Onko ihan huuhaata uskoa siitepöly allergioihin..?!

Anonyymi-ap

Kuulin Jo 90 luvulla väitteen et influenssan flunssat aiheutettaisiin tiputtamalla lentokoneista jotain että lääkkeet myy paremmin, vaikka ei pelkästään siitä.

Vuosittaiset siitepöly allergiat tuntuu myös minun mielestä keinotekoisesti jotai levittämällä ilmaan tehdyistä ja taas lääkkeet myy.

Muitakin keinoja käytetään allergioiden saantiin sulle ja nii.edelee
Sohvaperunoille

✝️✝️✝️✝️✝️✝️✝️✝️✝️✝️✝️✝️✝️✝️✝️✝️✝️✝️✝️✝️✝️✝️✝️✝️✝️✝️✝️✝️✝️✝️✝️

14

249

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Siitepölyallergia johtuu nimenomaan siitä, että ilkeät kasvit levittävät ilmaan siitepölyä, joille jotkut ihmiset ovat yliherkkiä.
      Ei tässä mitään lentokoneita tarvita, eikä täälläpäin niitä pahemmin lennä.
      Allergia vaivaa silti silloin tällöin.

• Anonyymi

Ja ongelma ratkeaa sillä että kaadetaan puut peitetään kaikki ruohokin asfaltilla.

Betoni ei ole hyvä koska se kuivuessaan alkaa levittämään pölyä ellei sitä sidota jollain epoksi tms pinnoitteella.

• Anonyymi

Lentokoneista siitepölyyn levitetty aine aiheuttaa sulle allergiaoireita ja sä et usko siihen
        eikä palstan Sohvaperuna !

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ja ongelma ratkeaa sillä että kaadetaan puut peitetään kaikki ruohokin asfaltilla.

Betoni ei ole hyvä koska se kuivuessaan alkaa levittämään pölyä ellei sitä sidota jollain epoksi tms pinnoitteella.

Kill Bates laittoi borrelioosin punkkeihin joita sitten kiidätettiin lentsikoilla ympäri palloa?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Lentokoneista siitepölyyn levitetty aine aiheuttaa sulle allergiaoireita ja sä et usko siihen

Mene kiiruusti piiloon sängyn alle ja tee foliosta hattu päähäsi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei kukaan täysipäinen uskokaan. Kyllä allergioiden lisääntyminen johtuu ihan muista syistä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei kukaan täysipäinen uskokaan. Kyllä allergioiden lisääntyminen johtuu ihan muista syistä.

Sinä et ole täysipäinen, mutta kukapa meistä on?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Miten se aine tietää tarttua nimenomaan siitepölyyn?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Miten se aine tietää tarttua nimenomaan siitepölyyn?

Ei tiedä vaan sitä levitetään nin paljon. Siitä johtuu....

• Anonyymi

Kerosiiniin on lisätty jotakin salaista ainetta joka sitten tiivistyy ilmassa sadepisaroihin pudoten ruohonkorsiin ja kun Aurinko sateen jälkeen kuivattaa ruohon niin salainen aines leijailee meidän nenuumme.

• Anonyymi

Tuo nyt ei ollut ainakaan kenenkään täysipäisen kirjoittama juttu.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tuo nyt ei ollut ainakaan kenenkään täysipäisen kirjoittama juttu.

Kyllä minä Persekärpänen olen aivan täysipäinen ja ainoastaan Viki voi olla tästä täysipäisyydestäni eri mieltä.

• Anonyymi

Oletko itse analysoinut lentsikoiden polttoainenäytteitä kun tiedät että seassa on jotain ylimääräistä?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Oletko itse analysoinut lentsikoiden polttoainenäytteitä kun tiedät että seassa on jotain ylimääräistä?

Tutkimukseni ovat vielä kesken vaan jotakin hämärää on lisätty kerosiiniin.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa

En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod
      Ikävä
      22
      4704
    2. Huomenta ihana

Kauniskasvoinen ihanuus 😘 saan sut vielä
      Ikävä
      20
      3825
    3. Seiska: Anne Kukkohovi myy pikkuhousujaan ja antaa penisarvioita

Melko hupaisaa: https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ex-huippumalli-anne-kukkohovin-amerikan-valloitus-vastatuulessa-myy
      Maailman menoa
      408
      2494
    4. Hei rakas...

Miten on työpäivä sujunut? Rakastan sinua 💗
      Ikävä
      27
      2241
    5. Edelleen sitä on vaikea uskoa

Että olisit oikeasti rakastunut muhun
      Ikävä
      34
      2064
    6. Nainen, sellaista tässä ajattelin

Minulla on olo, että täällä on edelleen joku, jolla on jotain käsiteltävää. Hän ei ole päässyt lähtemään vielä vaan jost
      Ikävä
      239
      1969
    7. Toiveikas vai toivoton

torstai? Ajatuksia?
      Ikävä
      37
      1888
    8. Vitsi mihin menit. Heti takasin.

Mä näin sut tuu takasin! Oli kiire, niin en ehtiny sin perään!
      Ikävä
      15
      1758
    9. En ole koskaan kokenut

Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka
      Ikävä
      19
      1527
    10. Mukavaa päivää

Mun rakkauden kohteelle ❤️ toivottavasti olet onnellinen
      Ikävä
      12
      1411
    Aihe