Työpaikan, jonne mennään, tehdään töitä ja lähdetään kotiin ja saada normaalia palkkaa.. Kaikki puliveivarit vaan keksii kaikkea, ettei tässä maailmassa saa töitä.
Olen aina halunnut
8
171
Vastaukset
- Anonyymi
Ongelmien ulkoistus on avain itsepetokseen.
Kenties valtion pitäisi vain alkaa ylläpitämään näitä haluamiasi työpaikkoja verorahoilla. Toisaalta, kukaan työntekijä ei voi maksaa kaikkea palkkaansa verona, joten jostain sen työntekijälle käteenjäävän osan pitäisi tulla. Onko mitään ideoita, mistä se voisi tulla?
- Anonyymi
Kaikkien pitääbsiis alkaa yrittäjiksi. Oletko rytmimuna itse yrittäjä? Missä on Suomen talouskasvu? Mikä on ku ei onnistu?
Anonyymi kirjoitti:
Kaikkien pitääbsiis alkaa yrittäjiksi. Oletko rytmimuna itse yrittäjä? Missä on Suomen talouskasvu? Mikä on ku ei onnistu?
Minun ei tarvitse enää yrittää. Pääsin töihin ja annan muiden yrittää itseäni paremmin.
- Anonyymi
mikäs siinä. Palkka tosin ei silloin voi olla kaksinen jos työ on toistotyylistä pakertamista. Eilen, tänään ja huomenna lähes samat identtiset kuviot. Joillekin se riittää. Muuten stressaantuu, Näitä pässitason hommia varmaan on jatkossakin tarjolla vaikka tarve väheneekin sellaiselle työlle. Koneet ja automatiikka on jo kymmeniä vuosia tehnyt suurimman osan työsuoritteista.
- Anonyymi
Tekoäly tulee tekemään tulevaisuudessa lähes kaiken luovuuden ja innovaation tyylisen työn, joten jäljelle jää vain toistotyyliset työpaikat, paranee totutella siihen ajatukseen jo nyt.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tekoäly tulee tekemään tulevaisuudessa lähes kaiken luovuuden ja innovaation tyylisen työn, joten jäljelle jää vain toistotyyliset työpaikat, paranee totutella siihen ajatukseen jo nyt.
Tutkimuksien mukaan tekoäly ei kykene luovuuteen, eikä innovaatioihin.
- Anonyymi
Suomi on kommunistien maa, jossa vain julkinen sektori voi hyvin. Muut ovat julkisen sektorin orjia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 406993
- 323948
- 453330
- 402939
- 172726
- 372238
- 162196
- 412143
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons482077- 402058