https://www.iltalehti.fi/ulkomaat/a/fb38f843-df4d-4e9b-b80f-a5fcd30685e5
Miten minulle käy kun olen luopio?
Nyt tulee maailmanloppu
8
202
Vastaukset
- Anonyymi
En tiedä mutta tämä paavi on ollut koko minun ikäni ajan vanha ukko ja kuollut ties kuinka monta kertaa.
- Anonyymi
Joka vuosi joku uskonnollinen lahko enustaa johonkin vanhaan tai uuteen profetiaan perustuen maailmanlopun olevan käsillä juuri nyt!!! Ja kun se ei sitten tule niin pettyneimmät tekevät sen lopullisen ratkaisun ja jopa joukolla lopettavat itsensä,,,
- Anonyymi
Älä nyt sinä ainakaan ajattele tuollaista, elämä on ihanaa ja jos olet todistaja niin älä tykkää huonoa vaikka täällä teitä arvostellaan.
- Anonyymi
Pääseekö Peräilmaa? Jos pääsee, ei hätiä mitä. Sitten jos itseltä, ja kaveripiirissä alkaa Peräilma vähenemään radikaalisti, niin sitten voi pari virren värssyä karjahdella. Vaikka ei siitä mitään apua kyllä ole. Suosittelen, että varaudut maailmanloppuun reilulla määrällä huutovettä. Ainakin pari kolme litraa väkiviinaa, niin on mukava siinä nappaillessa seurata partsilta maailmanloppua.
- Anonyymi
kookoo5 kirjoitti:
Saa**na kun tämä suoli24 aina kirjaa ulos.
Suoli24 päästää tietenkin suolikaasuja ulos.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Suoli24 päästää tietenkin suolikaasuja ulos.
:D :D
- Anonyymi
Kyllä pääsee, siis silloin ainakin osa hengestäni pääsee taivaaseen. En juo viinaa juon vain konjakkia pullon päivässä ja kaksi yössä, eli jätän tuon väkiviinan nauttimatta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod224704- 203825
Seiska: Anne Kukkohovi myy pikkuhousujaan ja antaa penisarvioita
Melko hupaisaa: https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ex-huippumalli-anne-kukkohovin-amerikan-valloitus-vastatuulessa-myy4082494- 272241
- 342064
Nainen, sellaista tässä ajattelin
Minulla on olo, että täällä on edelleen joku, jolla on jotain käsiteltävää. Hän ei ole päässyt lähtemään vielä vaan jost2391969- 371888
- 151758
En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191527- 121411