Asun sisä savon kunnassa, asunut aina. Talo ja sopivasti maata ympärillä että on omaa tilaa ja rauhaa, tiloja, paikkoja.
Ei liikenteen ääntä, ei
Kaikki asiat on 5min päässä mihin joskus tarvitsee mennä, ei haittaa vaikka olisi 15min
En muuttaisi minkään isomman kaupungin sisään kerros, rivi, omakotalot asumaan loppuelämäkseni vaikka saisin ilmaiseksi minkä huoneiston tahansa ja 2 miljoona euroa päälle.
En muuttaisi isoon kaupunkiin vaikka saisi 2 miljoonaa euroa ja huoneiston
4
73
Vastaukset
- Anonyymi
Hyvä olet löytänyt jotain tärkeää.
Moni haaveilee.Mutta ei uskalla lähteä.
Tosiaan kaikki eivät pärjää. - Anonyymi
Mä en kotikaupungistani muuttas mistään hinnasta enään yhtään mihinkään ei ol nää maailmassa sellaista määrää rahaa edes olemassa ettäkö voisin olla rahaan edes millään tavalla tyytyväinen mu en edes joku vaihdonväline kun on paljon ihmisiä jolla ei ole kädentaitoja tehdä yhtään mitään
- Anonyymi
tullaan ja tapetaan sut.
- Anonyymi
Ainakin Pohjois-Savon piirissä tapahtuu mm.pommiräjäytyksiä ja salametsästyksiä, lehdestä olen seurannut. Ettei sielläkään nyt niin "turvallista" ole.
Etelä-Savo erottuu edukseen Pohjois-Savoon verrattuna.
Täällä stadissa ja kaikissa kaupungeissa, jopa maakunnissa, liikkuu huumeita ja loisporukkaa. Sitä shittiä ei pääse pakoon edes Savoon. Fakta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod224234- 183236
Seiska: Anne Kukkohovi myy pikkuhousujaan ja antaa penisarvioita
Melko hupaisaa: https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ex-huippumalli-anne-kukkohovin-amerikan-valloitus-vastatuulessa-myy3982284- 271961
Nainen, sellaista tässä ajattelin
Minulla on olo, että täällä on edelleen joku, jolla on jotain käsiteltävää. Hän ei ole päässyt lähtemään vielä vaan jost2391939- 341854
- 321649
- 151528
Kulujen jako parisuhteessa
Hei, miten teillä jaetaan kulut parisuhteessa? Työttömyyttä ja opiskelua tulee omalla kohdalla jatkumaan vielä jonkin ai681260- 121251