Paavi heitti lusikan nurkkaan tavattuaan Yhdysvaltojen varapressan. Tätä ennen Paavi oli sangen pirteä ja hyvinvoiva olosuhteisiin ja sairauksiin nähden.
Miksi kuolemaa tekevä Paavi vaivaituisi tapaamaan Usan varapressaa.
Mitä tapaamisessa tapahtui? Kiss of the death?
Paaville ei suoriteta mitään ruuvinavausta tmv. Paavi olisi ollut helppo myrkyttää jollain aineella kosketusseremonian yhteydessä.
Pelkäsikö Yhdysvaltain todellinen valtaeliitti että Paavi paljastaisi jotain kuolinvuoteellaan ?
Paavi ja J.D Vance
20
288
Vastaukset
- Anonyymi
Ja jos Paavi olisi ollut huonossa hapessa niin ei todellakaan olisi mitään tapaamista järjestetty. Tämä juttu haisee ja paljon. Vance on muutenkin todella kieron tuntuinen tyyppi. Grönlanti tuoreessa muistissa. Miksi tämä tyyppi nyt hyörii ja pyörii siellä sun täällä.
- Anonyymi
Vatikaanissa on niin huono työterveyshuolto ettei siellä saa saikkua mitenkään. Muistatte kai Johannes Paavali 2:n joka nipin napin jaksoi päätään pitää pystyssä. Ja erityisesti pääsiäisenä pitää kiirettä, ei ihme että pitkään sairastanut paavi silloin kuolee.
- Anonyymi
Amerikassa ei ole koskaan syntynyt JD Vance nimistä miestä, ja katsokaan sen silmiä, jotein epäluonnollisen näköiset.
Antikristus lähetti oikean kätensä matkaan ja heti on Paavi kuolleena.
Vieläks se epäilette? - Anonyymi
Olin juuri tulossa tekemään tästä samasta aiheesta.
J.D.Vance tapasi Paavin eilen ja tänään paavi kuoli.
Ja se vielä siihen päälle että Paavi kuolee juuri pääsiäisenä! - Anonyymi
Trumpin tarkoitus on vallata seuraavaksi Vatikaani ! Näin on Amerikan imperiumi laajentunut käsittämään koko globaalin etelän ja Putinille jää pelkkä Krim sekä Suomi.
- Anonyymi
Olisihan se kamala veto kun Konklaavi valitsisi Trumpin uudeksi Paaviksi.
Tosin sitä ei voi tapahtua, Paavin pitää olla Katolinen.
Mutta JD:hän olisi...
No, huvit sikseen, vaikka Paaviksi siis kelpaa kuka tahansa miespuolinen Katolinen, klassisesti Paaviksi on valittu joku Kardinaaleista ja niin käynee nytkin.
Itse veikkaan että Paaviksi tulee Luis Tagle. - Anonyymi
Tosin sitä ei voi tapahtua, Paavin pitää olla Katolinen. Ja Trump on väitetysti nykyisin kääntynyt Juutalaisuuteen.
No, huvit sikseen, vaikka Paaviksi siis kelpaa kuka tahansa miespuolinen Katolinen, klassisesti Paaviksi on valittu joku Kardinaaleista ja niin käynee nytkin.
Tosin sitä ei voi tapahtua, Paavin pitää olla Katolinen. Ja Trump on väitetysti nykyisin kääntynyt Juutalaisuuteen.
Itse veikkaan että Paaviksi tulee Luis Tagle. - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Itse veikkaan että Paaviksi tulee Luis Tagle.Ei tullut Luisista paavia vaan ihan yllätysnimi omalla tavallaan.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Ei tullut Luisista paavia vaan ihan yllätysnimi omalla tavallaan.
Kyllä, tämä oli yllätys.
Ja varsin hauska sellainen.
Saivat Amerikkalaisen Paavin, mutta eipäs kelpaa MAGA kansalle, ja ihan vittuiluna kaiketi ensimmäisessä esiintymisessään käytti vain Italiaa ja Espanjaa kielinä.
JD varsinkin pieree varmasti verta koska hän on Katolinen, hänen on Helvetin Tulen uhalla kunnioitettava Paavia.
- Anonyymi
Sori triplaus, selain kertoi "tapahtui virhe, koita uudestaan", ja mähän tein työtä käskettyä.
- Anonyymi
No, en kyllä yhtään ihmettele, et veivinsä heitti, mutta äijä oli jo kirjaimellisesti kuollut, kun roudasvat heiluttaan kansallensa. Ei edes Paavi wlä ikuisesti.
- Anonyymi
Vihreiden paljon mediahuomiota säännöllisesti saava poliitikko on myös huomioinut tämän saman:
IL: "J. D. Vancen tapaaminen ei tee kenellekään hyvää"
https://www.iltalehti.fi/ulkomaat/a/8cd35b6d-716d-4415-90d7-d719e1f22c49- Anonyymi
JD pitäisi lähettää Moskovaan pikaisesti.
Matkalla voisi käydä tapaamassa Vikiä Stadissa. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
JD pitäisi lähettää Moskovaan pikaisesti.
Matkalla voisi käydä tapaamassa Vikiä Stadissa.Mita ... onko Väänsekin "niitä" miehiä kun tekee mieli Vikiä vikitellä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mita ... onko Väänsekin "niitä" miehiä kun tekee mieli Vikiä vikitellä.
No tottakai!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No tottakai!
No perhana sillä mulla on tähän asti ollut Väänsen kuva makuualkoovini seinällä jota olen pussaillut vaan jos kerran Väänse on Vikiin päin kallellaan niin en enään pussaile Väänsin kuvaa vaan nakkan tuon musteläikän saunanpesään roihuamaan.
- Anonyymi
JD Vance on itse Saatana ja hän tappoi Paavin.
- Anonyymi
Nyt vain odotellaan koska JD hoitaa myös Krasnovin päiviltä jotta pääsee pallille.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod223794- 162735
Seiska: Anne Kukkohovi myy pikkuhousujaan ja antaa penisarvioita
Melko hupaisaa: https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ex-huippumalli-anne-kukkohovin-amerikan-valloitus-vastatuulessa-myy3842096Nainen, sellaista tässä ajattelin
Minulla on olo, että täällä on edelleen joku, jolla on jotain käsiteltävää. Hän ei ole päässyt lähtemään vielä vaan jost2391909- 271751
- 311657
- 321619
- 141297
Kulujen jako parisuhteessa
Hei, miten teillä jaetaan kulut parisuhteessa? Työttömyyttä ja opiskelua tulee omalla kohdalla jatkumaan vielä jonkin ai671212- 121151