Kaksi kertaa F 35 tä nopeampi

Anonyymi-ap

22

170

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

F 35 on suuressa vaarassa joutua syöksykierteeseen, jos Mig-25 Foxbat lentää liian läheltä ohi !

• Anonyymi

Sen se voi tehdäkin, koska ei ”näe” häivekonetta ja lentelee ääliönä ohi!

• Anonyymi

Kaliningradista esim. Lontooseen lentää Mig-25 laivue alle puolessa tunnissa. Muualle Eurooppaan vielä nopeammin !

• Anonyymi

Eli on suuri vaara tarjolla Venäjälle, että kokonainen laivue venäläisiä lentäjiä lentää Lontoon tasolle ja loikkaa laskuvarjojen avulla länteen! Mitään ei ole enää tehtävissä nousun jälkeen estämään tekoa!

• Anonyymi

Nato on lyöty tässäkin. Miten yksi "kehitysmaa" yksinään kehittää paremmat laitteet kuin muut porukalla ? ? "Mä hämmästelen kauhiast ja ole kui klapilla päähä lyöty"

• Anonyymi

Nopeus on vain yksi ominaisuus muiden joukossa! Heikko näkyvyys tutkassa on toinen ominaisuus! Käytäntö ratkaisee sen, mikä on tärkeää!

• Anonyymi

Mig.25 oli kone jota ei muille maille myyty. Yhden onnistui Nato kaappaamaan. Minkäpä asialle mahtaa, jos länsi tarvitsee Venäläisten tieto taitoa.

• Anonyymi

Ei ole 2 x nopeampi täydessä asekuormassa, vaan hitaampi. Lisätankitkin pudottavat nopeutta rajusti. Nuo vetävät täydellä vauhdilla ehkä minuutim.

• Anonyymi

Venäjähän on sotilaallinen Suurvalta. Näin asia on. Itse suunniteltuja ja valmistettuja riittää. "Länsimaa" Suomella ei yhtä ainutta !

• Anonyymi

Ai että kehitysmaaryssä joka ei osaa kasvattaa mansikoita vientiin osaisi tehdä lentokoneen jonka joku ostaisi älä viitsi naurattaa

• Anonyymi

Mitäs konetta Suomi on myynyt milloinkaan ? ? ? Saati edes itse suunniteltua autoa ? ?

• Anonyymi

Niin, täydellä teholla ja nopeudella muutaman minuutin ilo.
      Ihan turha kapistus sotatoimissa.

• Anonyymi

venäjän tappajilla se on sama viulu taas päällä

paljonkohan niitä meni tänäänkin taas

• Anonyymi

Trumpetti laittaa taasen uutta pakotella kellarissa hiipailijoitten niskaan

• Anonyymi

Anteeksi maalaisuuteni, mutta olisipa mahtavaa saada oppia ja lentää tuollaista konetta !

• Anonyymi

Entisessä Suomessa se olisikin ehkä ollut mahdollista ? Venäjä myi Suomelle koneita mitä ei edes liittolaisilleen ? ? ?

• Anonyymi

Suomalaiset veteraanithan kunnioitti Venäläisiä myös sotilaina. Näin asia oli . Nykypolvi on ehkä hairahtunut harhateille ?

• Anonyymi

Ei. Tuhlaat aikaasi.

• Anonyymi

Yksi Mig 25 vaatii säilytykseen suuren teollisuushallin. Suomen mittapuulla :)

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa

En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod
      Ikävä
      30
      5770
    2. Huomenta ihana

Kauniskasvoinen ihanuus 😘 saan sut vielä
      Ikävä
      34
      5263
    3. Hei rakas...

Miten on työpäivä sujunut? Rakastan sinua 💗
      Ikävä
      29
      2984
    4. Edelleen sitä on vaikea uskoa

Että olisit oikeasti rakastunut muhun
      Ikävä
      34
      2434
    5. Toiveikas vai toivoton

torstai? Ajatuksia?
      Ikävä
      37
      2108
    6. Vitsi mihin menit. Heti takasin.

Mä näin sut tuu takasin! Oli kiire, niin en ehtiny sin perään!
      Ikävä
      15
      2068
    7. Ei tämä etene ikinä

Kun kumpikaan ei enää ota yhteyttä. Mä en ainakaan uskalla.
      Ikävä
      36
      1922
    8. Mukavaa päivää

Mun rakkauden kohteelle ❤️ toivottavasti olet onnellinen
      Ikävä
      12
      1681
    9. En ole koskaan kokenut

Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka
      Ikävä
      19
      1677
    10. Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...

Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons
      Suomalaiset julkkikset
      36
      1624
    Aihe