Pääsiäinen

Anonyymi-ap

Olen noin 65-vuotias mies. Kertokaa minulle pääsiäis satuja/tarinoita jotta saan päiväni kulumaan.

18

225

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi
    • Anonyymi

Olipa kerran kaupunki jossa oli paljon hyvän elämän rakennuspalikoita. Siellä oli sata työpaikkaa ja rekka joka lähti joka päivä. Mutta kaupungissa oli paljon pahoja tahoja jotka eivät hyväksyneet rakentamista minnekään. He potkivat hyvän elämän rakennuspalikoita ja vaativat itsekkäästi itsekkäitä asioita. Mutta sitten tulivat tomera kaupunginjohtaja ja viisaat miehet, niin viisaita että kaupungissa ei ole konsaan nähty. Ja he peukuttivst, he peukuttivat niin että tahot jotka eivät hyväksyneet rakentamista mihinkään joutuivat luovuttamaan. Ja luxus turistit elivät onnellisina lomansa loppuun asti huokaisten onnellisina: tämä on kaupunki jossa on hyvä elää ja jossa hyvä elää.

• Anonyymi

Nyt on pantu munia tuulensuojaan oikein urakalla, niin kaikki varmaan tietävät tämän. Milloin vuodesta saa munan pysymään pystyssä?

• Anonyymi

Nyt on pantu munaa suolensuojaan oikein urakalla.

• Anonyymi

Haluan kuulla pääsiäissadun Jormån ja Teuvån munanpiilotuksesta 🥰

• Anonyymi

Jorzu kairas Teukkaa hanuriin ja laski sisään koko tuubillisen. Sen pituinen se.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jorzu kairas Teukkaa hanuriin ja laski sisään koko tuubillisen. Sen pituinen se.

Jorelle tapahtui myös ylösnousemus nousi ojasta ja lähti muskottiin hakemaan pirccaa

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jorelle tapahtui myös ylösnousemus nousi ojasta ja lähti muskottiin hakemaan pirccaa

Ja neljäntenä päivänä hänen suolensa tyhjeni vastustamattomalla voimalla pitkin Reunatietä.

• Anonyymi

Miten niin "noin 65-vuotias"?
      Joko olet 65-vuotias tai sitten et.

• Anonyymi

Ei ollut pitkä nimittäin satu.
      Varmaan ollut pitkä satu jos mitataan edestakainen liiike.
      Lyhelläkin saa pitkän sadun jos ei räjähdä kesken sadun

• Anonyymi

Täytyykö kertoja olla Satu, kelpaako muun nimiset?!

• Anonyymi

Muun sukupuoliset kelpaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Muun sukupuoliset kelpaa.

Minä jatkis kerronkin nyt sinulle nyt oikein kunnon sadun!
        Satuhan on puhdas mielikuvitustarina jossa ei ole totta siteeksikään, sitä voi sanoa valehteluksikin, joten älä usko tästä sadusta sanaakaan, asia on ihan päinvastoin kuin nyt satuilen;

Törkyturpa se on kuperkeikkahullu ja valehtelee että yamalissa olisi muka saunakylä ja kerrostaloja ja saunalautta ja että putler käy siellä sukellusveneellä rublia tuomassa ja juhlimassa.
        Tämähän ei ole totta vaan törkyturpa kuperkeikkahullun harhaa!
        Eikä minulla ole bmw-bussia eikä bmw 535 pakettiautoa, eikä irtorintaista aitonaista, eikä myöskään lemmikkinä transunasua eikä otsaluunallea. Minä en asu yamalissa vaan olen 500 km päässä. Minulla ei ole tummelivarastoa enkä ole bmw-poikien johtaja eikä minulla ole yamalissa poikahaaremia, enkä järjestä yamalissa mitään tapahtumia.
        Tähän päättyy satu, sen pituinen se.

T: satusetä jatkis

• Anonyymi

Olen pannut Satua paljaalla.🙋‍♂️

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Satuhan on puhdas mielikuvitustarina jossa ei ole totta siteeksikään, sitä voi sanoa valehteluksikin, joten älä usko tästä sadusta sanaakaan, asia on ihan päinvastoin kuin nyt satuilen;

Törkyturpa se on kuperkeikkahullu ja valehtelee että yamalissa olisi muka saunakylä ja kerrostaloja ja saunalautta ja että putler käy siellä sukellusveneellä rublia tuomassa ja juhlimassa.
        Eikä minulla ole bmw-bussia eikä bmw 535 pakettiautoa, eikä irtorintaista aitonaista, eikä myöskään lemmikkinä transunasua eikä otsaluunallea. Minä en asu yamalissa vaan olen 500 km päässä. Minulla ei ole tummelivarastoa enkä ole bmw-poikien johtaja eikä minulla ole yamalissa poikahaaremia, enkä järjestä yamalissa mitään tapahtumia.

Kiva satu joka todella on satua. Jatkiksella on kaikki nuo mitä hän sadussa kieltää olevan. On se melkoinen loru-ukko tuo jatkis...

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Törkyturpa yrittää taas kuperkeikalla muuttaa asin toisen syyksi. Olet itse kertonut kaikki nämä asiat. Ja putlerin vierailut.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Törkyturpa yrittää taas kuperkeikalla muuttaa asin toisen syyksi. Olet itse kertonut kaikki nämä asiat. Ja putlerin vierailut.

Jatkiksen salaisuudet paljastuu, mitähän sieltä saunalautan kaapista vielä löytyykään...

• Anonyymi

Satu meni saunaan, pani lakin naulaan,
      Satu tuli saunasta, otti lakin naulasta.
      Meni sitten tuuleen, harakka pasxxxti huuleen.
      Voi voi miten mahdoton paikka Sadulle.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa

En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod
      Ikävä
      22
      5154
    2. Huomenta ihana

Kauniskasvoinen ihanuus 😘 saan sut vielä
      Ikävä
      25
      4338
    3. Hei rakas...

Miten on työpäivä sujunut? Rakastan sinua 💗
      Ikävä
      27
      2461
    4. Edelleen sitä on vaikea uskoa

Että olisit oikeasti rakastunut muhun
      Ikävä
      34
      2244
    5. Toiveikas vai toivoton

torstai? Ajatuksia?
      Ikävä
      37
      1998
    6. Vitsi mihin menit. Heti takasin.

Mä näin sut tuu takasin! Oli kiire, niin en ehtiny sin perään!
      Ikävä
      15
      1918
    7. En ole koskaan kokenut

Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka
      Ikävä
      19
      1587
    8. Mukavaa päivää

Mun rakkauden kohteelle ❤️ toivottavasti olet onnellinen
      Ikävä
      12
      1521
    9. Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...

Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons
      Suomalaiset julkkikset
      21
      1247
    10. Kerranki asiat oikein

Ilkka ja muut pienpuolueeet...teitte hyvän työn kun valitsitte pätevän henkilön virkaan eikä kepulle passelia!! Jatkakaa
      Haapavesi
      10
      1174
    Aihe