Kesän tulo on onnellista aikaa työttömälle. Pääsee toisten kalanpyytöjä kokemaan salaa öisin.
Ihan hyvin pärjää työttömänäkin. Leipäjonosta sapuskaa lisäksi tai painuu sossuun ja valittaa ruokatilennetta. Aina olen saanut sieltä ruokalapun millä saa ruokaa.
Eipä juuri ole omaisuuttakaan ja kulkuneuvona vanha ruostunut polkupyörä .
Kulut siis on minimaaliset joten silloin tällöin voin jopa ostaa oluttakin .
Kun syksy saapuu niin tienaan marjanpominnalla mukavia summia sillä myyn marjat itse tutuille ostajille. Etupäässä osajat on vanhempaa väkeä ja myynti/ostosuhde on kestänyt jo liki 20 vuotta.
Talvet teen lumienkolausta, talojen lämmityshommia sekä muita avustavia töitä.
Verottomasti tietenkin näin työttömänä .
Ihana kesä saapuu taas..
11
187
Vastaukset
- Anonyymi
Kela etsivät takavarikoi ryöstösaaliisi sekä marjat.
- Anonyymi
Olen noin 65-vuotias mies. Annan teille nuoremmille elämän ohjeen nyt. ÄLKÄÄ menkö palkka töihin. Menetätte siellä vain terveytenne.
- Anonyymi
Tuo on totta, sitten eläkkeellä joutuu nuolemaan haavoja, eikä pääse minnekkään.
- Anonyymi
Työttömänä on antoisaa nautiskella elämästä.
Ei puske työpaineet ja saat tehdä mitä huvittaa. Ei ole velkoja eikä huoliakaan koskaan.
Ajankulukseni katselen oravanpyörässä kiertäviä työntekijöitä, jotka ei ennätä nauttia elämästään yhtään ,töidensä, strenssissä takia. Sitten kuolla kupsahtavat joko töidensä ääreen tai eläkkeelle päästyään. Siinä se elämä oli, yhtä työntekoa ja jälkipolvi mikäli sitä on, myy kaiken kerrytetyn omaisuuden aikanaan.
Ihmisten pitäisi nauttia elämästä vielä silloin kun ovat elossa ! - Anonyymi
Köyhät eläkelläiset maksavat pienestä eläkkeestään terveys kuluja jatkuva ketutus on päällä.
- Anonyymi
Vihonviimeinen on joutua vakituiseen työpaikkaan. Olet koko isi orjana menettäen terveytesi ja elämäsi vuodet.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vihonviimeinen on joutua vakituiseen työpaikkaan. Olet koko isi orjana menettäen terveytesi ja elämäsi vuodet.
elämäsi
- Anonyymi
"Kun syksy saapuu niin tienaan marjanpominnalla mukavia summia sillä myyn marjat itse tutuille ostajille. Etupäässä osajat on vanhempaa väkeä ja myynti/ostosuhde on kestänyt jo liki 20 vuotta.
Talvet teen lumienkolausta, talojen lämmityshommia sekä muita avustavia töitä."
Kuulostaapa melko työläältä tuo työttömän elämä... 🤔- Anonyymi
Työnvälttely on tosi kovaa työtä...! 🙋♂️
- Anonyymi
Harrastus ja rahan ansaitseminen, eli "työtön" tekee omia mieleisiä töitä ja ei näinollen lähde yrittäjien orjaksi pilkkahinnalla ja tiukasti työaikaan sidottuna.
- Anonyymi
Aika viisaita Ukkoja täällä, turisevat niin totta kuin olla ja voi. (Anteeksi piti kirjoittaa henkilöitä)
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 477705
- 334263
- 573735
- 503210
- 172896
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons652601- 642498
- 522403
- 402349
- 162296