on mennyt huonoksi. luut jauhetaan sekaan ja lihaosuus pienenee. kalliimmatkin makkarat sisältää luumurskaa ja jänteitä. sama juttu nakeissa. laatu huononee ja hinta nousee.
grillmakkaroiden laatu
8
247
Vastaukset
- Anonyymi
Minä olen tilannut kaikki makkarat jo pitkään Temusta.
Aasialaisen lihan laatu on hyvää, hinnat on edulliset ja makkarat tulee suoraan kotiovelle.- Anonyymi
Hehehee, hyvää komediaa.
Kiinassa ei edes tiedä mitä lihaa syö, mitä muuta se sisältää ja missä sitä on säilytetty. Silti maistuvat hyvältä😁
- Anonyymi
Rotat antaa lisämakua aasian makkaroihin.
- Anonyymi
Osta lihaa ja jätä makkarat ostamatta.
- Anonyymi
Jos ihmiset lakkaisi syömstä lehmiä ja sikoja, niin koko maapallon kasvihuoneilmiötä ei olisi olemassakaan. Lehmien ja sikojen syöminen ei ole pakollista, muullakin ruualla pärjää.
- Anonyymi
ajatteletpa itsekkäästi,
- Anonyymi
Jos ihmiset eliminoitaisiin maapallolta niin kasvihuoneilmiö ratkeaisi siinä samalla.
- Anonyymi
jos ihminen häviäis maapallolta, niin kasvit, eläimet ja eliöt valtais sen. kyllä siitä seurais sitä hiilidioksiidia ja päästöjä ja eläinten haitallisia pieruja. kasvit hajotessaan tuottais kaasuja......ja sitten tuf
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod223994- 182996
Seiska: Anne Kukkohovi myy pikkuhousujaan ja antaa penisarvioita
Melko hupaisaa: https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ex-huippumalli-anne-kukkohovin-amerikan-valloitus-vastatuulessa-myy3882155Nainen, sellaista tässä ajattelin
Minulla on olo, että täällä on edelleen joku, jolla on jotain käsiteltävää. Hän ei ole päässyt lähtemään vielä vaan jost2391919- 271851
- 311727
- 321619
- 141367
Kulujen jako parisuhteessa
Hei, miten teillä jaetaan kulut parisuhteessa? Työttömyyttä ja opiskelua tulee omalla kohdalla jatkumaan vielä jonkin ai681230- 121171