Kysymys on kuinka tavallinen kaukainen australialainen sekaantui rikkaaseen ja prinssiin.
Mitä tavallinen nainen näki vaivan arvoiseksi suhteesta kun vissiin itse astui autoon, koska teki kenties mieli onkia onnea?
Nainen haistoi rahan ja päätti panostaa raiskaukseen.
"Raiskatkaa minua nopiasti!"
Raadin mielestä Virginia naisen olisi pitänyt jäädä neitsyeksi luostariin, olla saamatta seksiä koskaan.
Raadin mielestä naisen ahneus koitui kohtaloksi.
Miljoonan arvoinen maksu naiselle prinssiltä ja rikkaalta muut hyödyt TAPPOIVAT NAISEN.
Määrä oli liian iso eikä hän kestänyt sellaista.
Iso määrä rahaa, joka teki hänestä miljonäärin sai aikaiseksi valtavan ITSESÄÄLIN, että kuinka todellakin pahasti naista oli runneltu!!
Itsesäälistä kyseinen nainen ei toipunut.
Prinssille ja rikkaalle täyssyyte taposta.
Avokätisyys on perseestä.
Sarjavalittajat: Andrew ja Epstein tappoivat Virginia Giuffren isolla rahallaan ja säälillä
Anonyymi-ap
1
103
Vastaukset
- Anonyymi
Täysi kakara oli tää nainen silloin kauan sitten . Kyllä minäkin kakaroilta helposti saan , helppo homma on .
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod223874- 162795
Seiska: Anne Kukkohovi myy pikkuhousujaan ja antaa penisarvioita
Melko hupaisaa: https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ex-huippumalli-anne-kukkohovin-amerikan-valloitus-vastatuulessa-myy3862107Nainen, sellaista tässä ajattelin
Minulla on olo, että täällä on edelleen joku, jolla on jotain käsiteltävää. Hän ei ole päässyt lähtemään vielä vaan jost2391909- 271791
- 311677
- 321619
- 141307
Kulujen jako parisuhteessa
Hei, miten teillä jaetaan kulut parisuhteessa? Työttömyyttä ja opiskelua tulee omalla kohdalla jatkumaan vielä jonkin ai681220- 121151