Oon aina rakastanut valokuvausta, mutta en koskaan ollut kiinnostunut keikkahommista tai studiokuvauksista. Mietin pitkään, voisiko tätä osaamista hyödyntää jotenkin muuten fiksummalla, vapaammalla tavalla.
Löysin alkuvuodesta 5 päivän ilmaisen verkkotapahtuman, jossa käytiin läpi, miten oma osaaminen (kuten valokuvaus!) voidaan tuotteistaa digitaalisesti tai yhdistää sisältömarkkinointiin, tekoälyyn ja passiivisiin tuloihin.
Mulle tää avasi ihan uuden näkökulman siihen, miten valokuvaus voi olla osa isompaa kokonaisuutta – ilman että tarvitsee olla "yrittäjä" isolla Y:llä tai asiakkaiden armoilla.
Jos sua kiinnostaa tienata valokuvaustaidolla toisella tavalla, niin suosittelen lämpimästi kurkkaamaan:
👉 https://pakosuunnitelma.fi/?fpr=vapaus
Tapahtuma on maksuton ja sopii erityisesti luoville tyypeille, jotka haluavat tehdä asioita omalla tavalla.
Voiko valokuvaustaidolla oikeasti tienata ilman keikkatyötä tai asiakkaita?
Anonyymi-ap
3
152
Vastaukset
- Anonyymi
Nykyään valokuvilla tienaa vain liikenteen kameratolpat.
- Anonyymi
Voihan sitä yrittää alkaa vaikka höynäyttää aloittelijoita jollain höpöhöpö-verkkokursseilla.
... Niin, paitsi, eihän sillä olekaan mitään tekemistä valokuvauksen kanssa. - Anonyymi
Paljonko olet rikastunut?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod224504- 203635
Seiska: Anne Kukkohovi myy pikkuhousujaan ja antaa penisarvioita
Melko hupaisaa: https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ex-huippumalli-anne-kukkohovin-amerikan-valloitus-vastatuulessa-myy4052397- 272101
- 341994
Nainen, sellaista tässä ajattelin
Minulla on olo, että täällä on edelleen joku, jolla on jotain käsiteltävää. Hän ei ole päässyt lähtemään vielä vaan jost2391959- 351784
- 151668
En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191487- 121351