Näin yksi vaparien fb-ryhmän perusräyhääjä julisti.
Noin yleisesti sanottuna, ryhmää dominoi muutama tuolla toimintafilosofialla orientoitunut henkilö. Ylläpito ei tee mitään.
Erotkaa vapareista!
Vapari räyhää: sisällöllä ei väliä
21
239
Vastaukset
- Anonyymi
Ojala nauttinee vapaa-ajattelijoiden joukossa erityistä suosiota.
- Anonyymi
Kyllä. Valitellaan, että kirkko järjestelee suvivirsikohuja, mutta sitten katsellaan tyytyväisenä, kun Ojala järjestää suvivirren ympärille euron sirkusta.
- Anonyymi
Perustuslakivaliokunta on linjannut, että jos virrenveisuu on yhteisen juhlan ohjelmassa, sen ajaksi pitää voida poistua huomaamattomasti. On hyvä että Ojala on kiinnittänyt huomiota sen noudattamatta jättämiseen. On eri asia, että vapaa-ajattelijan liiton kritiikin pääpaino on kirkkojumalanpalvelusten karsimisessa.
Ks. vapaa-ajattelijat.fi/va-lehti- Anonyymi
Onko siellä juhlasalissa papisto määrännyt paikat keskelle salia jottei pääse huomaamattomasti poistumaan vai voiko itse mennä penkin päähän lähelle ovea.
Entäs huomaamattomasti nappikuulokkeet korville virren ajaksi ja rokki soimaan?
Tahdotaanko huomaamattomuutta vai sittenkin huomiota. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onko siellä juhlasalissa papisto määrännyt paikat keskelle salia jottei pääse huomaamattomasti poistumaan vai voiko itse mennä penkin päähän lähelle ovea.
Entäs huomaamattomasti nappikuulokkeet korville virren ajaksi ja rokki soimaan?
Tahdotaanko huomaamattomuutta vai sittenkin huomiota.Huomiota halutaan. Nimenomaan. Toinen juttu on tuo fb-ryhmässä riehuminen, jolle on ylläpidon tuki. Disgusting!
- Anonyymi
Valiiton ja Skrptikkojen tiede on ama töörien uskomista satuihin silloin kun se tukee töörien
ennakkoluuloja https://keskustelu.suomi24.fi/t/18919975/#comment-135258788 - Anonyymi
Olen kuullut joskus puhuttavan räyhäateisteista. Ojala taitaa olla sellainen.
- Anonyymi
Onhan noita
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onhan noita
Jep
- Anonyymi
Antivapari on Räihän yt tällä palstalla yli 10 vuotta.
- Anonyymi
Jaa millä lailla? Kuka on antivapari?
- Anonyymi
Näyttäisi siltä, että räyhääminen alkaa jo kyllästyttää joitakin vapaa-ajattelijoitakin.
- Anonyymi
Onko ollut seuraamuksia? Onko räyhääjiä suljettu fb-palstalta?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onko ollut seuraamuksia? Onko räyhääjiä suljettu fb-palstalta?
Eikö tää yks räyhääjä, Bähr, ole ylläpitäjiä?
- Anonyymi
Taidetaan räyhäämisestä valittavat sulkea pois ryhmästä tai lähtevät itse, kun valitukset eivät saa vastakaikua.
- Anonyymi
Kovan linjan Bähr tukee täysin vapaa-ajattelijoiden räyhäämislinjaa ja on savustamassa pois kyseisestä linjaa arvostelevat.
- Anonyymi
Ylikoski on myös ylläpitäjä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ylikoski on myös ylläpitäjä.
Eli räyhäys sopii hänellekin.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 427205
- 324018
- 543523
- 423020
- 172776
- 372248
- 162226
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons472207- 412193
- 452159