Paavi ja J.D Vance

Anonyymi-ap

Paavi heitti lusikan nurkkaan tavattuaan Yhdysvaltojen varapressan. Tätä ennen Paavi oli sangen pirteä ja hyvinvoiva olosuhteisiin ja sairauksiin nähden.
Miksi kuolemaa tekevä Paavi vaivaituisi tapaamaan Usan varapressaa.

Mitä tapaamisessa tapahtui? Kiss of the death?
Paaville ei suoriteta mitään ruuvinavausta tmv. Paavi olisi ollut helppo myrkyttää jollain aineella kosketusseremonian yhteydessä.
Pelkäsikö Yhdysvaltain todellinen valtaeliitti että Paavi paljastaisi jotain kuolinvuoteellaan ?

20

288

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Ja jos Paavi olisi ollut huonossa hapessa niin ei todellakaan olisi mitään tapaamista järjestetty. Tämä juttu haisee ja paljon. Vance on muutenkin todella kieron tuntuinen tyyppi. Grönlanti tuoreessa muistissa. Miksi tämä tyyppi nyt hyörii ja pyörii siellä sun täällä.

• Anonyymi

Vatikaanissa on niin huono työterveyshuolto ettei siellä saa saikkua mitenkään. Muistatte kai Johannes Paavali 2:n joka nipin napin jaksoi päätään pitää pystyssä. Ja erityisesti pääsiäisenä pitää kiirettä, ei ihme että pitkään sairastanut paavi silloin kuolee.

• Anonyymi

Amerikassa ei ole koskaan syntynyt JD Vance nimistä miestä, ja katsokaan sen silmiä, jotein epäluonnollisen näköiset.

Antikristus lähetti oikean kätensä matkaan ja heti on Paavi kuolleena.

Vieläks se epäilette?

• Anonyymi

Olin juuri tulossa tekemään tästä samasta aiheesta.

J.D.Vance tapasi Paavin eilen ja tänään paavi kuoli.

Ja se vielä siihen päälle että Paavi kuolee juuri pääsiäisenä!

• Anonyymi

Trumpin tarkoitus on vallata seuraavaksi Vatikaani ! Näin on Amerikan imperiumi laajentunut käsittämään koko globaalin etelän ja Putinille jää pelkkä Krim sekä Suomi.

• Anonyymi

Olisihan se kamala veto kun Konklaavi valitsisi Trumpin uudeksi Paaviksi.

Tosin sitä ei voi tapahtua, Paavin pitää olla Katolinen.

Mutta JD:hän olisi...

No, huvit sikseen, vaikka Paaviksi siis kelpaa kuka tahansa miespuolinen Katolinen, klassisesti Paaviksi on valittu joku Kardinaaleista ja niin käynee nytkin.

Itse veikkaan että Paaviksi tulee Luis Tagle.

• Anonyymi

Tosin sitä ei voi tapahtua, Paavin pitää olla Katolinen. Ja Trump on väitetysti nykyisin kääntynyt Juutalaisuuteen.

No, huvit sikseen, vaikka Paaviksi siis kelpaa kuka tahansa miespuolinen Katolinen, klassisesti Paaviksi on valittu joku Kardinaaleista ja niin käynee nytkin.

• Anonyymi

Tosin sitä ei voi tapahtua, Paavin pitää olla Katolinen. Ja Trump on väitetysti nykyisin kääntynyt Juutalaisuuteen.

• Anonyymi

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Ei tullut Luisista paavia vaan ihan yllätysnimi omalla tavallaan.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Ei tullut Luisista paavia vaan ihan yllätysnimi omalla tavallaan.

Kyllä, tämä oli yllätys.

Ja varsin hauska sellainen.

Saivat Amerikkalaisen Paavin, mutta eipäs kelpaa MAGA kansalle, ja ihan vittuiluna kaiketi ensimmäisessä esiintymisessään käytti vain Italiaa ja Espanjaa kielinä.

JD varsinkin pieree varmasti verta koska hän on Katolinen, hänen on Helvetin Tulen uhalla kunnioitettava Paavia.

• Anonyymi

Sori triplaus, selain kertoi "tapahtui virhe, koita uudestaan", ja mähän tein työtä käskettyä.

• Anonyymi

No, en kyllä yhtään ihmettele, et veivinsä heitti, mutta äijä oli jo kirjaimellisesti kuollut, kun roudasvat heiluttaan kansallensa. Ei edes Paavi wlä ikuisesti.

• Anonyymi
      • Anonyymi

JD pitäisi lähettää Moskovaan pikaisesti.

Matkalla voisi käydä tapaamassa Vikiä Stadissa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

JD pitäisi lähettää Moskovaan pikaisesti.

Matkalla voisi käydä tapaamassa Vikiä Stadissa.

Mita ... onko Väänsekin "niitä" miehiä kun tekee mieli Vikiä vikitellä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mita ... onko Väänsekin "niitä" miehiä kun tekee mieli Vikiä vikitellä.

No tottakai!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No tottakai!

No perhana sillä mulla on tähän asti ollut Väänsen kuva makuualkoovini seinällä jota olen pussaillut vaan jos kerran Väänse on Vikiin päin kallellaan niin en enään pussaile Väänsin kuvaa vaan nakkan tuon musteläikän saunanpesään roihuamaan.

• Anonyymi

JD Vance on itse Saatana ja hän tappoi Paavin.

• Anonyymi

Nyt vain odotellaan koska JD hoitaa myös Krasnovin päiviltä jotta pääsee pallille.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa

En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod
      Ikävä
      22
      3794
    2. Huomenta ihana

Kauniskasvoinen ihanuus 😘 saan sut vielä
      Ikävä
      16
      2735
    3. Seiska: Anne Kukkohovi myy pikkuhousujaan ja antaa penisarvioita

Melko hupaisaa: https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ex-huippumalli-anne-kukkohovin-amerikan-valloitus-vastatuulessa-myy
      Maailman menoa
      384
      2096
    4. Nainen, sellaista tässä ajattelin

Minulla on olo, että täällä on edelleen joku, jolla on jotain käsiteltävää. Hän ei ole päässyt lähtemään vielä vaan jost
      Ikävä
      239
      1909
    5. Hei rakas...

Miten on työpäivä sujunut? Rakastan sinua 💗
      Ikävä
      27
      1751
    6. Edelleen sitä on vaikea uskoa

Että olisit oikeasti rakastunut muhun
      Ikävä
      31
      1657
    7. Toiveikas vai toivoton

torstai? Ajatuksia?
      Ikävä
      32
      1619
    8. Vitsi mihin menit. Heti takasin.

Mä näin sut tuu takasin! Oli kiire, niin en ehtiny sin perään!
      Ikävä
      14
      1297
    9. Kulujen jako parisuhteessa

Hei, miten teillä jaetaan kulut parisuhteessa? Työttömyyttä ja opiskelua tulee omalla kohdalla jatkumaan vielä jonkin ai
      Parisuhde
      67
      1212
    10. Mukavaa päivää

Mun rakkauden kohteelle ❤️ toivottavasti olet onnellinen
      Ikävä
      12
      1151
    Aihe