Ylivertaisen perheen kaikki jäsenet saavuttivat kukin urheilusarallaan kiitosta ja kunniaa, mutta tarkemmin seurattuna jokaisen harrastus oli vain kuin kanan lento ja jäi muisto vaan.
Thaimaan kauneimmaksi meikkaamalla tehty vaimo on aktiivinen kansainvälisen avustusjärjestön mannekiinina auliisti ja pyyteettömästi jakaen valtaisaa omaisuuttaan vähäosaisten lasten hyväksi luottokortiltaan.
Nihilistille itselleen on erittäin tärkeää paikkakuntansa moottorirata ja siellä järjestettävät motokisat, mutta nyt kun kisojen jatkuminen on vaakalaudalla ja tarve olisi saada yksityiseltä sektorilta tavalla tai toisella taloudellista apua, niin nihilisti hissukseen vaikenee ja poistuu takavasemmalle tapansa mukaan.
Nihilisti on myös kattavasti selväksi tehnyt että urheilun huipulle ei päästä ilman taloudellista apua, mutta nyt kun on lähellä hänen sydäntään varma menestyjä, mikäli eväät vain olisivat kunnossa, niin nihilisti ei lähde taloudellisesti tukemaan Nikkiä, menee vain katsomaan.
Nihilistimiljonääri on kihloissa Satasenköyhän kanssa, joka myös Tehdasköyhänä tunnetaan.
> (+) <
Nihilistimiljonääri.
9
188
Vastaukset
- Anonyymi
Pasasen järjenjuoksu on täysin uniikkia ja varsinkin suhteellisuudentaju loistaa täydellisellä poissaolollaan.
- Anonyymi
Tämmöisestä tulee helposti tilanne vanhasta elämästäni, nuorisotyössä... entiset "ammattiurheilijat" ja terveysnarkkarit saattava pentuja saadessaan siirtää omat urahaaveensa pentuihinsa, erittäin kohtalokkain seurauksin, pennuille... Terveysnarkomania ei mitenkään poikkea mistään muusta narkomaniasta, ainoastaan kohde vaihtuu, ja terveysnarkomania voi olla uhrilleen todella vaarallista, puhumattakaan lapsilleen. Ihan sama on myös uskontojen uhreilla, narkomaniaa sekin pahimmissa muodoissaan.
- Anonyymi
Vaarojen maailmassa on vain yksi mies, joka ei ole sortunut terveysnarkomaniaan!
https://ibb.co/RTVVV28G - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vaarojen maailmassa on vain yksi mies, joka ei ole sortunut terveysnarkomaniaan!
https://ibb.co/RTVVV28GEipä uskaltanut Puskaposso Pasanen tehdä aloitusta omalla nimimerkillään.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
https://ibb.co/RTVVV28GTuosta vartalosta ja ihonsävystä näkee ihan selvästi ettei ole hairahtunut urheilun eikä terveellisen ravinnon katalille poluille.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuosta vartalosta ja ihonsävystä näkee ihan selvästi ettei ole hairahtunut urheilun eikä terveellisen ravinnon katalille poluille.
Ja tämä 2 minuuttia aiemmin.
Patologisena valehtelijana valehtelee lääkäreillekin että hyvin menee ei tässä mitään olen ihan kunnossa ja vaikka lääkärit sen näkee että äijä on kaikkea muuta kuin kunnossa, ei heillä ole resursseja eikä halua alkaa keskittymään yksittäisen kusipään mielenterveyteen, varsinkaan kun tämä ei itse sitä halua eikä ongelmiaan näe eikä tunnusta.
Rakkaalla taas ajatukset elämäntehtävässään. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja tämä 2 minuuttia aiemmin.
Patologisena valehtelijana valehtelee lääkäreillekin että hyvin menee ei tässä mitään olen ihan kunnossa ja vaikka lääkärit sen näkee että äijä on kaikkea muuta kuin kunnossa, ei heillä ole resursseja eikä halua alkaa keskittymään yksittäisen kusipään mielenterveyteen, varsinkaan kun tämä ei itse sitä halua eikä ongelmiaan näe eikä tunnusta.
Rakkaalla taas ajatukset elämäntehtävässään.Voi rakaslapsi, minulla on lääkärin ja fysioterapeutin kirjallinen lausunto jossa todetaan että ikäisekseen erittäin hyvä kuntoinen mies. tämä todettiin 5. kerroksen porraskävelyn jälkeen, lokakuussa 2024 kävin vielä sydänrempassa tammikuussa 2025 meikussa, jolloin koetta ei tarvitse uusia. koska se on tehty alle puolivuotta sitten...
Porraskävely on erinomainen tapa testata fyysistä kuntoa, varsinkin kun minulla oli ekg sekä hapetusanturit asennettuna, online... laitteessa on radioyhteys valvomoon ja fysioterapeutin tablettiin. Joten testi on täysin turvallinen.
By NumBall Vantaa 64v. vaimon kanssa kotona.
- Anonyymi
Kohta 11 kertaa kattila kilissyt 55555
- Anonyymi
Mitäs minä sanoin, kattilapää ollen mieleltään sairas.
Ketjusta on poistettu 11 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod224274- 193300
Seiska: Anne Kukkohovi myy pikkuhousujaan ja antaa penisarvioita
Melko hupaisaa: https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ex-huippumalli-anne-kukkohovin-amerikan-valloitus-vastatuulessa-myy3992302- 271981
Nainen, sellaista tässä ajattelin
Minulla on olo, että täällä on edelleen joku, jolla on jotain käsiteltävää. Hän ei ole päässyt lähtemään vielä vaan jost2391949- 341924
- 321649
- 151558
- 121271
Kulujen jako parisuhteessa
Hei, miten teillä jaetaan kulut parisuhteessa? Työttömyyttä ja opiskelua tulee omalla kohdalla jatkumaan vielä jonkin ai681270