Oon tainnu ihan vahingossa ihastuu suhun. En aatellu et oot yhtään mun tyyppiä mut jostain syystä oot sun persoonalla vallottanu mut kokonaan. Mä en uskalla tehä mitään alotetta, mut järjestin meille kahenkeskistä aikaa ni voitko jooko näyttää jos tunnet yhtään samoin mua kohtaan. Tiietään molemmat, että en oo maisemissa kovinkaan pitkään ja mä haluisin ennen ku lähden ni selvittää nää tunteet. Tykkään susta ihmisenä jokatapauksessa eikä meidän välit mee pilalle tai työnteko kiusalliseks vaikka lähennyttäis.
Nähää 🩷
Oot huippu tyyppi!
7
665
Vastaukset
- Anonyymi
En halua töitä vapaa-ajalle. PISTE.
- Anonyymi
Tuskin oli sinulle ehdoton mörrimöykky.
PS. Ihan omassa päässä se vika on jos vapaa-ajalla ei osaa tiettyjen ihmisten kanssa miettiä muuta kuin töitä. Ihan omassa pikku päässä, tai sitten tyhjä elämä.
- Anonyymi
Mäkin oon ihastunut mun työkaveriin,se ei kyl muhun varmaan.ehkä
- Anonyymi
Sama tilanne, kohta jo pari vuotta. Eikä se tunne lähde. Vähän laantuu vain jos ei nähdä ja sitten taas läikähtää.
- Anonyymi
Nää on aina niiiiiin ykspuolisia asioita .....:(
- Anonyymi
Kollegat evvk. Suurin osa roskaväkeä mielessäni.
- Anonyymi
Minäkään en ole vissiin ikinä ihastunut töissä kunnolla keneenkään, mutta eilen törmäsin töissä henkilöön joka lumosi minut tarinankerronnallaan pari vuotta sitten. Hänellä oli silloin lumoava tapa sanoittaa kaikkea kokemaansa. Hän on erittäin huumorintajuinen ja viehättävä ja minä tietenkin ihastuin tähän kommunikointitapaan. Eilen oli sen verran kiireinen päivä ettei ehditty keskusteluissa kovin syvälle, mutta ensi kertaa odottaessa. :)
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 447306
- 324048
- 573575
- 503110
- 172796
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons492269- 512265
- 372258
- 432238
- 162226