älä käännä toista poskea vaan lyö takaisin. Jos et osaa, niin opettele ja lyö sitten.

• Anonyymi

etsi ilkeitä juoruja kyseisen henkilön suvusta perheestä, ja pidä häntä lemmikinä vähän niinkukoiraa tai kissaa ja naura pitkään ja hartaasti hänelle,

• Anonyymi

Mikään asia ei ole niin huonosti, etteikö sitä viellä päihteillä voisi viellä huonontaa.

• Anonyymi

voi lemmikini,

• Anonyymi

Jos saat jonkin arvostelun, niin ehkä palaute kannattaa antaa vasta loppukeskustelun ja arvioinnin jälkeen...? Ehkä voitte yhdessä etsiä uuden kivan työpaikan. Jos tulee eteen, niin soita hänelle.

• Anonyymi

pyydä kahville laita kahvi kupiin fentalyyniä, kun hän voi huonosti hälytä apua ja sano että pyörii huumeissa täällä,

• Anonyymi

Tää on hyvä. Jos vaan toimii.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tää on hyvä. Jos vaan toimii.

lsd lappuja netistä vielä parenpi,

• Anonyymi

Minun ystäväni on myös sellaisessa työpaikassa, jossa yksi on kiusaaja ja ilkikurinen. Kukaan ei uskalla sanoa tälle naiselle mitään. Surullisia tapauksia tällaiset ja se , että koko työyhteisö kärsii yhden ilkeän ihmisen vuoksi. Tämänkin tarinan päähenkilö on esimies tehtävissä.

• Anonyymi

auton rekkari ylös ilmotus mahdollisesta huumerattijuoposta, häkeen

• Anonyymi

Rakastelkaa

• Anonyymi

Paukku paukkuu pallit!

• Anonyymi

pomo voi olla myös homo

• Anonyymi

Eipä ole uusi uutinen!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eipä ole uusi uutinen!

Mutta tosiasia on se, etten halua tehdä töitä hänen alaisenaan, mutta se ei liity hänen sukupuoliseen suuntautumiseensa ollenkaan! Mutta tapahtui liian kauan sellaista, mikä rikkoi minut totaalisesti, liittyy psyykkisen, fyysisen ja taloudellisen tilanteen huononemiseen pitkäksi aikaa! Voin huonosti kun vaikka vain ajattelen, että pitäisi olla hetkenkään aikaa samassa tilassa hänen kanssaan. Elimistö reagoi todella vahvan negatiivisesti siihen, jos pitäisi olla samassa tilassa. Täysin mahdoton yhtälö toteuttaa. Se äärettömän vahva negatiivinen tunne häntä kohtaan vastaa täysin sitä samaa tunnetta, mitä koin viimeisinä neljänä vuotena parisuhteessa ollessani! Mitään ei ole enää tehtävissä tilanteen muuttamisessa paremmaksi. Viimeiset kuusi vuotta pilasivat sen mahdollisuuden täysin kaikkine esityksineen! P

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mutta tosiasia on se, etten halua tehdä töitä hänen alaisenaan, mutta se ei liity hänen sukupuoliseen suuntautumiseensa ollenkaan! Mutta tapahtui liian kauan sellaista, mikä rikkoi minut totaalisesti, liittyy psyykkisen, fyysisen ja taloudellisen tilanteen huononemiseen pitkäksi aikaa! Voin huonosti kun vaikka vain ajattelen, että pitäisi olla hetkenkään aikaa samassa tilassa hänen kanssaan. Elimistö reagoi todella vahvan negatiivisesti siihen, jos pitäisi olla samassa tilassa. Täysin mahdoton yhtälö toteuttaa. Se äärettömän vahva negatiivinen tunne häntä kohtaan vastaa täysin sitä samaa tunnetta, mitä koin viimeisinä neljänä vuotena parisuhteessa ollessani! Mitään ei ole enää tehtävissä tilanteen muuttamisessa paremmaksi. Viimeiset kuusi vuotta pilasivat sen mahdollisuuden täysin kaikkine esityksineen! P

Haluan hänen ymmärtävän sen mitä kirjoitin päästävän minusta irti. Koska ei ole sitä mahdollisuutta että mieleni voisi muuttuisi, koska en pysty siihen mitä minulta halutaan työntekijänä. Koen suurta tarvetta saada halata ja olla halattavana ikäiseni miehen kanssa, koska olen kokenut valtavaa turvattomuutta yllätyksellisissä kohtaamisissa! En pääse ahdistuksesta ja stressistä eroon ollenkaan, jos pitäisi olla tekemisissä ihmisen kanssa, joka on aiheuttanut pahaa oloa kauan. En vaan pysty, menen täysin lukkoon ja putoan jonnekin syvälle hänen tavastaan toimia monen vuoden ajan, sellaisella tavalla ei sopinut minulle ollenkaan, eikä myöskään kautta rantain kertominen. Minun osalta projekti loppui kuusi vuotta sitten ja sen jälkeen olen vain rämpinyt toivottomuuden suossa, yrittäen jotenkin rämpiä kuivalle maalle siinä onnistumatta, siitä kautta rantain kertominen ja yllätykselliset lähestymiset pitivät huolen! Hänen pitää myös vihdoinkin ymmärtää se, ettei projektilla ole mitään mahdollisuutta onnistua koskaan. Menetän kohta elämänhaluni lopullisesti jos projekti jatkuu!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Haluan hänen ymmärtävän sen mitä kirjoitin päästävän minusta irti. Koska ei ole sitä mahdollisuutta että mieleni voisi muuttuisi, koska en pysty siihen mitä minulta halutaan työntekijänä. Koen suurta tarvetta saada halata ja olla halattavana ikäiseni miehen kanssa, koska olen kokenut valtavaa turvattomuutta yllätyksellisissä kohtaamisissa! En pääse ahdistuksesta ja stressistä eroon ollenkaan, jos pitäisi olla tekemisissä ihmisen kanssa, joka on aiheuttanut pahaa oloa kauan. En vaan pysty, menen täysin lukkoon ja putoan jonnekin syvälle hänen tavastaan toimia monen vuoden ajan, sellaisella tavalla ei sopinut minulle ollenkaan, eikä myöskään kautta rantain kertominen. Minun osalta projekti loppui kuusi vuotta sitten ja sen jälkeen olen vain rämpinyt toivottomuuden suossa, yrittäen jotenkin rämpiä kuivalle maalle siinä onnistumatta, siitä kautta rantain kertominen ja yllätykselliset lähestymiset pitivät huolen! Hänen pitää myös vihdoinkin ymmärtää se, ettei projektilla ole mitään mahdollisuutta onnistua koskaan. Menetän kohta elämänhaluni lopullisesti jos projekti jatkuu!

Tämä on hätähuuto! Projektin on loputtava, jotta pääsen elämään omannäköistäni elämää johon kuuluu ikäiseni ystävä mies ja halaamiset!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tämä on hätähuuto! Projektin on loputtava, jotta pääsen elämään omannäköistäni elämää johon kuuluu ikäiseni ystävä mies ja halaamiset!

Koen suurta turvattomuutta kun en saa halauksia ja lähellä oloa ikäiseni turvallisen miehen kanssa!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Koen suurta turvattomuutta kun en saa halauksia ja lähellä oloa ikäiseni turvallisen miehen kanssa!

Mutta se on syytä muistaa, etten halua seksiä kenenkään kanssa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Miten sinä gubbe joka paikkaanehdit? Venäjällä sulle työpaikka,josta joku täällä mainitsi muutama aika sitten! Tosipuheessa Älä viitti puuttua tuulesta temmattuihin asioihin,joista et tiedä yhtikäs mitään!lieneekö tollasta edes olemassa,taiat olla sekoamassa ihan kokonaan, auttaisko 112.? Näinkö yrität saada aina jossain,jonkun ajettua pois työpaikaltaan,jollain keksityillä jutuilla,mikähän luulet olevasi?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tunnet selvästi seksuaalista vetovoimaa häneen. Kertomasi perusteella

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Paukkuu!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mutta se on syytä muistaa, etten halua seksiä kenenkään kanssa.

Paukkuu pallit!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Pillu!

• Anonyymi

Pomolla on työyhteisössä suuri merkitys, on sellaisia pomoja joiden työntekijäksi ei halua kukaan!

• Anonyymi

Löytyy semmoisa työntekijöitä, joita kukaan pomo ei halua. Nainen voi muuttua radikaalisti, kun kuukautiset loppuvat. Kaksi semmoista 15 ihmisen työporukassa yht'aikaa riitti minulle. Vaihdoin työmaata. Aloin opettajaksi, itsenäinen, ihan ok työ.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Löytyy semmoisa työntekijöitä, joita kukaan pomo ei halua. Nainen voi muuttua radikaalisti, kun kuukautiset loppuvat. Kaksi semmoista 15 ihmisen työporukassa yht'aikaa riitti minulle. Vaihdoin työmaata. Aloin opettajaksi, itsenäinen, ihan ok työ.

Kas kummaa,vai opettajaksi?Sehän on hieno ammatti! Oletko unta nähnyt,se selviin, kun heräät!

• Anonyymi

muista vaikka mitäsatuis, linnasta tullaan aina ulos haudasta ei,

• Anonyymi

Paukkuu pallit!

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Huomenta ihana

Kauniskasvoinen ihanuus 😘 saan sut vielä
      Ikävä
      42
      7105
    2. Hei rakas...

Miten on työpäivä sujunut? Rakastan sinua 💗
      Ikävä
      32
      3978
    3. Ei tämä etene ikinä

Kun kumpikaan ei enää ota yhteyttä. Mä en ainakaan uskalla.
      Ikävä
      50
      3428
    4. Edelleen sitä on vaikea uskoa

Että olisit oikeasti rakastunut muhun
      Ikävä
      41
      2978
    5. Vitsi mihin menit. Heti takasin.

Mä näin sut tuu takasin! Oli kiire, niin en ehtiny sin perään!
      Ikävä
      17
      2756
    6. Toiveikas vai toivoton

torstai? Ajatuksia?
      Ikävä
      37
      2248
    7. Mukavaa päivää

Mun rakkauden kohteelle ❤️ toivottavasti olet onnellinen
      Ikävä
      16
      2206
    8. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      41
      2173
    9. Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...

Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons
      Suomalaiset julkkikset
      47
      2157
    10. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      43
      2112
    Aihe