Bess kertoo podcastissa tajunneensa jo 11-vuotiaana, ettei halua lapsia. Asia on ollut selkeä, eikä siihen liity draamaa tai traumaa.
Tuohon aikaan Bessin kuukautiset alkoivat. Hän piteli pikkusiskoaan sylissään, kun hän tajusi olevansa hedelmällisessä iässä ja voivansa tulla raskaaksi.
– Se oli tosi järkyttävä ajatus. Totta kai, kun keho muuttuu ja tajuat, että tämä voisi olla mun lapsi.
Bessin mieli ei ole muuttunut vuosien varrella, mutta hän ymmärtää, että biologinen kello voi alkaa tikittää jossain vaiheessa. Silloin artisti nostaisi asian keskusteluun puolisonsa kanssa, koska heidän tulisi selvittää, voisivatko he jatkaa yhdessä.
Danny nimittäin kysyi Bessiltä jo ensimmäisenä iltana, haluaako tämä lapsia.
– Hän sanoi, että tämä keskustelu pitää käydä, koska en halua hukata minun aikaani, enkä halua hukata sinun aikaasi.
Bess,, onkin Benjamin.. ei saa lapsia no ei ihmekkään.
Anonyymi-ap
2
96
Vastaukset
- Anonyymi
oksennusta pukkaa..
- Anonyymi
tajus 11 vuotiaana ettei oo tyyttö vaan transu ,kuika hullut vanhemmat mitä helevetin huumesakki tääkin on.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod224024- 183056
Seiska: Anne Kukkohovi myy pikkuhousujaan ja antaa penisarvioita
Melko hupaisaa: https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ex-huippumalli-anne-kukkohovin-amerikan-valloitus-vastatuulessa-myy3892179Nainen, sellaista tässä ajattelin
Minulla on olo, että täällä on edelleen joku, jolla on jotain käsiteltävää. Hän ei ole päässyt lähtemään vielä vaan jost2391919- 271871
- 311747
- 321629
- 141387
Kulujen jako parisuhteessa
Hei, miten teillä jaetaan kulut parisuhteessa? Työttömyyttä ja opiskelua tulee omalla kohdalla jatkumaan vielä jonkin ai681240- 121201