Tekisi mieli etsiä sinut facebookista ja laittaa viestiä, se vaan olisi vähän noloa mutta silti haluaisin kokeilla. Siellä ei vaan taida tuntemattomien viestit näkyä... tiedän tämän kun kerran kokeilin yhdelle lähettää viestiä ennen kuin olin koskaan nähnyt sinua.
Mitään vastausta ei tullut.
Onkohan sinulla mitään muuta somea? Esim instaa? Jos on niin teen heti instan ihan vaan sinun vuoksi.
Miten pääsisin vielä tutustumaan sinuun?
42
1426
Vastaukset
- Anonyymi
Ei ole…
- Anonyymi
Et ole henkilöni, mutta teeppä se niin asiat eivät vain jumita paikoillaan.
- Anonyymi
Ei sillä ole väliä. Saapahan aloittaja ainakin selville hänen nykytilanteen.
Joten kannustetaan häntä tekemään niin. - AnonyymiUUSI
tule tånne yäpiha mikkolantie 46 b
- Anonyymi
Ei ole sometilejä reppanat huomionhakuiset nössöt käyttää sellaisia
- Anonyymi
Olet antanut julkkis uutisten vaikuttaa sinuun aika paljon.
Taidat olla myös syrjäytynyt ja katkera kun haukut somea anonyymisti.
Kannattaa jättää se seiskan lukeminen vähemmälle ja vilkaista oikeita uutisia joskus. Saattaisit oppia jotain uutta somesta. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kannattaa jättää se seiskan lukeminen vähemmälle ja vilkaista oikeita uutisia joskus. Saattaisit oppia jotain uutta somesta.en lue mitään nössölehtiä kuten seiskaa
- Anonyymi
Ei vaan nössöt ei uskalla käyttää sometilejä, piilottelevat maailmalta, nyyh.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En käytä somea. En halua olla sinun kaltaisten kanssa liikaa tekemisissä. Jos keskisormenne keltainen kynsi ei haise tupakalle niin ainakin psklle.
sivusta - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Some voi olla ilkeä paikka, joten parempi pysyä poissa sieltä jos ei kestä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kannattaa jättää se seiskan lukeminen vähemmälle ja vilkaista oikeita uutisia joskus. Saattaisit oppia jotain uutta somesta.Paremmin tubesta oppii uutta kun facesta instasta tai tiktokista
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ai niinkö luulet tiesitkö että kun käytät niitä faceja ja muita ni kannattaa olla erityisen tarkka mitä niihin laittaa saattaa nää vaikuttaa jopa työpaikkaan riippuu paljolti alasta ni jopa oman mielipiteensä ilmaisemisella saattaa olla vaikutusta
- Anonyymi
ei oo.
- Anonyymi
Näin sun insta 🤔
- Anonyymi
Tuo taitaa olla äidinkielemme kehityssuunta, valitettavasti. Sijamuodot tippuvat pois. 🫠
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuo taitaa olla äidinkielemme kehityssuunta, valitettavasti. Sijamuodot tippuvat pois. 🫠
Mulla oli huono opettaja.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Äidinkielellä väliä, mutta kun pääkoppa alkaa reistailee ei varmaan helppoa, kuvitteellista maailmaa.
- Anonyymi
Älä stalkkaa sitä naista yhtään enempää.
Tai miestäkään sen puoleen. - Anonyymi
Olen lähes kaikkialla Suomessa. Löydät kyllä.
Mn- Anonyymi
Somessa
- Anonyymi
Oletpa laajalle levittäytynyt.
Taidat olla lähes kaiken kattava?
- Anonyymi
Kyllä facessa näkyy viestit jos asetukset on laitettu niin. Jos olet hänelle ns. tuntematon niin kerro viestissä missä tapasit hänet niin todennäköisempää saada vastaus. Harvaa vastaa johonkin "🖐" viestiin.
- Anonyymi
Joo, ois kivampi tutustua tuolla ulkona.
- Anonyymi
Empä usko että keneenkään on mahdollista tutustua muuten kun kasvotusten lähtökohtaisena oletuksena kun on että lähes jokainen jossain asiassa valehtelee nää kun olemalla rehellinen kun ei kuulemma saa mieleistä kumppania si ihmetellään miksi parisuhde on yhtä helvettiä muutaman vuoden päästä mistähän johtuis mikä mahtais olla mieleisen ja sopivan ero
- Anonyymi
Kyllä kai sie tuntemattomien viestit näkyy mu harvaa niihin vastaa kai jos et kuulu niihin kaverilistan satoihin tuntemattomiin
- Anonyymi
Mikään ei ole niin kauheaa kuin yhteydenotto jollain supernololta J mieheltä. Voisit poistaa muutkin kaveripyyntösi. En halua tuollaista edes nähdä. Oksettavia miehiä
- Anonyymi
Haluasitko palstasetä viihdyttää meitä myös jollain muulla nimikirjaimella? Tämä on käynyt jo vähän tylsäksi oisko vaikka å, kuten Åke tms uutta ja jännittävää
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Haluasitko palstasetä viihdyttää meitä myös jollain muulla nimikirjaimella? Tämä on käynyt jo vähän tylsäksi oisko vaikka å, kuten Åke tms uutta ja jännittävää
Lisäksi myös yhdisnimet voisi tuoda vaihtelua kuten pårs-åke jne
- Anonyymi
Minä haluan juurikin Jii-mieheltä viestin. - nainen sivusta
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jii miehiä on tuhansia,keneltä heistä oleggi? Jättäisitkö ne varatut rauhaan!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jii miehiä on tuhansia,keneltä heistä oleggi? Jättäisitkö ne varatut rauhaan!
Asia ei taida kuulua sinulle minkään vertaa. - nainen sivusta
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oon kyllä Iso Jii mut en laita täällä mitään viestiä . sinulle tai muille.
Enkä oo Somessa. Laita tekstari jos kiinnostaa.
- Anonyymi
No etsi vaan ja laita viestiä,se tulee mulle viestipyyntönä.Oonkin odottanut.
- Anonyymi
Tule reippaasti vaan jutuille, kun nähdään.
https://www.youtube.com/watch?v=dEp0KkprUYY- Anonyymi
Miten sä oleggi jaksat kiusata niitä naapureita,käyttäydyhän joskus kuin ihmiset!
- Anonyymi
Soita ovikelloa pöljä.
- Anonyymi
Saahan sitä ihmistä etsiä sosiaalisesta mediasta mutta
pahoin pelkään ettet minua sieltä löydä vaikka kuinka yrität. Silloin kun olen paikalla, olen tässä ja kun lähden.
Niin en ole. - Anonyymi
Olen vanhaa kaartia, mikä on Insta.
- Anonyymi
Eipä ole tarvetta lärvikirjalle, eikä ole whatsappiakaan, ei instaa eikä X.ää
ei minkäänlaista tarvetta somelle eikä ois aikaakaan kun oikea sosiaalinen elämä vie sen verran aikaa ettei noille ole minkänlaista käyttöä ollut ja kun tutiustakin 90 % on jättänyt facen ja whatsapin pois.
Useimmat sanoo et on paljon parempi sosiaalinen elämän laatu. tapaa kavereita oikeasti eikä tyhmillä viesteillä. Kunnon toimintaa, reissuja yhdessä jne.
Ja jos asiaa niin helppo on soittaa ja jutella. Eikä ole siihen luuriin sidottu että pitäis läträtä ja tuijottaa. Nappi korvassa. Riittää kun sanoo et soita ja nimi. tai jos haluu viestin laittaa niin luuri taskussa. sanelee viestin ja luuri lähettää. ei tarvitse läträtä. tulleet viestit lukee. Lpetin luurin läträämisen kauan sitten. - Anonyymi
ei oo somea. .Tekstiviesti ainoo joka toimii tässä tapauksessa
- AnonyymiUUSI
tässä ollaa senkin ihana ratsupylly
- AnonyymiUUSI
Rohkeasti vain! Löytyy fb, ig, tiktok mm.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod224444- 203585
Seiska: Anne Kukkohovi myy pikkuhousujaan ja antaa penisarvioita
Melko hupaisaa: https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ex-huippumalli-anne-kukkohovin-amerikan-valloitus-vastatuulessa-myy4052387- 272081
- 341984
Nainen, sellaista tässä ajattelin
Minulla on olo, että täällä on edelleen joku, jolla on jotain käsiteltävää. Hän ei ole päässyt lähtemään vielä vaan jost2391959- 351784
- 151648
En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191467- 121331