Miksi lihotte,miksi ette laihdu

Anonyymi-ap

Haluatko kukaan täällä tietää miksi lihotte ☹️ ja miksi ette laihdu.😕

163

1199

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Joo minä haluan tietää. Kerro.

• Anonyymi

Pilailian tekemä avaus. Kellariin ja elä ota.

• Anonyymi

Mene sinä pikkulapsi hiekkalaatikolla leikkimään,sinä et ymmärrä laihduttamisesta mitään.😂

• Anonyymi

Syödään hiilihydraattihöttöjä jotka on täynnä rasvaa tai sokeria.
      Se pitää syödä luonnonmukaista ruokaa jota on syöty jo tuhansia vuosia sitten.
      Lukekaa ne aikaisemmat jutut niissä se on tarkemmin sanottu.Olen laihtunut aivan itsestään vaikka olen syönyt paljon ja ruoka on ollut hyvää.

• Anonyymi

• Anonyymi

• Anonyymi

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Esim näitä fitnesruokia ei saa syödä yhtään tavallinen laihduttaja,näistä yleensä otetaan mallia 😳
        Puurot,mootshiet,riisi,pasta yms.
        Mättöruuat on vielä huonompia mitä nämä fitnesruuat.

https://myprojectisme.vaikuttajamedia.fi/2020/05/12/koko-viikon-ruokapaivakirja/

sori miksi ei saa syödä. Mä syön esim neljänviljanpuuria, tummaa makaronia. Mikä mun kehossa on vialla kun mä olen laihtunut noilla

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Esim näitä fitnesruokia ei saa syödä yhtään tavallinen laihduttaja,näistä yleensä otetaan mallia 😳
        Puurot,mootshiet,riisi,pasta yms.
        Mättöruuat on vielä huonompia mitä nämä fitnesruuat.

https://myprojectisme.vaikuttajamedia.fi/2020/05/12/koko-viikon-ruokapaivakirja/

Miksi ei saa syödä. Mä olen syönyt ja olen laihtunut. en ole mikään fitnessurheilija. mikä mun kehossa on vialla

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

sori miksi ei saa syödä. Mä syön esim neljänviljanpuuria, tummaa makaronia. Mikä mun kehossa on vialla kun mä olen laihtunut noilla

Siinä on liikaa hiilihydraattia.Kyllä niillä tietenkin laihtuu,mutta tulokset jää erittäin huonoksi verrattuna tuohon paleo ruokaan.Toinen huono puoli niissä on että joutuu olemaan nälässä.Sitä ei ole ollenkaan paleo ruokavaliossa.
        Mitä nyt itse olen mittaillut rasvaprosenttia,rasva on alkanut palamaan erittäin nopeasti.
        Eli nämä netin valmentajien ruokavaliot on aivan perseestä.😳

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Siinä on liikaa hiilihydraattia.Kyllä niillä tietenkin laihtuu,mutta tulokset jää erittäin huonoksi verrattuna tuohon paleo ruokaan.Toinen huono puoli niissä on että joutuu olemaan nälässä.Sitä ei ole ollenkaan paleo ruokavaliossa.
        Mitä nyt itse olen mittaillut rasvaprosenttia,rasva on alkanut palamaan erittäin nopeasti.
        Eli nämä netin valmentajien ruokavaliot on aivan perseestä.😳

kyllä mä syön muutakin kuin 50 g makaronia ja puuroa. Miten sä voit tietää miten mun keho toimii. Mä saan syödä kasviksia, kalaa ,kanaa, hyviä rasvoja. ei pitäis olla sulta pois

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Miksi ei saa syödä. Mä olen syönyt ja olen laihtunut. en ole mikään fitnessurheilija. mikä mun kehossa on vialla

Pastan syömisen jälkeen alkaa käymään pyörre tankissa,eli se palaa nopeasti.😳
        Se pitää syödä ruokaa joka palaa hitaasti luovuttaen MONTA TUNTIA tasaisesti energiaa.

Tästä johtuen pastan syömisen jälkeen on koko ajan nälkä.Se pitää syödä siis ihmiselle lajityypillistä LUONNOLLISTA ruokaa.

• Anonyymi

Entäs kun ennevanhaan ihmiset kuolivat usein jo ennen kun täyttivät 60 vuotta kun söivät sitä terveellistä tåruokaa oman man antimista.
        Elinikä on pidentynyt nykyisi aika tavalla vilja oli hyvä ravinnon tuoja . Tänään on elinaika mennyt siihen malliin että ihmiset saavat elää kauemmin .
        Itse en varmana alkaisi millekkään laihdutus kuureille vaan syön minkä syön koska ruoka antaa energiaa .maiismkaikilla meillä on oman lainen metabolismi ja sille ei voi mitöön,itse ei tartte laihdutella kosk paino vaan on pysynyt samaa vuodesta vuoteen

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Se pitää syödä ruokaa joka palaa hitaasti luovuttaen MONTA TUNTIA tasaisesti energiaa.

Tästä johtuen pastan syömisen jälkeen on koko ajan nälkä.Se pitää syödä siis ihmiselle lajityypillistä LUONNOLLISTA ruokaa.

Ihmiselle lajityypillisin ruoka on mansikkatäytekakku. Ei ihme ettei kukaan laihdu kun on näin HUOMATTAVAN huono tieto mikä laihduttaa 😂😌🥺

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sama homma. Muun muassa juuri nuo mainitut ovat toimineet myös minulla hyvin. Lienee aika paljon yksilöllistä, kuinka kroppa ottaa talteen ravinteet. Jotkut ovat "energiansäästömalleja" ja joka kalori jää liiankin tarkasti jemmaan.

• Anonyymi

Lihaa on syöty ammoisista asukkaista alkaen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Minulla tulee aina paineen tunne päähän kun syön pastaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Entäs kun ennevanhaan ihmiset kuolivat usein jo ennen kun täyttivät 60 vuotta kun söivät sitä terveellistä tåruokaa oman man antimista.
        Elinikä on pidentynyt nykyisi aika tavalla vilja oli hyvä ravinnon tuoja . Tänään on elinaika mennyt siihen malliin että ihmiset saavat elää kauemmin .
        Itse en varmana alkaisi millekkään laihdutus kuureille vaan syön minkä syön koska ruoka antaa energiaa .maiismkaikilla meillä on oman lainen metabolismi ja sille ei voi mitöön,itse ei tartte laihdutella kosk paino vaan on pysynyt samaa vuodesta vuoteen

100v sitten ei ollut penisilliiniä eikä aspiriinia , siisteys oli tuolloin toista luokkaa, kulku-
        taudit rehotti valtoimenaan maasta toiseen , itse sairastuin 60 vuotiaana sappirakon tulehdukseen , johtuen sappikivistä, rakko oli mädäntynyt pitkän ajan kuluessa , olisin
        kuollut mikäli taitavaa kirurgia ei olisi löytynyt Suomesta , myös paksusuolesta löytyi
        syövän esiaste- polyyppeja , kun katselee vanhoja elokuvia niin suurin osa ihmisistä
        oli tuolloin hoikkia , sokeri oli kallista , ei sitä joka kodissa herkkuja syöty kuten nykyään
        lähes kaikki kykenevät herkkuja hankkimaan , ennen piti jokaisen tehdä töitä eikä siinä
        ehtinyt ruokaa ajatella , vatsa tottuu helposti olemaan syömättä 10t kuten tehtaassa
        työskentelevät joutuivat huomaamaan , nykyään lihomisen pääsyy on liian tiheä ruokailu
        ei ihminen välttämättä tarvitse ruokaa joka 3. tunti , kuvottaa katsella amerikkalaisia
        filmejä joissa oluttuoppi tai maitolasi voi olla jo 1 litran kokoinen , eipä ihme että siellä
        lihovat .

• Anonyymi

Kyllä minä olen laihtunut. Viime syksystä on lähtenyt noin 20 kiloa

• Anonyymi

Tähän ei saa kirjoittaa että aloittaja käyttäytyy kuin pikkuiset tytöt.

• Anonyymi

Kerro minulle, kiinnostaa, enkä saa vyötäröstä rasvakerroksia pois. Painoindeksi alle 20, mutta läskiä on myös, ja kasvan vain.

• Anonyymi

Se johtuu siitä ruuasta mitä syö miten rasva palaa.
        Toinen asia siinä on mikä nopeuttaa rasvan palamista on pitkäkestoinen liikunta.Näitä kumpaakin kun tekee samaan aikaan,rasva palaa nopeasti.
        Voin laittaa tänne ennen ja jälkeen kuvat yhden sivuston kautta jonka avulla pystyy lataamaan anonyymisti omia kuvia ja fideoita.Nyt vasta 12 päivää takana,mutta tulokset näkyy siltikin.
        Joskus on ollut niinkin että kuvissa ei ole ollut mitään eroa vaikka olisi laihtunut monta kiloa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Se johtuu siitä ruuasta mitä syö miten rasva palaa.
        Toinen asia siinä on mikä nopeuttaa rasvan palamista on pitkäkestoinen liikunta.Näitä kumpaakin kun tekee samaan aikaan,rasva palaa nopeasti.
        Voin laittaa tänne ennen ja jälkeen kuvat yhden sivuston kautta jonka avulla pystyy lataamaan anonyymisti omia kuvia ja fideoita.Nyt vasta 12 päivää takana,mutta tulokset näkyy siltikin.
        Joskus on ollut niinkin että kuvissa ei ole ollut mitään eroa vaikka olisi laihtunut monta kiloa.

Tulos 10 päivää.Se on lyhyt aika,mutta jo tuosta huomaa että se toimii.Vielä kolme viikkoa niin vatsalihakseni näkyy veitsenterävänä.

https://files.catbox.moe/f5i4u4.mp4

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tulos 10 päivää.Se on lyhyt aika,mutta jo tuosta huomaa että se toimii.Vielä kolme viikkoa niin vatsalihakseni näkyy veitsenterävänä.

Rasvan poltto ei ole mikään yksinkertainen asia.Siinä pitää ajoittaa kaikki syömisen oikein,mitä ja mihin aikaan.🤔
        Päivitä tuon ennen ja jälkeen vasta 15.5 Turha niitä on mittailla ja kuvata aikaisemmin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kiitos vastauksesta, kyllä se ruokavaliosta on varmaan oikeasti kiinni. Ja kaloreista, vetelen niitä edelleen liikaa, ainakin minimissään 3000 Kcal joka päivä, mutta liikun myös paljon kuluttaen, tottunut myös rasvaan, ja oma ongelma on hiilarit plus iso määrä rasvaa yhdessä, aiemmin proteiini ja rasva vähähiilarisella ja samalla liikunnalla ei lihottanut. Mutta nyt täsmäkohdan laihdutuksessa tai kiinteytyksessä onkin vaikeuksia, ja keskivartalo on pahin ja vaikein seutu laihduttaa, joten jatketaan, osuit oikeaan :)

• Anonyymi

Vatsarasva johtuu epäterveellisistä elämäntavoista. Eti vaikka netistä.
        Mulla kanssa.

• Anonyymi

mene tanssikurssille ja harrasta tanssia niin paljon kuin mahdollista , pitkiä lenkkejä luonnossa
        niin kyllä varmasti vatsamakkarat katoaa , itse istun paljon paikallaan kun teen käsitöitä ja
        oon muuten laiska niin maha kasvaa kuin itsestään ,,vähemmän ja terveellisempää ruokaa
        ja harvempia ruokailuvälejä

• Anonyymi

Kukaan ei tiedä mistä tulee tarpeeksi protoonia. Vain Nepsy-Esalla voisi olla aavistus.

Piimästä voi yrittää.

• Anonyymi

Gwyneth Paltrow kyllästyi ankaraan ruoka­valioonsa

Terveys|Hollywood-tähti Gwyneth Paltrow on pitkään noudattanut useita äärimmäisen kurinalaisia ruokavalioita. Nyt hän vakuuttaa suhtautuvansa ruokaan aiempaa rennommin.

https://www.hs.fi/kulttuuri/art-2000011192283.html

Aloittajan pitäisi keskustella Gwynethin kanssa.

• Anonyymi

Se on normaali painoinen,ja sen ei tarvitse enään laihduttaa.
        JOS on kovasti liikkuva saa syödä paskaruokaa vaikka koko ajan ja miten paljon vai eikä liho.Ja JOS alkaa lihomaan pitää silloinkin lopettaa paskaruuan syöminen.
        Yksi niin syövä on Jari Isometsä.Hänellä pelkästään hiihtokilometrejäkin tulee vuodessa 2000
        Siihen sitten kaikki muu liikunta päälle.
        Sitä ei voi ollenkaan verrata tavalliseen kuntoilijaan.
        Ja TÄYSI sohvaperuna saa syödä 30% niistä kaloreista.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Se on normaali painoinen,ja sen ei tarvitse enään laihduttaa.
        JOS on kovasti liikkuva saa syödä paskaruokaa vaikka koko ajan ja miten paljon vai eikä liho.Ja JOS alkaa lihomaan pitää silloinkin lopettaa paskaruuan syöminen.
        Yksi niin syövä on Jari Isometsä.Hänellä pelkästään hiihtokilometrejäkin tulee vuodessa 2000
        Siihen sitten kaikki muu liikunta päälle.
        Sitä ei voi ollenkaan verrata tavalliseen kuntoilijaan.
        Ja TÄYSI sohvaperuna saa syödä 30% niistä kaloreista.

Jari Isometsä elää pitsoilla ja karkeilla

https://www.seiska.fi/urheilu/jari-isometsa-avautuu-riippuvuudestaan-meinaa-karata-kasista/1680518

• Anonyymi

• Anonyymi

• Anonyymi

Netistä löytyy erittäin paljon näitä mitä syön päivässä videoita.Melkein kaikilla ruoka on pelkkää skeidaa.
      Ei niistä kannata ottaa yhtään mallia miten pitäisi syödä.

• Anonyymi

Ruokakauppiaita ja elintarviketehtaita ei kiinnosta yhtään ihmisten terveys.😧Se mikä menee hyvin kaupaksi on riittävä kriteeri mitä myydään ja millä hinnalla.
        Näitä tuotteita testataan tarkasti ennenkuin niitä aletaan valmistamaan suuremmissa mittakaavassa.
        Oikeasti tuotevalikoima olisi kaupoissa erittäin köyhä jos siellä myytäisiin vain terveellistä ruokaa.Vihannekset,kasvikset liha.
        Nythän valikoimissa on hyllyt täynnä erilaisia tuotteita jossa on sokeria,rasvaa ja lisäaineita.😳Onneksi sitä pystyy vieläkin itse valikoimaan mitä sieltä ostaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ruokakauppiaita ja elintarviketehtaita ei kiinnosta yhtään ihmisten terveys.😧Se mikä menee hyvin kaupaksi on riittävä kriteeri mitä myydään ja millä hinnalla.
        Näitä tuotteita testataan tarkasti ennenkuin niitä aletaan valmistamaan suuremmissa mittakaavassa.
        Oikeasti tuotevalikoima olisi kaupoissa erittäin köyhä jos siellä myytäisiin vain terveellistä ruokaa.Vihannekset,kasvikset liha.
        Nythän valikoimissa on hyllyt täynnä erilaisia tuotteita jossa on sokeria,rasvaa ja lisäaineita.😳Onneksi sitä pystyy vieläkin itse valikoimaan mitä sieltä ostaa.

Tämä paleo ruokavalio on huomattavasti paljon parempi kuin monet muut,esim verrattuna keto ja garnivoreen.Niistä aineksista saa tehtyä todella herkullista ruokaa,eikä tarvitse olla edes mikään loistokokki.
        Siinä on tosiaan sekin etu että sitä saa syödä paljon.

Olotila on ollut hyvin energinen eikä väsymystä ole ollut ollenkaan koko aikana.
        Mitataan ja otan poikkeuksellisesti uudet kuvat jo tämän kuun lopussa.Mitat on pienentynyt jo nyt edellisten mittausten jälkeen.

• Anonyymi

Minä en ole ottanut heistä mallia enkä edes heidän juttujaan lue. En juo smootieita ja syö mitään jauheita vaan terveellistä monipuolista ruokaa. Jos joku ei laihdu kun syö makaronia niin ei se multa ole pois. Itse syön tummaa makaronia soijarouheen kanssa koska mä en jaksa odottaa että tumma riisi kypsyy puolessa tunnissa. Vie vaan helvetin paljon sähköä. Jos jollain on vinkkiä minkä kanssa soijarouhetta voi syödä niin otan vinkkejä vastaan. soijarouhe salaatin kanssa on tylsää. On kokeiltu . Joo voi laittaa viiliin ,jugurttiin mutta mitä lämpimiä ruokia on mihin soijarouhetta voi laittaa

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mä en nyt ymmärrä . voit korvata jauhelihan soijarouheella ja puolen kilon pakkaus riittää pitkään eikä maksa kuin muutaman euron. Jos ei halua käyttää mausteita niin se ei ole mun ongelma

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mä en nyt ymmärrä . voit korvata jauhelihan soijarouheella ja puolen kilon pakkaus riittää pitkään eikä maksa kuin muutaman euron. Jos ei halua käyttää mausteita niin se ei ole mun ongelma

Kyllä se on parempi käyttää vain oikeaa lihaa,niin saa paremman makuista ruokaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tämä on tosi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tämä paleo ruokavalio on huomattavasti paljon parempi kuin monet muut,esim verrattuna keto ja garnivoreen.Niistä aineksista saa tehtyä todella herkullista ruokaa,eikä tarvitse olla edes mikään loistokokki.
        Siinä on tosiaan sekin etu että sitä saa syödä paljon.

Olotila on ollut hyvin energinen eikä väsymystä ole ollut ollenkaan koko aikana.
        Mitataan ja otan poikkeuksellisesti uudet kuvat jo tämän kuun lopussa.Mitat on pienentynyt jo nyt edellisten mittausten jälkeen.

Kyllä syön paleo mansikkakermakakkua. Se laihduttaa HUOMATTAVASTI enemmän kuin tavallinen mansikkakakku. Tavallinen mansikkakakku sisältää liika vähän sokeria ja vehnää.Palemansikkakakkuun laitetaan TUPLA määrä sokeria.Niin se alkaa laihduttaa.Virhe tehdään siinä että mansikkakermakakkua ei syödä TARPEEKSI usein ja paljon.Monilla on myös mononlämmittimet tehottomat kannattaa ostaa varaosat HALVALLA piltemusta tai kirpputorilta kuten minä.se tulee PALJON halvemmaksi kuin ostaa kalliista kaupasta.Mononlämmittimien lämmitinosa pitää rasvata säännöllisesti ja säästää rahaa KUN käyttää saman öljyn monta kertaa kun suodattaa sen kahvinsuotatinpussin läpi.Sillä samalla rasvalla voi paistaa vappumunkit tänään ja käyttää polkupyörän kampiaskseliin.Minä en ole ostanut uutta rasvaa 5teen vuoteen. 😅 Vain tyhmät ostaa joka kerta uudet rasvat.Ei ihme ettette LAIHDU.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

amerikkalainen pikaruoka koukuttaa , asuin Ruotsissa vuoden ja söin pelkästään roska-
        ruokaa kun en viitsinyt siellä kokata , hampurilaiset, pizzat , cocis , pommac koukuttavat
        niitä teker aina mieli . kyllä siinä lihoo nopeasti vaikka yrittää laihtua

• Anonyymi

MKH: "Ei pienellä sykealueella liikkuminen esim 90-100 kuluta energiaa paljon enempää kuin lepotilassa oleminen. 135-150 lyöntiä minuutissa kuluttaa energiaa moninkertaisesti,eikä tavallinen kuntoilijakaan jaksa tehdä tuollaisia reenejä."

Kerro lisää tuosta omasta keksinnöstäsi.

Mikä on moninkertaisesti verrattuna sykealueeseen 90 - 100: 4 tai 5 kertaa enemmän? Jos syke on kävellessä noin sata, se on melkein sama kuin lepo, niinkö?

Ja tavallinen kuntoilija ei jaksa ylläpitää sykealuetta 135 - 150...?! Miksi ei jaksa? Nuorella kuntoilijalla se 70 % maksimista eli kevyesti aerobisella rasvanpolttoalueella. Siis miksi ei jaksa?

Mistä revit näitä yksinkertaistettuja valheita vuodesta toiseen?

• Anonyymi

Hän pitää tarkkaa päiväkirjaa, johon on merkitty kaikki. Kaikki täällä esitetty perustuu hänen omaan tutkimustyöhönsä, eikä mitään ole noukittu kirjoista.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hän pitää tarkkaa päiväkirjaa, johon on merkitty kaikki. Kaikki täällä esitetty perustuu hänen omaan tutkimustyöhönsä, eikä mitään ole noukittu kirjoista.

Annetaan hänen itsensä vastata ihan omin sanoin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Annetaan hänen itsensä vastata ihan omin sanoin.

Hän on vastannut jo monen monta kertaa. Lue hänen aiemmat viestinsä ja tällä kertaa ajatuksen kera.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hän on vastannut jo monen monta kertaa. Lue hänen aiemmat viestinsä ja tällä kertaa ajatuksen kera.

Ai, nyt ymmärsin. Sä olet se kyttäävä vartija, naisvihaaja aka Nepsy-Esa, joka on 99 % varmuudella itse Massiivikalorihöpöttäjä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Anna henkilön itsensä vastata, äläkä tunge itseäsi joka väliin.

• Anonyymi

Parempi liikkua kohtuudella niin säästyy polvet,eikä tarvitse laittaa myöhemmin tekoniveliä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Parempi liikkua kohtuudella niin säästyy polvet,eikä tarvitse laittaa myöhemmin tekoniveliä.

Seli seli, yritä paremmin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Seli seli, yritä paremmin.

"Seli seli" -kommentti pitää sisällään moitteen selittelystä, mutta jo seuraavassa lauseessa pyydät uutta selitystä. Jos joku sanoo sinulle epäkohteliaasti "seli seli", lopeta keskustelu siihen pisteeseen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

"Seli seli" -kommentti pitää sisällään moitteen selittelystä, mutta jo seuraavassa lauseessa pyydät uutta selitystä. Jos joku sanoo sinulle epäkohteliaasti "seli seli", lopeta keskustelu siihen pisteeseen.

Miksi et anna minun itseni vastata,vaan vastaat puolestani.Osaan kyllä itsekin,ei tarvitse aina puuttua.

Tavallinen tallaaja lihoo tavallisella syönnillä vähintään kiloja vuodessa.😮‍Samalla menee polvet ja sitten tarvitsee tekonivelet.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Miksi et anna minun itseni vastata,vaan vastaat puolestani.Osaan kyllä itsekin,ei tarvitse aina puuttua.

Tavallinen tallaaja lihoo tavallisella syönnillä vähintään kiloja vuodessa.😮‍Samalla menee polvet ja sitten tarvitsee tekonivelet.

Älä koskaan vastaa öyhöttäjille. Sitä paitsi et ole MKH vaan MKH:ta esittävä trolli. Sama ohje pätee myös trolleihin, mutta teen nyt poikkeuksen, koska on epätodennäköistä että koskaan saat poikaystävää (viime aikoina et tosin ole enää juuri yrittänytkään). Ehkä jostain isosta kaupungista voisi sittenkin löytyä poika, joka ei välitä toisarvoisista asioista, kuten naisen ulkonaisesta kauneudesta. Kaiken kaikkiaan arvioisin sen olevan kuitenkin epätodennäköistä, vaikkakin mahdollista.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Älä koskaan vastaa öyhöttäjille. Sitä paitsi et ole MKH vaan MKH:ta esittävä trolli. Sama ohje pätee myös trolleihin, mutta teen nyt poikkeuksen, koska on epätodennäköistä että koskaan saat poikaystävää (viime aikoina et tosin ole enää juuri yrittänytkään). Ehkä jostain isosta kaupungista voisi sittenkin löytyä poika, joka ei välitä toisarvoisista asioista, kuten naisen ulkonaisesta kauneudesta. Kaiken kaikkiaan arvioisin sen olevan kuitenkin epätodennäköistä, vaikkakin mahdollista.

Hyvin kirjoitettu.

• Anonyymi

Paino pysyy jotensakin kurissa meillä vanhoilla kääkillä kun ei tarvi enää pal töitäkään painaa niska limassa.
      Kun ei paljoa liiku, ei painokaan pompsahtele ylös ales.

Tapsan päivää vietetään 8 tasan kk. päästä. Monet henkilöt pääsevät jo ennen tuota päivää ylös ehkä huolettomaan eetteri-elementtiin.
      iloitkaamm.

• Anonyymi

Minä lihon siksi koska en syö Ozempikkiä.

• Anonyymi

Et varmasti liho jos et syö yhtään viljaa MISSÄÄN muodossa.Se on kaikista suurin lihottaa.

Siat lihotetaan viljalla,ei niille mitään kasviksia syötetä.😳
        Vehnäjauho 100 g n 300 kal
        Kasvikset 100 g 20-70 kal

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Et varmasti liho jos et syö yhtään viljaa MISSÄÄN muodossa.Se on kaikista suurin lihottaa.

Siat lihotetaan viljalla,ei niille mitään kasviksia syötetä.😳
        Vehnäjauho 100 g n 300 kal
        Kasvikset 100 g 20-70 kal

Ei kukaan syö rasvaa ja sokeria niin paljon että siitä lihoisi.Se on leipä ja kaikki viljatuotteet mistä lihotaan 😳😮‍💨

• Anonyymi

"Älä koskaan vastaa öyhöttäjille. "

𝒪𝓃 𝓉𝓊𝓁𝓁𝓊𝓉 𝓈𝑒𝓁𝓋𝒾𝓉𝑒𝓉𝓎𝓀𝓈𝒾, 𝑒𝓉𝓉ä 𝑀𝒶𝓈𝓈𝒾𝒾𝓋𝒾𝓀𝒶𝓁𝑜𝓇𝒾𝒽ö𝓅ö𝓉𝓉ä𝒿ä 𝑜𝓃 𝓉𝑜𝒹𝑒𝓁𝓁𝒾𝓈𝓊𝓊𝒹𝑒𝓈𝓈𝒶 𝓅𝒾𝓁𝒶𝒾𝓁𝒾𝒿𝒶. 𝒯ä𝓂ä 𝓈𝒶𝓂𝒶 𝓂𝒾𝑒𝓈 𝓉𝓊𝓃𝓃𝒾𝓈𝓉𝑒𝓉𝒶𝒶𝓃 𝓂𝓎ö𝓈 𝒦𝒶𝓃𝒶𝓃𝓃𝒶𝒽𝓀𝒶𝓂𝒾𝑒𝒽𝑒𝓃ä, 𝒩𝒶𝒾𝓈𝓋𝒾𝒽𝒶𝒶𝒿𝒶𝓃𝒶 𝓈𝑒𝓀ä 𝒦𝓎𝓉𝓉ää𝓋ä𝓃ä 𝒱𝒶𝓇𝓉𝒾𝒿𝒶𝓃𝒶 𝒿𝒶 𝒩𝑒𝓅𝓈𝓎-𝐸𝓈𝒶𝓃𝒶.

• Anonyymi

Tuota asiaa ovat useat epäilleet jo pitkään.

• Anonyymi

𝘔𝘢𝘴𝘴𝘪𝘪𝘷𝘪𝘬𝘢𝘭𝘰𝘳𝘪𝘩ö𝘱ö𝘵𝘵ä𝘫ä 𝘰𝘯 siis 𝘵𝘰𝘥𝘦𝘭𝘭𝘪𝘴𝘶𝘶𝘥𝘦𝘴𝘴𝘢 𝘱𝘪𝘭𝘢𝘪𝘭𝘪𝘢.

• Anonyymi

Toiselta nimeltään Naisvihaaja aka Nepsy-Esa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

𝘔𝘢𝘴𝘴𝘪𝘪𝘷𝘪𝘬𝘢𝘭𝘰𝘳𝘪𝘩ö𝘱ö𝘵𝘵ä𝘫ä 𝘰𝘯 siis 𝘵𝘰𝘥𝘦𝘭𝘭𝘪𝘴𝘶𝘶𝘥𝘦𝘴𝘴𝘢 𝘱𝘪𝘭𝘢𝘪𝘭𝘪𝘢.

Täällä alkaa olla yhtä levotonta kuin koulukodissa, ja useita viestejä on järjestyksen palauttamiseksi jouduttu poistamaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Täällä alkaa olla yhtä levotonta kuin koulukodissa, ja useita viestejä on järjestyksen palauttamiseksi jouduttu poistamaan.

"Täällä alkaa olla yhtä levotonta kuin koulukodissa"

Olitko siellä pitkäänkin kun tiedät millaista on ollut? 😳

• Anonyymi

Ihminen voi vahvan negatiivisen kokemuksensa ajamana ikään kuin siirtyä kahteen tai useampaan eri osaan.

• Anonyymi

Voidaan siis puhua traumaattisesta kokemuksesta, joka saa asioita tapahtumaan.

• Anonyymi

Näin on tapahtunut ilmeisesti tuolle surullisen hahmon ritarille.

• Anonyymi

Hyvin sanottu.

• Anonyymi

”Älä koskaan vastaa öyhöttäjille. Sitä paitsi et ole MKH vaan MKH:ta esittävä trolli. Sama ohje pätee myös trolleihin, mutta teen nyt poikkeuksen, koska on epätodennäköistä että koskaan saat poikaystävää (viime aikoina et tosin ole enää juuri yrittänytkään). Ehkä jostain isosta kaupungista voisi sittenkin löytyä poika, joka ei välitä toisarvoisista asioista, kuten naisen ulkonaisesta kauneudesta. Kaiken kaikkiaan arvioisin sen olevan kuitenkin epätodennäköistä, vaikkakin mahdollista.”

Hyvin sanottu, allekirjoitan täysin.

• Anonyymi

"Täällä alkaa olla yhtä levotonta kuin koulukodissa, ja useita viestejä on järjestyksen palauttamiseksi jouduttu poistamaan."

Totta. Nepsy-Esa aka MKH on lupaustensa mukaisesti poistanut jo 8000 tekstiä. Massiivikalorihöpöttäjä on todella kova pitämään kuria omissa aloituksissaan.

• Anonyymi

"Näin on tapahtunut ilmeisesti tuolle surullisen hahmon ritarille."

Kyseessä on ahmintahäriö.

• Anonyymi

"Voidaan siis puhua traumaattisesta kokemuksesta, joka saa asioita tapahtumaan."

Se saa aikaan mm. pilailua sekä kaikenkattavaa vartiointia.

• Anonyymi

Sen takia nautittavan ruuan pitää olla oikeaa ja hyvää.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eikö olekin hassua, että tytöt pitävät meitä saman henkilön useana eri ilmentymänä? Ei ihme ettei heitä ole elämän arpapelissä onnistanut.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eikö olekin hassua, että tytöt pitävät meitä saman henkilön useana eri ilmentymänä? Ei ihme ettei heitä ole elämän arpapelissä onnistanut.

On hassua. Olen kyllä ihmetellyt heidän touhujaan. Ihme sakkia. Ei voi muuta kuin pudistella päätään.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

On hassua. Olen kyllä ihmetellyt heidän touhujaan. Ihme sakkia. Ei voi muuta kuin pudistella päätään.

Samaa mieltä - ahmintahäiriö, genitaalivartiointi ja toisten ihmisten puolesta puhuminen on seurausta jostakin todella huonosta kokemuksesta. Se aiheuttaa näköjään myös suoranaista naisvihaa.

Oikeassa elämässä tuollaisia ihmisiä näkee todella äärimmäisen harvoin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hiihto ja pyöräily ovat hyvä ihmiselle,koska ihminen on luotu liikkumaan 😳

Se ei tarvitse silloin mättöruokaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hiihto ja pyöräily ovat hyvä ihmiselle,koska ihminen on luotu liikkumaan 😳

Se ei tarvitse silloin mättöruokaa.

Huomenna syöt taas pari mansikkakakkua.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Huomenna syöt taas pari mansikkakakkua.

Tähän väliin pitäisi heittää muutama sana naisten genitaaleista, poikaystävistä ja isoista kaupungeista.

Kyttäävä Vartija! Apuasi tarvitaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Seli, seli, selitä vielä lisää.

Hyvä että voit vielä pudistella päätäsi, olin varma, että harteillasi on pelkkä iso tyhjä aukko.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hyvä että voit vielä pudistella päätäsi, olin varma, että harteillasi on pelkkä iso tyhjä aukko.

Tsot tsot. Älä luovuta. Jostain saat vielä poikaystävän. Muista suuvesi!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tsot tsot. Älä luovuta. Jostain saat vielä poikaystävän. Muista suuvesi!

Naisvihaaja havaittu kirjoittajaroolissaan #2.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Naisvihaaja havaittu kirjoittajaroolissaan #2.

Hyvin sanottu.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Laita proteesit likoamaan ja huomenna suuvettä ja tekarit suuhun ja menoksi etsimään poikaystävää!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Laita proteesit likoamaan ja huomenna suuvettä ja tekarit suuhun ja menoksi etsimään poikaystävää!

Mistä sitä proteesia saa 100 grammaa tunnissa ?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mistä sitä proteesia saa 100 grammaa tunnissa ?

Kysy tukihenkilöltäsi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kysy tukihenkilöltäsi.

Viiltelenkö vielä itseäni? Kysyn sinulta, koska tunnet muiden asiat paremmin kuin omasi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Viiltelenkö vielä itseäni? Kysyn sinulta, koska tunnet muiden asiat paremmin kuin omasi.

Hyvin sanottu.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Et viiltele, mutta olet altis sekoilemaan. Lisäksi sinulla on vaikea sitoutua päihteettömyyteen. Olet keskustellut tästä asiasta tukihenkilösi kanssa monet kerrat.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Et viiltele, mutta olet altis sekoilemaan. Lisäksi sinulla on vaikea sitoutua päihteettömyyteen. Olet keskustellut tästä asiasta tukihenkilösi kanssa monet kerrat.

Kysyn vielä, että mitä hammastahnaa, merkkiä, käytän? Kysyn taas sinulta, koska tunnet muiden asiat paremmin kuin omasi.

Vastaa samalla, montako Tenaa sinulla kuluu päivässä. Muistatko?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kysyn vielä, että mitä hammastahnaa, merkkiä, käytän? Kysyn taas sinulta, koska tunnet muiden asiat paremmin kuin omasi.

Vastaa samalla, montako Tenaa sinulla kuluu päivässä. Muistatko?

Sinun pitäisi käyttää jotain hyvin voimakasta hajua poistavaa hammastahnaa. Näen kirjoitustyylistäsi että alat kohta hiiltyä. Sinun pitäisi löytää joku poika joka silittelee suortuviasi ja supattaa korvaasi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sinun pitäisi käyttää jotain hyvin voimakasta hajua poistavaa hammastahnaa. Näen kirjoitustyylistäsi että alat kohta hiiltyä. Sinun pitäisi löytää joku poika joka silittelee suortuviasi ja supattaa korvaasi.

Minä näen tyylistäsi, että sinulla on jatkuvasti märkä vaippa.

Sellaista on Massiivikalorihiihtäjän elämä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hyvin sanottu.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tuliko sinulle nyt hyvä mieli?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tuliko sinulle nyt hyvä mieli?

Näen kirjoitustyylistäsi että alat kohta hiiltyä. Mitä nyt on mennyt vaipan alle?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Näen kirjoitustyylistäsi että alat kohta hiiltyä. Mitä nyt on mennyt vaipan alle?

Onko tämä henkevää keskustelua, josta lukijat nauttivat?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Onko tämä henkevää keskustelua, josta lukijat nauttivat?

Kai sinä sen tiedät, kun vartioit kaikkia keskusteluja haukan lailla! Jos et vaadi tapasi mukaan poistoja, saat tasan ihan sitä, mitä olet tilaamassa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kai sinä sen tiedät, kun vartioit kaikkia keskusteluja haukan lailla! Jos et vaadi tapasi mukaan poistoja, saat tasan ihan sitä, mitä olet tilaamassa.

𝐻𝑎𝑖𝑠𝑒𝑣𝑎 𝑘𝑎𝑘𝑘𝑎 𝑝𝑖𝑒𝑟𝑢 𝑡𝑎𝑚𝑝𝑜𝑛𝑖 𝑣𝑒𝑟𝑖𝑛𝑒 𝑢𝑙𝑜𝑠𝑡𝑒 𝑟𝑖𝑝𝑢𝑙𝑖 𝑣𝑎𝑖𝑝𝑝𝑎 𝑣𝑎𝑛ℎ𝑢𝑠 𝑝𝑖𝑠𝑠𝑎 𝑘𝑎𝑘𝑘𝑎𝑘𝑎𝑠𝑎 𝑣𝑒𝑟𝑖𝑛𝑒𝑛 𝑡𝑎𝑚𝑝𝑜𝑛𝑖

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

𝐻𝑎𝑖𝑠𝑒𝑣𝑎 𝑘𝑎𝑘𝑘𝑎 𝑝𝑖𝑒𝑟𝑢 𝑡𝑎𝑚𝑝𝑜𝑛𝑖 𝑣𝑒𝑟𝑖𝑛𝑒 𝑢𝑙𝑜𝑠𝑡𝑒 𝑟𝑖𝑝𝑢𝑙𝑖 𝑣𝑎𝑖𝑝𝑝𝑎 𝑣𝑎𝑛ℎ𝑢𝑠 𝑝𝑖𝑠𝑠𝑎 𝑘𝑎𝑘𝑘𝑎𝑘𝑎𝑠𝑎 𝑣𝑒𝑟𝑖𝑛𝑒𝑛 𝑡𝑎𝑚𝑝𝑜𝑛𝑖

Hyvin sanottu! Aina pitää vastata samalla tavalla!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Naisvihaaja havaittu.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Naisvihaaja havaittu.

Hyvin sanottu.

• Anonyymi

Ei tarvi tehdä muuta kuin jättää pois KAIKKI viljatuotteet niin laihtuu. 😧Niissä on yleensä lisäksi paljon sokeria tai rasvaa.Myös riisi on lihottavaa ruokaa mitä laihduttajan ei kannata syödä.
      Pullissa on rasvaa ja sokeria
      Leipien päälle levitetään rasvaa
      Murot on täynnä sokeria yms

Syö sitten vain pottuja,niistä saa tehtyä erittäin hyvää ruokaa.🥔🥕🧅🍖🍗

• Anonyymi

Hyvin sanottu!

• Anonyymi

Useimmat ihmiset tuon kaavan tietävät: syödään kulutusta enemmän. Pitäisi nauttia vähemmän kaloripitoisia ruokia.
      Ite kypsennän kananmunan, parikin pyörivässä minimikrossa. Laitan munan tai pari pienelle tassille. Hyvää särvintä sinänsä.

hyväriin.

• Anonyymi

Vain mansikkakakku (vähintään 3 kpl päivä)aihduttaa oikea aikuisena ja oikeamääräusenä.

• Anonyymi

Mansikkajakku pitää myös ASETELLA oikein tarakalle.Tällä on HUOMATTAVAN suuri merkitys.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mansikkajakku pitää myös ASETELLA oikein tarakalle.Tällä on HUOMATTAVAN suuri merkitys.

Mansikkajakku? Vai halusitko kenties sanoa: 𝑣𝑒𝑟𝑖𝑛𝑒𝑛 𝑡𝑎𝑚𝑝𝑜𝑛𝑖 𝑘𝑎𝑘𝑘𝑎 𝑝𝑖𝑠𝑠𝑎 𝑣𝑎𝑖𝑝𝑝𝑎.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mansikkajakku? Vai halusitko kenties sanoa: 𝑣𝑒𝑟𝑖𝑛𝑒𝑛 𝑡𝑎𝑚𝑝𝑜𝑛𝑖 𝑘𝑎𝑘𝑘𝑎 𝑝𝑖𝑠𝑠𝑎 𝑣𝑎𝑖𝑝𝑝𝑎.

Massiivikalorihöpöttäjällä alkaa polkupyörä karata käsistä. Olisiko syytä vaihtaa takaisin hiihtoon, vaikka lumet alkavat olla joissakin paikoissa vähissä?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Massiivikalorihöpöttäjällä alkaa polkupyörä karata käsistä. Olisiko syytä vaihtaa takaisin hiihtoon, vaikka lumet alkavat olla joissakin paikoissa vähissä?

Luuletko saavasi poikia paremmin pukeutumalla mansikkajakkuun?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Luuletko saavasi poikia paremmin pukeutumalla mansikkajakkuun?

Varsin aiheellinen kysymys. Haukkuu MKH: ta rumaksi vaippoja käyttäväksi vanhaksi ukoksi mutta itse pukeutuu mansikkajakkuun.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Varsin aiheellinen kysymys. Haukkuu MKH: ta rumaksi vaippoja käyttäväksi vanhaksi ukoksi mutta itse pukeutuu mansikkajakkuun.

Hyvä huomio.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Lapissa on vielä lunta mutta ei etelässä.Pyöräily on tehokkainta kun menee oikein kovaa monta tuntia.Jos ei jaksa mennä kovaa ja pitkiä aikoja,voi mennä lyhyempiä matkoja hitaammin.

Hiihto alkaa taas uudelleen vasta marraskuussa,ehkä lokakuussa testit.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hyvä huomio.

Mitä sinulla on mansikkajakkuja vastaan? Isäsihän pukeutui vuosikymmeniä sellaiseen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Minä voin lähettää kuvan oikeasta tavasta pyöräillä mansikkakakkujen kanssa kun ei täällä näköjään mene minun PARHAAT ohjeet laihdutukseen perille.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Minä voin lähettää kuvan oikeasta tavasta pyöräillä mansikkakakkujen kanssa kun ei täällä näköjään mene minun PARHAAT ohjeet laihdutukseen perille.

Tässä kuva jossa AINOA oikea tapa pyöräillä:

https://aijaa.com/DCqfpg

Painan nyt 65 mutta ensi viikolla 59. Veitsenterävät vatsalihakset painaa 9n kiloa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Painan nyt 65 mutta ensi viikolla 59. Veitsenterävät vatsalihakset painaa 9n kiloa.

Ei ole yhtään kylmä uikkareilla pyöräillä?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Luit väärin. Siinä lukee MANSIKKA AKKU.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tuossa pyörässä on selvästi mansikka-akku.

• Anonyymi

Kun muistaisi ettei söisi liian isoja annoksia ja kohtuudella myös vihanneksia ja hedelmiä!

• Anonyymi

Silloin ei ahmintahäiriö haittaa.

• Anonyymi

Olen saanut tosi paljon vastauksia tähän avaukseen.

Mutta en kerro teille silti vastausta ☹️ vaan saatte miettiä asiaa ihan itse.Sanon vain että ruuan pitää olla oikeaa ja hyvää eikä viljaa.

• Anonyymi

Onhan tuossa se sanottu monta kertaa mitä pitää syödä😧

• Anonyymi

Minäkin pidän salaisuutena enkä kerro kellekään että mansikkakermakakkujen teho jää paljon vähemmäksi jos ei mononlämmittimet ime kerman kolesterolia.KANNATTAA hommata.

• Anonyymi

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Minäkin pidän salaisuutena enkä kerro kellekään että mansikkakermakakkujen teho jää paljon vähemmäksi jos ei mononlämmittimet ime kerman kolesterolia.KANNATTAA hommata.

Hyvin sanottu.

• Anonyymi

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Yök, en syö tuota, maistuu pahalta.

Laita siihen paljon lihaa niin alkaa maistumaan.Eihän tuon parempaa ruokaa ole edes olemassa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Laita siihen paljon lihaa niin alkaa maistumaan.Eihän tuon parempaa ruokaa ole edes olemassa.

Minäkin olen tallentanut satoja valmiita reseptejä,mutta en ole koskaan niitä tehnyt.

Kaikista parhaan ruuan saa kun suunnittelee sen itse😧

• Anonyymi

>>> 𝐻𝑎𝑖𝑠𝑒𝑣𝑎 𝑘𝑎𝑘𝑘𝑎 𝑝𝑖𝑒𝑟𝑢 𝑡𝑎𝑚𝑝𝑜𝑛𝑖 𝑣𝑒𝑟𝑖𝑛𝑒 𝑢𝑙𝑜𝑠𝑡𝑒 𝑟𝑖𝑝𝑢𝑙𝑖 𝑣𝑎𝑖𝑝𝑝𝑎 𝑣𝑎𝑛ℎ𝑢𝑠 𝑝𝑖𝑠𝑠𝑎 𝑘𝑎𝑘𝑘𝑎𝑘𝑎𝑠𝑎 𝑣𝑒𝑟𝑖𝑛𝑒𝑛 𝑡𝑎𝑚𝑝𝑜𝑛𝑖

Todella kummallisesti kirjoitettu.

Aloittaja, mitä tuolla tekstillä on ajettu takaa?

• Anonyymi

Se ei ollut aloittajan viesti vaan tänne usein kirjoittavien trollien, oletettavasti nuorien teinityttöjen (jos sitä nyt viestiksi voi kutsua). He myös tekevät pilkkakuvia aloittajasta tekoälysovelluksella ja postaavat linkkejä tänne.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Se ei ollut aloittajan viesti vaan tänne usein kirjoittavien trollien, oletettavasti nuorien teinityttöjen (jos sitä nyt viestiksi voi kutsua). He myös tekevät pilkkakuvia aloittajasta tekoälysovelluksella ja postaavat linkkejä tänne.

Heti perään he laittavat aina viestin, että ”Hyvin sanottu!”.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Heti perään he laittavat aina viestin, että ”Hyvin sanottu!”.

...ja jos kehtaa arvostella heidän järjenjuoksuaan, saa kuulla olevansa naisvihaaja. Yhden häirikkötytön arvostelu on nähtävästi samalla hyökkäys koko naissukupuolta kohtaan.

• Anonyymi

Aloittajalla on näköjään karannut polkupyörä taas käsistä, kannattaisi viettää kunnon lepopäivä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Aloittajalla on näköjään karannut polkupyörä taas käsistä, kannattaisi viettää kunnon lepopäivä.

Mikähän vaihe nyt on menossa?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

...ja jos kehtaa arvostella heidän järjenjuoksuaan, saa kuulla olevansa naisvihaaja. Yhden häirikkötytön arvostelu on nähtävästi samalla hyökkäys koko naissukupuolta kohtaan.

Naisvihaaja havaittu.

• Anonyymi

Kovin on eritteisiin ja naisten alapään asioihin keskittynyt. Onhan sitä vähän tuohon suuntaan epäilty että jotain outoa täytyy olla kun aivan tavallinen laihdutuskeskustelu saa aikaan moista mielleyhtymää. Muut puhuu ihan herkuista ja dieetistä. 😳

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tuo on sinun oma päähänpinttymä muista. Sulla ei liene mitään tietoa muista kirjoittajista. Jostain henkilökohtaisista syistä sinulla on pakkomielle nuoriin tyttöihin. Se ei ole tervettä, kai sen itsekin ymmärrät. Aikaisempien kirjoitusten mukaan sinulla on kyllä kova tarve laihduttaa että nuoret tytöt kiinnostuisivat 60 -vuotiaasta vanhuksesta. Sekin on hieman epärealistista kun nuorten tyttöjen maailmassa jo 30 vuotias on vanhus. Oman isän ikäiset koetaan sellaiseksi saati sitten oman isoisän ikäiset. Jos olet yrittänyt iskeä nuoria tyttöjä ja he on nauraneet iskureploille jne yrityksille? Nyt luulet että kaikki edustaa heitä? Semmoisessa tapauksissa että yrität iskeä lapsia, tyttöjä pitää ohjeistaa soittamaan hätänumeroon .

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tuo on sinun oma päähänpinttymä muista. Sulla ei liene mitään tietoa muista kirjoittajista. Jostain henkilökohtaisista syistä sinulla on pakkomielle nuoriin tyttöihin. Se ei ole tervettä, kai sen itsekin ymmärrät. Aikaisempien kirjoitusten mukaan sinulla on kyllä kova tarve laihduttaa että nuoret tytöt kiinnostuisivat 60 -vuotiaasta vanhuksesta. Sekin on hieman epärealistista kun nuorten tyttöjen maailmassa jo 30 vuotias on vanhus. Oman isän ikäiset koetaan sellaiseksi saati sitten oman isoisän ikäiset. Jos olet yrittänyt iskeä nuoria tyttöjä ja he on nauraneet iskureploille jne yrityksille? Nyt luulet että kaikki edustaa heitä? Semmoisessa tapauksissa että yrität iskeä lapsia, tyttöjä pitää ohjeistaa soittamaan hätänumeroon .

Hyvin sanottu!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hyvin sanottu.

• Anonyymi

Ei halua sinun luentojasim, jokainen sentään tietää miksi on lihava sanovat kaikki saman asian että ruoka on ollut sitä mitä ollut, siis yhdistävät lihavuuden syömiseen. Monella on hypotyteos joka aiheuttaa lihavuutta , ja aitä ei oiken aina saa entiselleen . Joten pidä nyt nuo,lihavuus juttusi vaan omina juttuinasi.,ihmiset hakeutuvat hoitoon silloin kun lihavuus heti,häiritsee .
      Sitten on se sama miten paljon sinuakin häiritse toisen kilot

• Anonyymi

Pyöreähkön ihmisen oikeus onneen on yhtä ehdoton ja jakamaton kuin kenen tahansa muun — ei siksi, että hänen kehonsa pitäisi selittää hänen arvonsa, vaan siksi, että ihmisarvo ei ole koskaan riippuvainen muodosta, painosta tai toisten katseista. Onni ei kysy kehon mittasuhteita; se asettuu sydämeen, joka uskaltaa rakastaa itseään siinä muodossa, jossa elämä on sen muovannut. Yhteiskunta, joka mittaa ihmisen arvon vaakalukemalla, on unohtanut, että lempeys, viisaus ja ilo eivät koskaan ole olleet kiinni vyötärönympäryksestä. Onnellisuus kuuluu jokaiselle, joka hengittää — ja se kuuluu myös sille, jonka keho ei mahdu normien rajattuihin kehyksiin, mutta jonka sielu on äärettömän kaunis.

• Anonyymi

Rupesin itkemään kauniin kirjoituksesi johdosta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Rupesin itkemään kauniin kirjoituksesi johdosta.

Ei varmaan tarvii itkeä. Kirjoittaja puhuu asiaa.

• Anonyymi

Kyllä itkettää! 😂

• Anonyymi

Aloitus pilkkaa laihduttajia.

• Anonyymi

Sinulla on päähänpinttymä ihmisten kiloista. Jos vaan ihan omaa painoasi tarkkailet niin se riittää
      Annetaan jokaisen hoidella henkilökohtaiset asiansa ihan itse .äsyitä painon nousuun on monia , ja tavallisesti jokainen tietää ihan itse ne syyt.
      Joten jos niinkun otetaan asia siltä kannaltaan ettei se oli kenenkään velvollisuus jauhaa kuukausikaupalla netissä ihmisten painosta ja laihduttamisesta .

• Anonyymi

Sinun ei kannata pahastua, sillä aloittaja pilailee muiden kustannuksella ja esiintyy useilla erilaisilla roolihahmoilla.

• Anonyymi

KYLLÄ laihdutte jos hengitätte KYLMÄÄ ilmaa eikä lämmintä. Huomasin että erektiot TOIMII erittäin hyvin ja siemensyöksyt kuin nuorena vaikka olen jo 63. Vartija pzetriassa oli kateellinen kun heitti minut ulos vaikka sanoin että minulla on viikon päästä VEITSENTERÄVÄT vatsalihakset.Ihmisillä ei ole nykyään mitään käytöstapoja.

• Anonyymi

Surukseni täytyy todeta, että olet teini-ikäinen tyttö, jonka mielenkiinto kohdistuu tällä hetkellä aivan liian vanhoihin miehin. Lisäksi pukeutumisesi saattaa olla aivan liian paljastavaa ja yliseksuaalista. Tuo kaikki häviää, kun hormonitoimintasi tasoittuu. Jatka keskusteluita tukihenkilösi kanssa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Surukseni täytyy todeta, että olet teini-ikäinen tyttö, jonka mielenkiinto kohdistuu tällä hetkellä aivan liian vanhoihin miehin. Lisäksi pukeutumisesi saattaa olla aivan liian paljastavaa ja yliseksuaalista. Tuo kaikki häviää, kun hormonitoimintasi tasoittuu. Jatka keskusteluita tukihenkilösi kanssa.

Mikä tuota aloittajan multipersoonaa oikein vaivaa? Naisviha.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jos katsot sitä edeltävää viestiä, niin siinä teini-ikäinen tyttö puhuu erektioista ja siemensyöksyistä väittäen iäkseen 63.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jos katsot sitä edeltävää viestiä, niin siinä teini-ikäinen tyttö puhuu erektioista ja siemensyöksyistä väittäen iäkseen 63.

Minulla on kellari. Piilotan sinne herkkuja ja karkkeja joita ostan säkeittäin koska se tulee halvaksi. Kun olen syönyt 4000 kcal niin ruoskin itseäni solmiruoskalla koska ansaitsen rangaistuksen. Päälle täytekakkukahvit.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Minulla on kellari. Piilotan sinne herkkuja ja karkkeja joita ostan säkeittäin koska se tulee halvaksi. Kun olen syönyt 4000 kcal niin ruoskin itseäni solmiruoskalla koska ansaitsen rangaistuksen. Päälle täytekakkukahvit.

On totta että olet ansainnut rangaistuksen. Tässä vaiheessa riittävä rangaistus sinulle on, että kukaan poika ei rakasta sinua. Sen sijaan kaikilla luokkakavereillasi on jo poikaystävät.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

On totta että olet ansainnut rangaistuksen. Tässä vaiheessa riittävä rangaistus sinulle on, että kukaan poika ei rakasta sinua. Sen sijaan kaikilla luokkakavereillasi on jo poikaystävät.

Naisvihaaja havaittu.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Naisvihaaja havaittu.

Kyseessä on teini-ikäinen itseään ruoskiva nainen, jonka erektiot ja siemensyöksyt ovat nykyään hyvässä kunnossa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Pilailiasta ei tarvitse välittää

• Anonyymi

Minä en halua tietää sinulta mitään.

• Anonyymi

varmasti laihtuu kun on jalkeillaan 12t päivässä . kävin taannoin kampaamokoulua Hgissä ,
      lähdin kotoa klo 7 jotta ehdin bussiin ja palasin klo 5bussilla , koulua oli 8,30 - 15,30 .
      mun auto teki tenän ja jouduin kövelemään 2,5km aamuin illoin , koulussa piti seistä
      löhes koko päivän kun tehtiin harjoitustöitä , vatsa tottui siihen syömättömyyteen
      melko nopeasti , illalla sitten söin kotona ruuan , laihduin sen 9kk aikana 20kg eli
      95 kilosta 75 kiloon , olin sutjakka kuin pavunvarsi ja näytin tosi hyvältä , mutta
      kun se koulu loppui niin alkoi taas lihominen , olisinpa äkönnyt ostaa oman kampaamon
      niin hoikkuus olisi säilynyt , työikäisenä sellainen dieetti voi sopia mutta älkää enää eläkeiässä ryhtykö siihen , kun vähensin ruokailua siten että kokkaain vain joka 2. päivä niin lopulta sokeriarvot heittelehti ja pyörryin kirjastossa, kiiruusti lääkäriin , nuo eivät
      siellä uskoneet vaan tuputtivat minulle neurologisia häiriötä enkä saa ajaa autoa 3kk aikana , syynä oli elektrolyytti vajaus ja veren sokeriarvon heittely eestaas , suo siellä vetelä täällä . nimim paljon kokenut

Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa

En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod
      Ikävä
      22
      4704
    2. Huomenta ihana

Kauniskasvoinen ihanuus 😘 saan sut vielä
      Ikävä
      20
      3825
    3. Seiska: Anne Kukkohovi myy pikkuhousujaan ja antaa penisarvioita

Melko hupaisaa: https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ex-huippumalli-anne-kukkohovin-amerikan-valloitus-vastatuulessa-myy
      Maailman menoa
      408
      2494
    4. Hei rakas...

Miten on työpäivä sujunut? Rakastan sinua 💗
      Ikävä
      27
      2241
    5. Edelleen sitä on vaikea uskoa

Että olisit oikeasti rakastunut muhun
      Ikävä
      34
      2064
    6. Nainen, sellaista tässä ajattelin

Minulla on olo, että täällä on edelleen joku, jolla on jotain käsiteltävää. Hän ei ole päässyt lähtemään vielä vaan jost
      Ikävä
      239
      1969
    7. Toiveikas vai toivoton

torstai? Ajatuksia?
      Ikävä
      37
      1888
    8. Vitsi mihin menit. Heti takasin.

Mä näin sut tuu takasin! Oli kiire, niin en ehtiny sin perään!
      Ikävä
      15
      1758
    9. En ole koskaan kokenut

Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka
      Ikävä
      19
      1527
    10. Mukavaa päivää

Mun rakkauden kohteelle ❤️ toivottavasti olet onnellinen
      Ikävä
      12
      1411
    Aihe