Työttömyyskorvaus

Anonyymi-ap

Meni systeemi sekasin korvausten hakemisen kanssa kun nyt yllätyksekseni pitikin hakea korvausta vain jäljellä olevista kolmesta päivästä.Sillä eivuokraa maksella.Nyt olen ihmeissäni että milloin sitten voin täyttää ilmoituksen huhtikuun osalta.Mulla päättyi sopimus ja siksi ilmeisesti piti hakea nuo kolme päivää.Ilmestyykö uusi hakemus pidemmältä jaksolta sinä aikana kun käsittelevät tuota kolmea päivää vai vasta keskiviikon jälkeen kun maksavat naurettavan parinkympin korvauksen maaliskuun lopun kolmesta päivästä.Rasittavaa että pätkitään jakso tuollai ja laskut viivästyy..

24

280

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Kysy kelalta/työttömyyskassasta, ei tämän sivuston vastauksiin kannata luottaa. Voi tulla väärää tietoa tarkoituksella tai vahingossa.

• Anonyymi

Mikä ihmeen työttömyyskorvaus? Meinaatko korvata työttömyyden työn teolla?

• Anonyymi

Miksi leikit tyhmää??????

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Miksi leikit tyhmää??????

Kerro nyt ihmeessä mitä olet korvaamassa työttömyydellä?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Laiturin maalaamisen?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Laiturin maalaamisen?

Minun hakukone ei anna mitään tuloksia koskien korvauksia?

Työttömyystuet
        Päivärahalaskuri
        Peruspäiväraha
        Työttömyysetuuden ja tukien hakeminen
        Työttömyysturva
        Työttömyys ja ansiopäiväraha

Tuommoisia tulee, mutta ei mainintaakaan mistää nkorvaamisesta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sanakin sen jo sanoo. Työttömyyskorvaus on korvaus työttömyydestä! Ei voi olla niin tyhmä, ettei ymmärrä saman merkistystä. Huh huh... vain leikkimällä tyhmää voi kysyä tuolalsia. En tiedä mitähaet tuolla tyhmyydelläsi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sanakin sen jo sanoo. Työttömyyskorvaus on korvaus työttömyydestä! Ei voi olla niin tyhmä, ettei ymmärrä saman merkistystä. Huh huh... vain leikkimällä tyhmää voi kysyä tuolalsia. En tiedä mitähaet tuolla tyhmyydelläsi.

Ei työttömyydestä mitään korvauksia makseta. Työttömyys on yksilön itse aiheuttama olotila. Korvaus on kompensaatio jonkun toisen aiheuttamasta asiasta. Esimerkiksi palkka on korvaus siitä vapaa-ajan menetyksestä, jonka työnantaja aiheuttaa työntekijälle.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei työttömyydestä mitään korvauksia makseta. Työttömyys on yksilön itse aiheuttama olotila. Korvaus on kompensaatio jonkun toisen aiheuttamasta asiasta. Esimerkiksi palkka on korvaus siitä vapaa-ajan menetyksestä, jonka työnantaja aiheuttaa työntekijälle.

Ai jaa, sulla on sitten omat säännöt sun työttömyysajalle.

Työttömyyskorvaus on korvaus siitä kun ei ole töissä. Sä oot varmaan teini, joka ei vielä ymmärrä kaikkia asioita. No nyt ymmärrät, kiva kun kysyt, aina saa kysyä kun et tiedä. Me täällä autetaan sua.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ai jaa, sulla on sitten omat säännöt sun työttömyysajalle.

Työttömyyskorvaus on korvaus siitä kun ei ole töissä. Sä oot varmaan teini, joka ei vielä ymmärrä kaikkia asioita. No nyt ymmärrät, kiva kun kysyt, aina saa kysyä kun et tiedä. Me täällä autetaan sua.

Et ilmeisesti ole suomalainen, kun et ymmärrä edes mitä korvaaminen tarkoittaa.

Työtön lorvija ei saa lorvimisestaan mitään korvauksia, koska ei ole korvattavaa. Työtön ei ole tehnyt mitään, mikä aiheuttaisi tarpeen korvaamiselle.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Et ilmeisesti ole suomalainen, kun et ymmärrä edes mitä korvaaminen tarkoittaa.

Työtön lorvija ei saa lorvimisestaan mitään korvauksia, koska ei ole korvattavaa. Työtön ei ole tehnyt mitään, mikä aiheuttaisi tarpeen korvaamiselle.

Provoilija, keksii lapsellisia kyssäreitä, kerääkseen vaan vastauksia... täysin turha tyyppi, ei kannata vastaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Provoilija, keksii lapsellisia kyssäreitä, kerääkseen vaan vastauksia... täysin turha tyyppi, ei kannata vastaa.

No johan kiukututtaa. Laita toki niistä työttömyyskorvauksistasi esimerkki linkittämällä Kelan tai jonkun työttömyyskassan sivustolle, jossa sellaisia ollaan tarjoamassa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mutta vastasit kuitenkin🤣😅

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No johan kiukututtaa. Laita toki niistä työttömyyskorvauksistasi esimerkki linkittämällä Kelan tai jonkun työttömyyskassan sivustolle, jossa sellaisia ollaan tarjoamassa.

Miksi et itse ktso kelan sivuilta, kun kuitenkin tiedät mistä niitä voi hakea ja missä on tietoa!!! Heheeee.. puhuit itsesi pussiin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mutta vastasit kuitenkin🤣😅

Kyllä, minä vastaan aina kun on minun tekstistäni kyse. Se on kohteliasta vastata. Etkö sinä vastaa tekstiviesteihin tai puhelimeen koskaan??? Outoa, että sulla sitten on puhelin jos et käytä sitä etkä vastaa.

Hyvään käytöstapaan kuuluu vasta jos joku kysyy. Se on jo koulussa opetettu, ai mutta ethän sinä ole kouluja käynyt.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kyllä, minä vastaan aina kun on minun tekstistäni kyse. Se on kohteliasta vastata. Etkö sinä vastaa tekstiviesteihin tai puhelimeen koskaan??? Outoa, että sulla sitten on puhelin jos et käytä sitä etkä vastaa.

Hyvään käytöstapaan kuuluu vasta jos joku kysyy. Se on jo koulussa opetettu, ai mutta ethän sinä ole kouluja käynyt.

Sinä vatipää sen sijaan olet käynyt minunkin edestä. Juristi, psykologi, opettaja ja tiesmitkä diplomit seinääsi koristavat kuvitteellisessa kartanossasi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Miksi et itse ktso kelan sivuilta, kun kuitenkin tiedät mistä niitä voi hakea ja missä on tietoa!!! Heheeee.. puhuit itsesi pussiin.

Laitoin jo hakukoneen antamia ehdotuksia:

Työttömyystuet
        Päivärahalaskuri
        Peruspäiväraha
        Työttömyysetuuden ja tukien hakeminen
        Työttömyysturva
        Työttömyys ja ansiopäiväraha

Työttömyyskorvauksia ei niissä näkynyt. Ehkä sinulla on paremmat linkit?

• Tytöttömyyskorvaus kuuluu tytöttömälle.😇👍❤️

• Anonyymi

Savossa eniten saajia ja lerssin nauttijoita.

• Anonyymi

Itse työkyveläkkeellä niin eipä tarvi täytellä mitään hakemuksia eikä tarvi toimeentulotukea,rahallisesti pärjää.

• Anonyymi

Olisi tietysti pitänyt käyttää sanaa peruspäiväraha..Käytin työttömyyskorvaus sanaa mikä on vanhahtava.Olenkin syntynyt 70-luvulla.Olen kyllä ollut työelämässä enkä aio perustella miksi en nyt ole.Yhtään vastausta ei näköjään tullut kysymykseeni vaan meni asan viereen.Soitan kelaan huomenna.Näyttää ettei tietoa ole kenelläkään.

• Anonyymi

Voi voi kun tällä sivustolla ei maleksi kelan virkailijoita.

• Anonyymi

Tuosta tulikin mieleen, että tosiaan sain sitä "työttömyyskorvausta" vuonna 1977,
        mutta se oli niin naurettavan pieni, että hakeuduin heti töihin.
        Tosin pääsin vain hanttihommiin, mutta senkin palkka oli paljon enemmän kuin
        se surkea työttömyyskorvaus. Taitaa se nykyinen peruspäivärahakin olla surkea.

• Anonyymi

Sieltä se selviää ja jos tilanne että joutuu rahoja odotteleen niin laskut viivästyy....ilmoittaa laskuttajille.Maksujärjestelyt yleensä onnistuu.

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Huomenta ihana

Kauniskasvoinen ihanuus 😘 saan sut vielä
      Ikävä
      47
      7735
    2. Hei rakas...

Miten on työpäivä sujunut? Rakastan sinua 💗
      Ikävä
      33
      4283
    3. Ei tämä etene ikinä

Kun kumpikaan ei enää ota yhteyttä. Mä en ainakaan uskalla.
      Ikävä
      57
      3765
    4. Edelleen sitä on vaikea uskoa

Että olisit oikeasti rakastunut muhun
      Ikävä
      50
      3220
    5. Vitsi mihin menit. Heti takasin.

Mä näin sut tuu takasin! Oli kiire, niin en ehtiny sin perään!
      Ikävä
      17
      2906
    6. Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...

Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons
      Suomalaiset julkkikset
      69
      2636
    7. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      64
      2518
    8. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      58