Mulla on yhtäaikaa krapula ja flunssa. Ei ole häävi olo. Olen maannut peiton alla sohvalla kokopäivän, lipittänyt vähän kaljaa ja ottanut aspiriinia. Ihminen kaipaa tietysti lepoa ja rauhaa kun on huonossa kunnossa. Niin ihmettelen vaan miksi joku on käynyt rimputtamassa ovikelloa ja räpättämässä postiluukkua, jo kolme kertaa!
Miksi pitää häiritä
20
268
Vastaukset
- Anonyymi
Kylmis etsii yösijaa
- Anonyymi
This.
Muistakaa, että Kylmis saattaa tulla myös sinun ovellesi. Ei se vaarallinen ole, annat vain monoa pari kertaa pötsiin, niin se poistuu ulisten sun tontilta.
-Faktaa vakioista
- Anonyymi
Viimeöinen pyllytuttusi kaipaa jo sinua.
- Anonyymi
no voi harmi. sulla on sit parempi olo vaan kännisenä
- Anonyymi
Aaaaaa minä juosten raisgaan sinut aaaaaa
- Anonyymi
Rappukäytävä runkkareita. Ihme porukkaa.
- Anonyymi
en kuulu heihin koska ei ole rappukäytävää
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
en kuulu heihin koska ei ole rappukäytävää
No näitä kolkuttelijoita on myös omakotitaloissa. Tuijottavat jopa ikkunasta sisään. Tosin eivät hae kaljaa vaan myyvät esim. kattoremppoja. Rasittavaa sakkia.
- Anonyymi
Rappukäytävän narkkareita.
- Anonyymi
Nuoriso on siirtynyt huumeisiin. Katkolla kuulun vähemmistöön, turvonneena alkoholistina. Kaikki muut nuoria nistejä.
- Anonyymi
Tuohan on hävytöntä. Kotirauhaa pitää kunnioittaa. Jokainen ostaa kaljansa itse eikä häiriköi naapureita.
- Anonyymi
Petterin pitää saada olla rauhassa molemmalla mielellä. Tai sitten toista on liian vähän.
- Anonyymi
Tarvitaan krapulaan joskus apua, jotta olotilaa saadaan paremmaksi. Alku auttaa ensin, mutta jo viisi päivää selvänä auttaa, tiedän sen.
- Anonyymi
Mä aloin tässä taas juomaan päiviä sitten, eikä mua auta mikään, itseni vain, sekä korkeempi voima jostain. Pääsiäinen on kuitenkin ihmisen parasta aikaa. Miettimisen aikaa. Mutta putken päästä irtoaa ruostetta ja nukkaa, sanoi myös sitikan omistaja.
- Anonyymi
2 viikon rankka putki takana, katkolle en mene, mikä neuvoksi?
- Anonyymi
Makoilet sängyssä ja katselet kylmiksen videoita.
- Anonyymi
Paljon vichyä ja jotain pitää syödäkin. Urheilujuomia ja jääkaapissa vaikka ykköstä jos hommat meinaa lähteä käsistä.
- Anonyymi
Et mee katkolle, eli kärsit kotona sitten. Bvitamiinit voisi ehkä vähäsen auttaa oloon.
- Anonyymi
Alkoholisti usein myöntää ongelmansa, juoppo vaan juo elääkseen.
- Anonyymi
Järki mies myöntää ongelmansa, eikä siirrää sitä tulevaan. Riekon paska on eilisen juttu, Huomenna se paska on jo kädessä. Pysy ajassa, tarpeen mukaan, opi menneestä. Mennyt ei perhana sentään palaa koskaan vaikka kuinka itkisi. Elämästä tulee silti mukavaa, sen voi sanoa. On mukava herätä selvänä, lehteä lukea, ulkona liikkua, saunassa, ym.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos yhdistät nimikirjaimet
Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne1187488Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista746291- 955194
- 524505
Kyllä se taitaa olla nyt näin
Minusta tuntuu et joku lyö nyt kapuloita rattaisiin että meidän välit menisi lopullisesti. Sinä halusit että tämä menee494206- 2274091
- 443995
Odotan että sanot
Sitten siinä että haluaisit vielä jutella kahdestaan kanssani ja sitten kerrot hellästi että sinulla on ollut vaikea san283898- 553022
- 482556