Kaupungin kiireet

Anonyymi-ap

Helsingissä Itäväylän varrella suunnilleen Mellunmäen kohdalla on kevyenliikenteenväylä on suljettuna luoja ties minkä remontin takia ainakin kaksi vuotta, mitä tässä tehdään ja mikä voi kestää tuollaisen ikuisuuden, on monttua välillä siinä ja tässä ja yhtä kohtaa on paikattu ja toista avattu ja nytkin on pieni pätkä uutta asvalttia mutta kuitenkin väylä yhtä työmaata, ei ymmärrä...

10

189

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Ei muuten ole ollut kuin vajaan vuoden ja paikan voi kiertää. Mäkeä ylös Mellunmäkeen ja sieltä oikealle alas ulkoilutietä Mustavuoren kohdalle takaisin pyörä tielle.

• Anonyymi

Kun 26.4.2025 siitä ohi kuljin ja ihmettelin, muistelin että kun kuljin edellisen kerran siitä ohi yli vuosi sitten jolloin jo silloin ihmettelin että miten kauan voi kestää...
      Mitä siinä tehdään, mikä on homman idea, koska on tarkoitus valmistua...

• Anonyymi

Vuosaaren tunneli menee kiinni peruskorjauksen ajaksi. Risteykset pitää korjata sataman rekkaliikenteelle sopivaksi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Vuosaaren tunneli menee kiinni peruskorjauksen ajaksi. Risteykset pitää korjata sataman rekkaliikenteelle sopivaksi.

Mutta ei tuossa mitään risteystä ole oltu eikä olla korjaamassa!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mutta ei tuossa mitään risteystä ole oltu eikä olla korjaamassa!

Itäväylän ja Kallvikintien risteys on työmaana ja pyörätie on pois käytöstä. Paikan voi kiertää Mellunmäen tai Mustavuoren kautta. Oletko kartalla?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Itäväylän ja Kallvikintien risteys on työmaana ja pyörätie on pois käytöstä. Paikan voi kiertää Mellunmäen tai Mustavuoren kautta. Oletko kartalla?

Olen kartalla mutta olemmeko me samalla kartalla, sitä en voi tietää?
        Miten toista vuotta jatkunut kevyenliikenteen väylän myllerrys tarkoittamassani paikassa liittyy satamaliikenteen järjestelyihin, sitä minä en ymmärrä. Ei tunneli ole suljettuna ensimmäistä kertaa, olen sen itsekin joutunut huomaamaan ja myös joutunut ajamaan juurikin Kalvikintietä ja/tai Itäkeskuksesta kehätien jatketta alas Vuosaareen. Ja niin ovat rekatkin ennenkin päässeet satamaan samoin kiertämään eikä siihen ole aiemmin tarvinnut vuosikausia kestävää kevyenliikenteen väylän repimistä...
        Ajoin muuten tunnelista tuntia- kahta sen jälkeen kun se ensimmäisen kerran avattiin liikenteelle, en ollut ensimmäinen mutta ei paljon muutakaan...että oletko kartalla...

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olen kartalla mutta olemmeko me samalla kartalla, sitä en voi tietää?
        Miten toista vuotta jatkunut kevyenliikenteen väylän myllerrys tarkoittamassani paikassa liittyy satamaliikenteen järjestelyihin, sitä minä en ymmärrä. Ei tunneli ole suljettuna ensimmäistä kertaa, olen sen itsekin joutunut huomaamaan ja myös joutunut ajamaan juurikin Kalvikintietä ja/tai Itäkeskuksesta kehätien jatketta alas Vuosaareen. Ja niin ovat rekatkin ennenkin päässeet satamaan samoin kiertämään eikä siihen ole aiemmin tarvinnut vuosikausia kestävää kevyenliikenteen väylän repimistä...
        Ajoin muuten tunnelista tuntia- kahta sen jälkeen kun se ensimmäisen kerran avattiin liikenteelle, en ollut ensimmäinen mutta ei paljon muutakaan...että oletko kartalla...

Kaikki risteykset Itäväylän ja sataman välillä on työn alla. Isot moduulirekat ei vain taivu kulkemaan nykyisissä kierto -tai tavallisissa risteyksissä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kaikki risteykset Itäväylän ja sataman välillä on työn alla. Isot moduulirekat ei vain taivu kulkemaan nykyisissä kierto -tai tavallisissa risteyksissä.

Mutta se minun tarkoittamani vähintään vuoden kestänyt remppapaikka ei ole missään risteysalueella...

• Anonyymi

Stadis joka helvetin paikassa on ihme skrubuu kun aukastu teitä ja jätetty kun susi paskansa niille sijoilleen.
      Ihmeelliseks on menny tää kaupunki.
      Meet vaikka skuugeen, ni eikös sielläkin joku saatanan remontti menossa.
      Alkaa oleen aika kypsä tähän toimimattomaan Helsinkiin.

• Anonyymi

No mutta, yritä ymmärtää meidän viisaita päättäjiä, stadista tehdään metropolia, 😂
        Ja siinä mennään skutsiin.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa

En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod
      Ikävä
      22
      4274
    2. Huomenta ihana

Kauniskasvoinen ihanuus 😘 saan sut vielä
      Ikävä
      19
      3300
    3. Seiska: Anne Kukkohovi myy pikkuhousujaan ja antaa penisarvioita

Melko hupaisaa: https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ex-huippumalli-anne-kukkohovin-amerikan-valloitus-vastatuulessa-myy
      Maailman menoa
      399
      2302
    4. Hei rakas...

Miten on työpäivä sujunut? Rakastan sinua 💗
      Ikävä
      27
      1981
    5. Nainen, sellaista tässä ajattelin

Minulla on olo, että täällä on edelleen joku, jolla on jotain käsiteltävää. Hän ei ole päässyt lähtemään vielä vaan jost
      Ikävä
      239
      1949
    6. Edelleen sitä on vaikea uskoa

Että olisit oikeasti rakastunut muhun
      Ikävä
      34
      1924
    7. Toiveikas vai toivoton

torstai? Ajatuksia?
      Ikävä
      32
      1649
    8. Vitsi mihin menit. Heti takasin.

Mä näin sut tuu takasin! Oli kiire, niin en ehtiny sin perään!
      Ikävä
      15
      1558
    9. Mukavaa päivää

Mun rakkauden kohteelle ❤️ toivottavasti olet onnellinen
      Ikävä
      12
      1271
    10. Kulujen jako parisuhteessa

Hei, miten teillä jaetaan kulut parisuhteessa? Työttömyyttä ja opiskelua tulee omalla kohdalla jatkumaan vielä jonkin ai
      Parisuhde
      68
      1270
    Aihe