Kuulin Jo 90 luvulla väitteen et influenssan flunssat aiheutettaisiin tiputtamalla lentokoneista jotain että lääkkeet myy paremmin, vaikka ei pelkästään siitä.
Vuosittaiset siitepöly allergiat tuntuu myös minun mielestä keinotekoisesti jotai levittämällä ilmaan tehdyistä ja taas lääkkeet myy.
Muitakin keinoja käytetään allergioiden saantiin sulle ja nii.edelee
Sohvaperunoille
✝️✝️✝️✝️✝️✝️✝️✝️✝️✝️✝️✝️✝️✝️✝️✝️✝️✝️✝️✝️✝️✝️✝️✝️✝️✝️✝️✝️✝️✝️✝️
Onko ihan huuhaata uskoa siitepöly allergioihin..?!
14
249
Vastaukset
- Anonyymi
Siitepölyallergia johtuu nimenomaan siitä, että ilkeät kasvit levittävät ilmaan siitepölyä, joille jotkut ihmiset ovat yliherkkiä.
Ei tässä mitään lentokoneita tarvita, eikä täälläpäin niitä pahemmin lennä.
Allergia vaivaa silti silloin tällöin.- Anonyymi
Ja ongelma ratkeaa sillä että kaadetaan puut peitetään kaikki ruohokin asfaltilla.
Betoni ei ole hyvä koska se kuivuessaan alkaa levittämään pölyä ellei sitä sidota jollain epoksi tms pinnoitteella. - Anonyymi
Lentokoneista siitepölyyn levitetty aine aiheuttaa sulle allergiaoireita ja sä et usko siihen
eikä palstan Sohvaperuna ! - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja ongelma ratkeaa sillä että kaadetaan puut peitetään kaikki ruohokin asfaltilla.
Betoni ei ole hyvä koska se kuivuessaan alkaa levittämään pölyä ellei sitä sidota jollain epoksi tms pinnoitteella.Kill Bates laittoi borrelioosin punkkeihin joita sitten kiidätettiin lentsikoilla ympäri palloa?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Lentokoneista siitepölyyn levitetty aine aiheuttaa sulle allergiaoireita ja sä et usko siihen
eikä palstan Sohvaperuna !Mene kiiruusti piiloon sängyn alle ja tee foliosta hattu päähäsi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
eikä palstan Sohvaperuna !Ei kukaan täysipäinen uskokaan. Kyllä allergioiden lisääntyminen johtuu ihan muista syistä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei kukaan täysipäinen uskokaan. Kyllä allergioiden lisääntyminen johtuu ihan muista syistä.
Sinä et ole täysipäinen, mutta kukapa meistä on?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
eikä palstan Sohvaperuna !Miten se aine tietää tarttua nimenomaan siitepölyyn?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miten se aine tietää tarttua nimenomaan siitepölyyn?
Ei tiedä vaan sitä levitetään nin paljon. Siitä johtuu....
- Anonyymi
Kerosiiniin on lisätty jotakin salaista ainetta joka sitten tiivistyy ilmassa sadepisaroihin pudoten ruohonkorsiin ja kun Aurinko sateen jälkeen kuivattaa ruohon niin salainen aines leijailee meidän nenuumme.
- Anonyymi
Tuo nyt ei ollut ainakaan kenenkään täysipäisen kirjoittama juttu.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuo nyt ei ollut ainakaan kenenkään täysipäisen kirjoittama juttu.
Kyllä minä Persekärpänen olen aivan täysipäinen ja ainoastaan Viki voi olla tästä täysipäisyydestäni eri mieltä.
- Anonyymi
Oletko itse analysoinut lentsikoiden polttoainenäytteitä kun tiedät että seassa on jotain ylimääräistä?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oletko itse analysoinut lentsikoiden polttoainenäytteitä kun tiedät että seassa on jotain ylimääräistä?
Tutkimukseni ovat vielä kesken vaan jotakin hämärää on lisätty kerosiiniin.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod224704- 203825
Seiska: Anne Kukkohovi myy pikkuhousujaan ja antaa penisarvioita
Melko hupaisaa: https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ex-huippumalli-anne-kukkohovin-amerikan-valloitus-vastatuulessa-myy4082494- 272241
- 342064
Nainen, sellaista tässä ajattelin
Minulla on olo, että täällä on edelleen joku, jolla on jotain käsiteltävää. Hän ei ole päässyt lähtemään vielä vaan jost2391969- 371888
- 151758
En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191527- 121411