Olin aikoinaan yhden päivän intissä. Sain lykkäyksiä ja lopulta vapautuksen kun hankin ns. hullun paperit. 1995 sain vapautuksen.
Nyt on mielipiteet muuttunut ja haluaisin päästä suorittamaan palveluksen.
Voiko C-mies päästä inttiin?
14
269
Vastaukset
- Anonyymi
Miinanpolkijaksi aina pääsee
- Anonyymi
Järsi munias.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Järsi munias.
Äiti saa pojan urheilumerkin kun poika astuu miinaan.
- Anonyymi
Voi päästä reserviin jos maanpuolustustilanne tulee ja pääsee läpi terveystarkastuksesta.
- Anonyymi
Mie palvelin Mynämäen varuskunnassa 8 kk. Olin varuskunnan alueella puolet palvelusajasta varuskunnan töissä. Loppusodassa Hämeen kankailla oltiin niin kovia puolustajia.
Veli sanoi mua b-mieheksi. - Anonyymi
Hulluja ei oteta palvelukseen. Koita jotakin vapaaehtoistyötä.
- Anonyymi
Ei oteta koska katsotaan sielä valmiiksi tapaukseksi, sielä oleva koulutettava on koulutettavana valmiiksi tapaukseksi.
- Anonyymi
Ikääkin taitaa olla jo yli 30.
- Anonyymi
Eli ikää on jo yli 50. Viiskymppisenä putoaa reservistä ellei ole upseeri tai aliupseeri joten kyllä soturin ura on jäänyt jo taa.
- Anonyymi
Pääsihän Uuno Turhapurokin ja yleni jo alokasaikana majuriksi.
- Anonyymi
En tiedä mutta minun aikana G-miehet pääsi intistä siviiliin.
- Anonyymi
Nykyään G-mies on parasta ainesta inttiin.
- Anonyymi
C-mies ei pääse enää inttiin mutta sivariksi voit päästä jos niin haluat.
- Anonyymi
Aloittaja taitaa olla jo sen ikäinen, että sivari- tai sotilasura on joka tapauksessa takana...
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod224444- 203585
Seiska: Anne Kukkohovi myy pikkuhousujaan ja antaa penisarvioita
Melko hupaisaa: https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ex-huippumalli-anne-kukkohovin-amerikan-valloitus-vastatuulessa-myy4052387- 272081
- 341984
Nainen, sellaista tässä ajattelin
Minulla on olo, että täällä on edelleen joku, jolla on jotain käsiteltävää. Hän ei ole päässyt lähtemään vielä vaan jost2391959- 351784
- 151648
En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191467- 121331