Otsikon omituisuus ei ole minun kirjoittamani, vaan tietokoneeni Windows Updaten asennettavissa olevien päivityksien listalla odottavan asennustiedoston nimi. Koko nimenä sillä on "Päivitä hintaan Windows Security platform – kt5007651 (versio 10.0.27777.1008)"
Epäilen asentaa moista, sillä tällaiset kielioppisääntöjen vastaiset nimet vihjaavat huijaukseen. Mikähän tämä on, onko muilla tällaista?
Windows 11 Pro 23H2
Päivitä hintaan Windows Security platform
9
547
Vastaukset
- Anonyymi
Päivitä....
💗 UBUNTU 🇫🇮"
➡️➡️➡️➡️➡️➡️➡️➡️➡️
⛔ Microsoft 💩- Anonyymi
Opettele kirjoittamaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Opettele kirjoittamaan.
Ota lääkeesi!
- Anonyymi
Älä mainosta haitakkeita!
- Anonyymi
Ukraina ryssii rauhan ja katoaa kokonaan.
- Anonyymi
Saina saman.
Ja heitin Googleen.
Ohjauduin tänne.
Miten ton saa pois listalta?
Isoko lasku on tulossa ja keneltä, jos ton vahingossa lataa? - Anonyymi
Mikä tämä on?
Windows update ehdottaa päivitettäväksi. Asenna ja päivitä.
Päivitä hintaan Windows Security platform – kt5007651 (versio 10.0.27777.1008) - Anonyymi
Myös tämmöistä ehdottaa:
Elevoc Technology Co.,Ltd - Extension - 1.0.2.164
Yleensähän näitä ei tarvitse itse klikata ladattavaksi ja asennettavaksi - Anonyymi
Eikös tuo ole haitakelistalla!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod224644- 203785
Seiska: Anne Kukkohovi myy pikkuhousujaan ja antaa penisarvioita
Melko hupaisaa: https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ex-huippumalli-anne-kukkohovin-amerikan-valloitus-vastatuulessa-myy4082474- 272201
- 342054
Nainen, sellaista tässä ajattelin
Minulla on olo, että täällä on edelleen joku, jolla on jotain käsiteltävää. Hän ei ole päässyt lähtemään vielä vaan jost2391969- 371858
- 151738
En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191517- 121391