Kaikkea ihastumiseen liittyvää

Anonyymi-ap

Tässä keskustelussa puhutaan kaikesta ihastumiseen liittyvästä ja voi kysyä neuvoja omiin ihastumis tilanteisiinsa💕

3

208

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Joku auttakaa on siis yks poika josta pidän. Hän kyllä välillä katsoo minua silmiin ja myös joskus hymyilee minulle. Mutta pelottaa että se on vain minun päässä tämä että hän olisi ihastunut koska minulla ei ole täydellistä kroppaa tai naamaa. Aika usein oon huomannut että kattoo mutta en tiiä kattoona vaa iha et joku random vai että tou on toi:() Kerran kun meidän välissä oli joku niin kyn puhuin hänen oli pakko katsoa minua silmiin että tyyliin 5s yritti nähdä tämän ihmisen takaa minut:) en tiedä oliko tämä vain den takia että hän haluaa katsoa joka ihmistä silmiin kun he puhuvat vai? En tiedä yrittääkö hän olla niin sanottu "hard to get" vai eikö vaan pidä minusta

• Anonyymi

Joo jos on vastauksia tohon kysymykseeni niin olisin kiitollinen. Mutta tänään kysyin häneltä viestillä miten menee ja sitten sanoin kuka olen ja melkein heti tulin estetyksi:( En tiedä eikö hän halua tyttöjen numeroita hänelle tai puhua näiden kanssa vai eikö hän halua erityisesti minun kanssani puhua. Uskon että ei minun kanssani:(

• Anonyymi

Hienoa, että olit rohkea ja laitoit viestiä. Aika ikävää tuollainen estäminen, taitaa olla nykyään nuorilla tapana paljonkin. Voihan siinä olla takana muutakin, jos se oli joku hänen kaverinsa? Jos tulee sopiva tilanne, voit kertoa hänelle, että estäminen oli sinusta hyvin epäkohteliasta ja siitä tuli paha mieli. Mutta neuvoisin sinua eteenpäin, mukavia ihmisiä sattuu vielä kohdallesi.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa

En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod
      Ikävä
      22
      5184
    2. Huomenta ihana

Kauniskasvoinen ihanuus 😘 saan sut vielä
      Ikävä
      25
      4368
    3. Hei rakas...

Miten on työpäivä sujunut? Rakastan sinua 💗
      Ikävä
      27
      2481
    4. Edelleen sitä on vaikea uskoa

Että olisit oikeasti rakastunut muhun
      Ikävä
      34
      2264
    5. Toiveikas vai toivoton

torstai? Ajatuksia?
      Ikävä
      37
      1998
    6. Vitsi mihin menit. Heti takasin.

Mä näin sut tuu takasin! Oli kiire, niin en ehtiny sin perään!
      Ikävä
      15
      1918
    7. En ole koskaan kokenut

Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka
      Ikävä
      19
      1597
    8. Mukavaa päivää

Mun rakkauden kohteelle ❤️ toivottavasti olet onnellinen
      Ikävä
      12
      1531
    9. Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...

Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons
      Suomalaiset julkkikset
      21
      1257
    10. Kerranki asiat oikein

Ilkka ja muut pienpuolueeet...teitte hyvän työn kun valitsitte pätevän henkilön virkaan eikä kepulle passelia!! Jatkakaa
      Haapavesi
      10
      1174
    Aihe