"Mies ajoi huumeissa Postin jakeluautoa – osui valotolppaan Joutsassa, jäi kiinni Sysmässä!" KSML
Kyllä posti kulkee kun kusti polkee kaasua mömmöissään.
Iloinen postinjakaja
10
219
Vastaukset
- Anonyymi
Noita valotolppia pystyttävät ihan mihin sattuu. Aina saa varoa niitä, ainoa mikä infrastrukturissa osuu oikealle paikalla on sillat. Sen näkee siitä että juuri siitä kohden kaikki autot ajaa missä silta eli silta osunut täsmälleen oikeaan kohtaan.
- Anonyymi
Ei ne noihin Postin talkoohommiin täyspäisiä enää saa. Vajakkeja ja vanhoja juoppoja.
- Anonyymi
Mie oon Mertsi tere! mie ossaan laulaa
- Anonyymi
Ei sattus oleen orivarsaa myynnissä? Vaihdettais Volvoon päikseen. Katsastettu moneen kertaan.
- Anonyymi
Minä oon just äskettäin tajunnut että naisilla on mielenkiintoisia paikkoja
- Anonyymi
Eli siis todellisuudessa onnellinen
- Anonyymi
Paikattu naama: kiristys, kohotus , ankkahuulet ja vitutus.
Mielenkiinto on alaspäin!
- Anonyymi
Mitä muuta voi odottaa SOL vuokratyöpaikasta, jossa tuntipalkka on 9€
- Anonyymi
No jos duunaa 10 tuntia päivässä seitsemänä päivänä viikossa koko kuukauden, niin sehän tekee jo reilut 2500€/kk! Sit jos käy jakamas mullilehtee yöllä, nin sitähän pääsee jo Lidlin kassan ansioihin.
Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Oppilas puukotti kolmea Pirkkalan koululla
Tämänhetkisen tiedon mukaan ainakin kolme oppilasta on loukkaantunut puukotuksessa Pirkkalan Vähäjärven koululla. Myös e3047685Jos yhdistät nimikirjaimet
Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne856009Jos olisit täällä
Tosin en tiiä miks oisit. (Ja hävettää muutenkin kun ei muka muulla tavoin osaa kertoa tätäkään) Jos jollain pienellä1673548Kyllä se taitaa olla nyt näin
Minusta tuntuu et joku lyö nyt kapuloita rattaisiin että meidän välit menisi lopullisesti. Sinä halusit että tämä menee322017Pirkkalan koulussa puukotus, oppilas puukotti kolmea
Ilmeisesti tyttöjä ollut kohteena.1951901Odotan että sanot
Sitten siinä että haluaisit vielä jutella kahdestaan kanssani ja sitten kerrot hellästi että sinulla on ollut vaikea san221836- 361649
- 441494
- 221431
Heih! Vieläkö ehtii laittaa auringonkukat kasvamaan?
Kerkeekö auringonkukat kukkimaan, kun upottaa auringonkukan siemenet kävelyreittien varrella multiin? Vai onko jo ihan661416