on alkavalla viikolla testata jotenkin pienesti, tykkääkö hän minusta: saada hänet vähän pois raiteilta. Sit, jos hän ei reagoi, voi olla ettei hän tykkää minusta. Ja ennen kun joku huutaa, ettei ihmisillä ei saa leikkiä,niin kerron, että lähinnä siis ajattelin antaa hänelle erityishuomiota tai ehkä koskettaa, jos se on mahdollista. Saa ehdottaa, mikä olisi kiva, asiallinen, mutta vähän flirtti keino?
Tavoitteena
27
949
Vastaukset
- Anonyymi
Lähetä alastonkuva vahingossa WhatsAppissa.
- Anonyymi
Kunhan lähettää omansa 🤔
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kunhan lähettää omansa 🤔
Lähetän heti takaisin.
- Anonyymi
En. Ihme tyyppejä täällä.
- Anonyymi
Sinulla taitaa olla jatkuvasti whatsappista jauhava aloittajaäijä suhteettomia odotuksia viestinnän suhteen…
- Anonyymi
Jos sä et osaa niin mä kyllä osaan😁😉
- Anonyymi
Mur. Haaste on otettu vastaan. Mä laitan sut kiemurtelemaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mur. Haaste on otettu vastaan. Mä laitan sut kiemurtelemaan.
Sä taidat olla hyvä siinä😉Odotan innolla🥰👐saako heti antautua?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sä taidat olla hyvä siinä😉Odotan innolla🥰👐saako heti antautua?
Voit antautua. Huomenna mä isken. 😇
- Anonyymi
Missä sitä aiot testata? Onko m-n?
- Anonyymi
M-naisella ei ole kylläkään aikaa tällä viikolla testata 🤔
- Anonyymi
Testaispa ihanuus M nainen
- Anonyymi
Jos testaat kunnon miestä, niin mies voi tuumata ettei sinua kiinnosta ja jatkaa matkaansa. Noi testaamiset ja muut on aivan keskenkasvuisten pikkutyttöjen ja pikkupoikien touhuja.
- Anonyymi
Aika pienestä se palstan toinen setämies taas hermostui toisen setämiehen aloituksen suhteen. Oletko se aidon raccaustarinan peräänkuuluttaja?
- Anonyymi
Härnääminen / raiteiltaan saattaminen ei kuulosta kivalta. Siinä voi tulla väärinkäsityksiä. Mut mistäs näistä tietää. Usein tuntuu että ajettelen vaan melko eritavalla. Olen kait vaan liian kunnollinen ja siksei varmaan oikein käy flaksikaan. Kaikki tällaiset testailut menee vaan ohi ja saa hämilleen.
- Anonyymi
Joo, sama.
- Anonyymi
V___i odotan testaustasi innolla
- Anonyymi
Testaa vaan! En ehkä osaa reagoida siinä tilanteessa ja sen pitää olla tosi selkeetä että ymmärrän sen ja et en ota sitä vahinkona. Mut jos tajuun et tarkotuksella kosket tai flirttailet mulle ni oisin kyllä seitsemännessä taivaassa 🩷
- Anonyymi
Älä enää esitä kuherrustanssiasi, se päättyy vain nolostumiseesi.
Ymmärrä jo ettei minua kiinnostanut silloinkaan.- Anonyymi
Joo tuskin se äijä jonka puolesta proosailet tälle palstasedälle arvostaa tätä erikoisia suuntauksista sisältävää kynäilyä
- Anonyymi
Onpa outo tyyppi ihmekkös tuo. Varmaan sait märän rätin naamalles 🤣🤣🤣🤣
- Anonyymi
Itseasiassa kyllä. Ei hän ole musta kiinnostunut.
- Anonyymi
hän on maailman ihanin rakas kulta. jalustalle kuuluva asetettava. en ole koskaan missään nähnyt mitään niin luokseen kutsuvaa. ihan käsittämätön geenilotto jo ulkoisesti ja sitten vielä sisäisesti ihan helmi
- Anonyymi
eikussiis voitto*’
- Anonyymi
Siitä sitten vaan palstasetä koskettelemaan naisia esim ruaka_kaupoissa
- Anonyymi
Kaikki soopa niille tallukoille meneekin läpi
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 406933
- 323918
- 453290
- 362862
- 162672
- 372228
- 162176
- 412113
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons482057- 391980