Missä saisi autoon ohjelmoitua tehoja lisää?

Anonyymi-ap

Onko Joensuussa mitään paikkaa, jossa autoon saisi ohjelmoitua lisää tehoa??
Nyt kun kesäkelit ovat tulleet ja olen ajellut pidempää matkaa, niin tehon tarve olisi selkeä.
Kun ajan moottoritiellä hienolla Toyota Corollallani, niin se kulkee kaasu pohjassa 70km/h. Jos jossain saisi ohjelmoitua siihen lisää tehoa, niin olisi hyvä, kun se kulkisi 80km/h.
Kyllä matka joutuisi ja Corollani arvo nousisi huikeasti. Onhan kyseessä kerrassaan uskomattoman hieno auto

145

937

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Jospa pidetään älykkyytesi ja ajonopeutesi balanssissa ja rajoitetaan huippunopeutesi 18 km/h:ssa.

• Anonyymi

Miksi et vastaa kysymykseeni? Kysymys oli hienon Corollani tehoasioista.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Koska nän ei tiedä vastausta kysymykseesi. Haluaa vain aukoa päätään.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Noita 70- luvun Corolloja ei enää kukaan osaa huoltaa tai duunata. Eikä sen ajo-ominaisuudet edes kestäisi kovempaa nopeutta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei ole tarvetta nostaa tehoja, 70 km/h on sinulle ja sinun aivoillesi jo hengenvaarallinen vauhti...

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei ole tarvetta nostaa tehoja, 70 km/h on sinulle ja sinun aivoillesi jo hengenvaarallinen vauhti...

Etpä taida ymmärtää koko asiaa. Olet vissiin pöterö.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Noita 70- luvun Corolloja ei enää kukaan osaa huoltaa tai duunata. Eikä sen ajo-ominaisuudet edes kestäisi kovempaa nopeutta.

Mihinkäs se taito ja tietämys olisi hävinnyt.

• Anonyymi

Corollaan ei saa lisätehoja ohjelmoinnilla, sen tekniikka ei mahdollista sitä.

• Anonyymi

Hyvinhän nuo Toyotat ainakin tuolla Wrc-rallissa kulkevat. Tuollaista vauhtiako itse ylläpitäisit?

• Anonyymi

Niissä WRC autossa ei ole Toyotaa kuin liimatut logot.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Noissa bmw-pojuissa ei ole miestä kuin m-kirjaimessa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Taitaa Bemujullia vituttaa kun repivät 1.6 koneesta jopa 600hp. GR Corollassa sama tekniikka kun Yariksessa.

• Anonyymi

Joensuussa nähtäville Corollille löytyy helposti tehonlisäys. Käykää ostamassa auton takakonttiin GTI- ja turbo-tarrat. Lisäksi sisälle vielä leuhakka Wunderbaum, niin näillä toimenpiteillä Corollaan tuli jo 10 hevosvoimaa lisää ja sehän lähenee jo 100 hevosvoimaa. Kyllä Corolla kulkee tämän jälkeen.

• Anonyymi

Pemaripojujen kokemusta ja tietoa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Pemaripojujen kokemusta ja tietoa.

Jep. Bemupoika ottaa pakoputkesta vaimentimet pois ja kuvittelee että nyt on tehoja kun bemu pörisee kovaa...

• Anonyymi

Kyllä tuollainen teho kaipaa jo lisäpitoa, eli ehdottomasti on lisättävä perään myös 4WD -teksti.
        Muutenhan auto käy viskoutumaan kuivalla asfalltillakin jos vähänkään enemmän sattuu kaasupoljinta painamaan! Ei ole ensinkään mukava äkkinäisen tehonlisäyksen takia rämähtää vaikkapa Suvantosillan kaiteiden läpi Pielisjokeen!

• Anonyymi

Unohdit sen koripallon mentävän pakoputken pään.

• Anonyymi

Oletko koittanut Joensuulaista viritystä, eli ajat pakilla ruutuun sekä sumuvalot päälle.

• Anonyymi

Corollan valmistajan ilmoittama huippunopeus on aivan liikaa, koska ei suomen tiestöllä saa ajaa niin kovaa.
      Kaikkiin suomeen tuotaviin autoihin pitää pakollisena varusteena asentaa nopeudenrajoitin 120 km/h.
      Sillä kyllä kerkiää ja onnettomuudetkin varmasti vähenee kun kuumakallet ei pääse kaahaamaan.

• Anonyymi

Corolla on hyvä auto. Se kulkee ja siinä on varusteina peruutusvalo ja muita hienouksia.

• Anonyymi

ap..ota se käsijarru pois päältä vauhti kiihtyy, tollo.

• Anonyymi

Corollassa ei kiihdy kuin kuski. On siinä niin surkea auto.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Corollassa ei kiihdy kuin kuski. On siinä niin surkea auto.

En tiedä kun ei ole kokemusta japanilaisista, eikä ranskalaisista.
        Sitä paitsi autoja tehdään vain saksassa (pl. BMW) ja ruotsissa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mutta kunnon autoilijoita ei tehdä teidän suvussanne.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tässä kiteytyy henkilön autotietämättömyys huippuunsa. Mikä lie pemarin lokasuojan käperryttäjä ja penkissään vinosti kruisaileva rannettaan ratin yli roikottava lippalakkipoju ja puurorukkanen joka olevinaan hallitsee autonsa. Ei hallitse kuin pieneltä osin virtsankarkailuaan ja hygieniatasoaan ei yhtään.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tässä kiteytyy henkilön autotietämättömyys huippuunsa. Mikä lie pemarin lokasuojan käperryttäjä ja penkissään vinosti kruisaileva rannettaan ratin yli roikottava lippalakkipoju ja puurorukkanen joka olevinaan hallitsee autonsa. Ei hallitse kuin pieneltä osin virtsankarkailuaan ja hygieniatasoaan ei yhtään.

Autoja tehdään saksassa poislukien BMW... miten sinä tuon käsitit?
        On suuri loukkaus sanoa kunniallista autoilijaa bemaristiksi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mutta kunnon autoilijoita ei tehdä teidän suvussanne.

Jaa, mitkä on kriteerisi kunnon autoilijalle? Montako sakkoa ja monestikoko kortti kuivamassa?
        Minulla autoilua takana 43 vuotta ilman yhtään sakkoa taikka kortin kuivatusta, eli sinun kriteereilläsi en siis liene kunnon autoilija.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jaa, mitkä on kriteerisi kunnon autoilijalle? Montako sakkoa ja monestikoko kortti kuivamassa?
        Minulla autoilua takana 43 vuotta ilman yhtään sakkoa taikka kortin kuivatusta, eli sinun kriteereilläsi en siis liene kunnon autoilija.

Kunnon autoilija voisi olla henkilö, joka EI ilmaise autoilukokemuksestaan sanoilla "autoja tehdään..." Siihen ei ajovuodet tai muut kuivumiset vaikuta herttaista hevon perzettäkään.
        Asenne, asenne, asenne. Mietipä sitä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kunnon autoilija voisi olla henkilö, joka EI ilmaise autoilukokemuksestaan sanoilla "autoja tehdään..." Siihen ei ajovuodet tai muut kuivumiset vaikuta herttaista hevon perzettäkään.

Voi kuule lapsonen kun minulla on sen verran kokemusta että on varaa sanoa mielipiteeni, niin automerkeistä kuin kuskien liikennekäyttäytymisestäkin.
        Jos minä tykkään ajaa Mersulla ja Volvolla, niin sehän on puhtaasti minun ongelmani, ei sinun siitä tarvitse noin nokkaantua. Aja sinä niillä bemarin lintoillasi ja leiki isoa automiestä, mutta älä tapa ketään siellä liikenteessä toilaillessasi.
        Se nimenomaan vaatii sinulta sitä oikeaa asennetta että säästyt sakoilta ja kortinkuivamisilta, etkä telo ketään.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Autoja tehdään saksassa poislukien BMW... miten sinä tuon käsitit?
        On suuri loukkaus sanoa kunniallista autoilijaa bemaristiksi.

BMW oli aikoinaan ihan aikuisten auto, mutta sitten penskat pilasivat sen maineen, eikä sillä nyt kukaan aikuinen oikein viitsi enää ajaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

BMW oli aikoinaan ihan aikuisten auto, mutta sitten penskat pilasivat sen maineen, eikä sillä nyt kukaan aikuinen oikein viitsi enää ajaa.

Siksi te "aikuiset" ajatte Corollalla kahdeksaakymppiä🤣🤣🤣

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Voi kuule lapsonen kun minulla on sen verran kokemusta että on varaa sanoa mielipiteeni, niin automerkeistä kuin kuskien liikennekäyttäytymisestäkin.
        Jos minä tykkään ajaa Mersulla ja Volvolla, niin sehän on puhtaasti minun ongelmani, ei sinun siitä tarvitse noin nokkaantua. Aja sinä niillä bemarin lintoillasi ja leiki isoa automiestä, mutta älä tapa ketään siellä liikenteessä toilaillessasi.
        Se nimenomaan vaatii sinulta sitä oikeaa asennetta että säästyt sakoilta ja kortinkuivamisilta, etkä telo ketään.

Ei täällä kukaan ole nokkaantunut joten älä tee sensuuntaisia tulkintoja kun et osaa.
        Tuolla liikenteessä liikkuu monentasoisia autoja monentasoisten kuskien liikuttelemana. Ne kaikki pitää huomioida heidän auto- tai ajotasoistaan tai automerkeistään huolimatta, eikö? Niin maalla kuin suurkaupungeissakin.
        Tuon kiimasi jotakin automerkkiä kohtaan voisi pitkin hampain ja naurahtaen ymmärtää jos et toisi mukaan sitä niin ilmiselvästi selvää tietämättömyyttäsi haukkumalla muita automerkkejä joilla tuskin olet koskaan ajanut. Olet vain kuullut kaverin kaverin sanoneen tai muistelet jotakin 60-luvun autojutun kirjoitusta. Tunnen autoilijoita joiden ranskalainen auto on kestänyt yli 850 000 km ja mersukuskeja joiden ajokki ruostuu ja on ollut pajalla niin että ilettää.
        Jos tykkäät Saksan kokoonpanolinjan Carlosin tai Manuelin käden kosketuksesta Mersussasi tai Kiinan Dongin tai Pengin hipaisusta Volvosi konehuoneessa niin samapa tuo. Autoja tehdään niin monessa muussakin paikkaa.
        Mersut ja Volvot vikaantuvat ihan samalla tavalla kuin muutkin. Joten kumarra toki merkkejä jos haluat. Minä seuraan liikennettä.
        Syyllistyit muuten siihen ihan tavalliseen virheeseen kuin moni muukin: arvailuun. En omista bemaria. Ja muuten: minulla on ollut ajokortti sinua kauemmin mutta opin toisten huomioon ottamisen jo ennen ajokorttiani. Sinulta se ei asenteestasi huolimatta näemmä onnistu vieläkään joten vian täytyy olla sinussa itsessäsi, ei ajo"kokemuksessasi". Sen olen sepustuksestasi huomioinut. Pidätkö muuten suuremman turvavälin mersuun ja volvoon vai haastatko heitä kilpasille?
        Ps. Olen vuosikausia ammattini puolesta käynyt ja ajanut autoa Münchenissä. Tervetuloa mukaan niin otetaan se sinun virheetön ajokokemuksesi syyniin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Yleinen harhaluulo lienee että paljon ja kauan rikkeettömästi ajanut olisi se hyvä kuljettaja.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Yleinen harhaluulo lienee että paljon ja kauan rikkeettömästi ajanut olisi se hyvä kuljettaja.

Kyllä rangaistushistoria ja aikaperspektiivi kertoo paljon. On jopa onnistunut estämään kuumapääkuskien onnettomuuksia luopumalla oikeuksistaan, varovaisuus, muiden huomioiminen, sääntöjen noudattaminen, ne ovat hyvän kuskin tuntomerkit, sillä ei liikenne ole leikkikenttä eikä mikään kilparata.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei täällä kukaan ole nokkaantunut joten älä tee sensuuntaisia tulkintoja kun et osaa.
        Tuolla liikenteessä liikkuu monentasoisia autoja monentasoisten kuskien liikuttelemana. Ne kaikki pitää huomioida heidän auto- tai ajotasoistaan tai automerkeistään huolimatta, eikö? Niin maalla kuin suurkaupungeissakin.
        Tuon kiimasi jotakin automerkkiä kohtaan voisi pitkin hampain ja naurahtaen ymmärtää jos et toisi mukaan sitä niin ilmiselvästi selvää tietämättömyyttäsi haukkumalla muita automerkkejä joilla tuskin olet koskaan ajanut. Olet vain kuullut kaverin kaverin sanoneen tai muistelet jotakin 60-luvun autojutun kirjoitusta. Tunnen autoilijoita joiden ranskalainen auto on kestänyt yli 850 000 km ja mersukuskeja joiden ajokki ruostuu ja on ollut pajalla niin että ilettää.
        Jos tykkäät Saksan kokoonpanolinjan Carlosin tai Manuelin käden kosketuksesta Mersussasi tai Kiinan Dongin tai Pengin hipaisusta Volvosi konehuoneessa niin samapa tuo. Autoja tehdään niin monessa muussakin paikkaa.
        Mersut ja Volvot vikaantuvat ihan samalla tavalla kuin muutkin. Joten kumarra toki merkkejä jos haluat. Minä seuraan liikennettä.
        Syyllistyit muuten siihen ihan tavalliseen virheeseen kuin moni muukin: arvailuun. En omista bemaria. Ja muuten: minulla on ollut ajokortti sinua kauemmin mutta opin toisten huomioon ottamisen jo ennen ajokorttiani. Sinulta se ei asenteestasi huolimatta näemmä onnistu vieläkään joten vian täytyy olla sinussa itsessäsi, ei ajo"kokemuksessasi". Sen olen sepustuksestasi huomioinut. Pidätkö muuten suuremman turvavälin mersuun ja volvoon vai haastatko heitä kilpasille?
        Ps. Olen vuosikausia ammattini puolesta käynyt ja ajanut autoa Münchenissä. Tervetuloa mukaan niin otetaan se sinun virheetön ajokokemuksesi syyniin.

Mites tämä asia sinulle noin arka on, kosketinko jotakin avohaavaa sielussasi, vai miksi noin suuret tulet otat?
        Mistä olet saanut kuvan etten seuraisi liikennettä enkä ottaisi muita huomioon jos ajan automerkillä josta pidän?
        Minä jätän aina turvavälin ja noudatan muitakin liikennesääntöjä ja rajoituksia, enkä kilpaile kenenkään kanssa, sillä liikenne ei ole mikään kilparata taikka leikkikenttä.
        Voit olla ihan rauhassa mielestäsi teiden kuningas, ei minun intresseissäni ole sinun kuvittelemaasi valta-asemaa uhata.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Siksi te "aikuiset" ajatte Corollalla kahdeksaakymppiä🤣🤣🤣

Kyllä, jos tiellä on 80 rajoitus. 100 alueella ajamme sitten 100 km/h.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kyllä, jos tiellä on 80 rajoitus. 100 alueella ajamme sitten 100 km/h.

Siinäpä olisi bemukka-lapsosillakin oppimista...

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kyllä rangaistushistoria ja aikaperspektiivi kertoo paljon. On jopa onnistunut estämään kuumapääkuskien onnettomuuksia luopumalla oikeuksistaan, varovaisuus, muiden huomioiminen, sääntöjen noudattaminen, ne ovat hyvän kuskin tuntomerkit, sillä ei liikenne ole leikkikenttä eikä mikään kilparata.

Nämä todella kunnioitettavia ominaisuuksia. Sairaalloinen merkkiuskollisuus ja etenkin muitten automerkkien vähättely kertonee ominaisuuksista jotka voivat synnyttää "autoja-tehdään-vain-saksassa"-provosointiin liikenteessä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Nämä todella kunnioitettavia ominaisuuksia. Sairaalloinen merkkiuskollisuus ja etenkin muitten automerkkien vähättely kertonee ominaisuuksista jotka voivat synnyttää "autoja-tehdään-vain-saksassa"-provosointiin liikenteessä.

Sairaalloinen merkkiuskollisuus? Jos pitää mämmistä niin silloin pitää mämmistä, onko se sairaaloista merkkiuskollisuutta? Kaikki ei pidä ja se siitä.
        Ja eikös tuolla sanottu ettei ole kokemusta japanilaisista ja ranskalaisista, koska tykkää ajaa Meseä ja Volvoa, mitäs automerkkien vähättelyä se on ja miten se provosoi liikenteessä? Ei pidä ottaa kaikkea noin henkilökohtaisesti ja vetää joka sanaa sieraimeensa, ei tule niin tosikko vaikutelma.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sinä tuskin olet oikea henkilö määrittelemään kunnon autoilijan, enempää kuin mitään muutakaan. Kuulostat kovin itsekeskeiseltä öykkärityypiltä jonka mielestä vain sinä itse olet oikeassa ja kaikki muut väärässä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mites tämä asia sinulle noin arka on, kosketinko jotakin avohaavaa sielussasi, vai miksi noin suuret tulet otat?
        Mistä olet saanut kuvan etten seuraisi liikennettä enkä ottaisi muita huomioon jos ajan automerkillä josta pidän?
        Minä jätän aina turvavälin ja noudatan muitakin liikennesääntöjä ja rajoituksia, enkä kilpaile kenenkään kanssa, sillä liikenne ei ole mikään kilparata taikka leikkikenttä.
        Voit olla ihan rauhassa mielestäsi teiden kuningas, ei minun intresseissäni ole sinun kuvittelemaasi valta-asemaa uhata.

"Ei täällä kukaan ole nokkaantunut joten älä tee sensuuntaisia tulkintoja kun et osaa."

Tavuviivatko pitäisi olla vai eikö äly riitä luetun ymmärtämiseen?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

"Ei täällä kukaan ole nokkaantunut joten älä tee sensuuntaisia tulkintoja kun et osaa."

Tavuviivatko pitäisi olla vai eikö äly riitä luetun ymmärtämiseen?

Kyllä luettu ymmärretään, mutta ei sinun kirjoittamaasi sentään Jumalan sanana pidetä.
        Jos et ole nokkaantunut niin älä sitten kiukkua kuin keskenkasvuinen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kortin kuivumiseen vaikuttaa vain promillet.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Onko Münchenissa ajamisessa jotakin erikoista tai muuta ihmeellistä?

Mitä?

Ja ei, saksalaiset nopeusrajoitukset tai niiden puuttuminen moottoriteillä ei ole kumpaakaan. Se on ihan normaalia siellä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Onko Münchenissa ajamisessa jotakin erikoista tai muuta ihmeellistä?

Mitä?

Ja ei, saksalaiset nopeusrajoitukset tai niiden puuttuminen moottoriteillä ei ole kumpaakaan. Se on ihan normaalia siellä.

Münchenin aamu- ja iltaruuhka, Ilomantsin Hakovaarantie: samanlaisia.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Münchenin aamu- ja iltaruuhka, Ilomantsin Hakovaarantie: samanlaisia.

Vähän rohkeahkoa kommentoida kovin jyrkästi, kun en ole käynyt Ilomantsin Hakovaarantiellä.

• Anonyymi

Hommaa tesla ei hypi muut silmille. Perävaloja saavat katella vaan👌👌👌

• Anonyymi

Taitaa teslan nopeus loppuu reilusti alle 200

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Taitaa teslan nopeus loppuu reilusti alle 200

Tuo olikin uusi tieto. 😂😂😂😂

• Anonyymi

kaverilla on Corolla.

• Anonyymi

Otan osaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Otan osaa.

Ei Corollakuski luovu osistaan. Käy osasi vaikka Motonetista.

• Anonyymi

Mulla oli Carina e 2 litrainen. Ei tarvinnut huipppuja kokeilla. Kulki tarpeeksi.

• Anonyymi

Suomessa ei tehokasta ja kovaa kulkevaa autoa tarvitse muut kuin poliisi, ensihoito ja pelastusviranomaiset.
      Aseiden kanssa samansuuntaista, niitä ei tarvitse kuin poliisi, sotilaat ja muut turvallisuusviranomaiset.

• Anonyymi

Ei kannata virittää lähtee vielä lapasesta.

• Anonyymi

Joka päivä on uutisia lapasesta lähteneistä bemareista ja audeista, vähemmän muista merkeistä . Ne on niin hyviä automiehiä nämä bemari ja audikuskit...

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Joka päivä on uutisia lapasesta lähteneistä bemareista ja audeista, vähemmän muista merkeistä . Ne on niin hyviä automiehiä nämä bemari ja audikuskit...

Lapaset kädessä ajaa vain Corolla-miehet.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Lapaset kädessä ajaa vain Corolla-miehet.

Vanhoilla pemarin ropposilla ajavilla on käsissään r u n k k a s e t, Siinä ne on sitten käsineet kuskia myöten!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jos corolla ajaa kolarin merkkiä ei mainita. Bmw mainitaan aina.

• Anonyymi

Tesla is bestcars. Power car👌👌👌👌rules👌👌👌

• Anonyymi

Arvaan että ajotaitosi on samaa luokkaa kuin englanninkielen taitosi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Arvaan että ajotaitosi on samaa luokkaa kuin englanninkielen taitosi.

Tesla is best. Its rules.

• Anonyymi

Miksi ihmiset haluaa ajaa jollain Corollalla. Surkeat lättänäpenkit, ei tehoa nimeksikään, ruostuvat, ajoltaan löysiä kuin purukumi ja meluisia, sekä sisältä muovisen näköisiä hirvityksiä. Tietysti, jos ei rahat parempaan riitä, niin pakko kai tällaisella rakkineella on ajaa.

• Anonyymi

Joo, rahat riittää hyvin muutaman satasen pemariin.

• Anonyymi

Jospa ei tarvitse autoa muuhun kuin siirtymiseen paikasta toiseen...?
        Joillakin taas tuntuu olevan autoilleen ihan muut vaatimukset ja käyttötarjoitukset.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jospa ei tarvitse autoa muuhun kuin siirtymiseen paikasta toiseen...?
        Joillakin taas tuntuu olevan autoilleen ihan muut vaatimukset ja käyttötarjoitukset.

No en silti riisikupilla ajaisi mistään hinnasta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No en silti riisikupilla ajaisi mistään hinnasta.

No aja bemarilla, erotut asennevammasi kanssa paremmin liikenteessä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No aja bemarilla, erotut asennevammasi kanssa paremmin liikenteessä.

Totta kai. Ei riisikupilla missään olosuhteissa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Totta kai. Ei riisikupilla missään olosuhteissa.

Riisikupissa ei asennevammasi ehkä näkyisi... 🤔

• Anonyymi

Sehän on vanha konsti, että imupaperia keulaan ja painelevy taakse.

• Anonyymi

painelevyyn kannattaa porata reikiä, ni kulkee vielä paremmin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

painelevyyn kannattaa porata reikiä, ni kulkee vielä paremmin.

Mutta kuitenkin harkiten ettei mene laittoman virityksen puolelle.

• Anonyymi

Tesla power cars 0-100km/h3 sek. 👌👌👌

• Anonyymi

Aika hienostunut tuo kätesi runk..usasento.

• Anonyymi

Onpa tyhjänpäiväistä kirjoittelua tämä ketju. Eikö teillä ole parempaa tekemistä? Häh?

• Anonyymi

Ei ole. Eikö itselläsi? Häh?

• Anonyymi

Vaikuttaa että tämän ketjun kirjoittelijat ovat lähes kaikki jääneet lapsen asteelle liikenneasenteensa suhteen. Tuntuu että teille liikenne on jokin kilpailuareena taikka taistelutanner jossa voima ja raha ratkaisee. Oletteko koskaan tulleet ajatelleeksi kuinka lapsellista tuollainen uhoaminen on?
      Turvallista matkaa kaikille!

• Anonyymi

Itse olet lapsellinen. Läl läl lää!!

• Anonyymi

Moneenkin lastuttamalla.

• Anonyymi

Eiköhän valtaosa ole ihan normaalilla ajatustoiminnalla varustettuja taviksia. Vain pikkuruinen murto-osa käy täällä latelemassa ajokilometrinsa ja -vuotensa sekä teholukemansa mutta heitä kun erityisesti varoo tuolla liikenteessä niin hyvin sujuu.

• Anonyymi

Mistäs sen liikenteessä päältä päin näkee että tietää varoa...?
        Parempi vain olla valppaana ja varoa kaikkea ja antaa periksi vaikka olisi oikeassakin, siten estää monta onnettomuutta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mistäs sen liikenteessä päältä päin näkee että tietää varoa...?
        Parempi vain olla valppaana ja varoa kaikkea ja antaa periksi vaikka olisi oikeassakin, siten estää monta onnettomuutta.

Kannattaa varoa näitä Corollalla ajelevia. Ovat yleensä aika heikkoja kuskeja ja tien tukkona muutenkin.

• Anonyymi

Aivan oikein. Pojat on poikia, ränkyttävät ja runkuttavat netin palstoilla nimettöminä täyttä huuhaata. Tuollaiseen ei kannata edes kiinnittää huomiota ja kaikista vähiten ottaa sitä vakavalla mielellä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Aivan oikein. Pojat on poikia, ränkyttävät ja runkuttavat netin palstoilla nimettöminä täyttä huuhaata. Tuollaiseen ei kannata edes kiinnittää huomiota ja kaikista vähiten ottaa sitä vakavalla mielellä.

Vaikutat katkeralta Corolla-mieheltä🤣

• Anonyymi

Tankkaat siihen ensi kerralla tiisseliä, nii alkaa kulkea.

• Anonyymi

Minunpa "auto" kulkee tuulisähköllä, ei tule hiirijalanjälkiä... 🌸🌷🌼🌻🪻☘️

• Anonyymi

Minkä takia bemarissa on takalasin lämmitin?
      Ettei kädet palellu käyntiin työntäessä...

• Anonyymi

Taitavat nämä tehoa lisää haluavat näitä jotka eivät pääse pyöräilijöistä ohi.

• Anonyymi

Ohjelmoi tilillesi tarpeeksi katetta ja hanki oikea auto.

• Anonyymi

Jaahah, taas tämä volvot ja saksalaiset-pelle...

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jaahah, taas tämä volvot ja saksalaiset-pelle...

Ei, kyllä oikea auto on Tesla.

• Anonyymi

minulla taloudessa 1000 cbr jolla kiihdyttelen emännä kanssa

• Anonyymi

kesät ajetaan bmwllä kuoringalle jäätelölle terveisin yrkki

• Anonyymi

Corolla on paras auto. Siinä on hienoa muovia. Ja ruosteet kuuluu hintaan.

• Anonyymi

Tesla its a bests car!! 👌

• Anonyymi

Söpö runkk...usasento englantia osaamattomalta. Luultavasti ajotaitokin samaa luokkaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Söpö runkk...usasento englantia osaamattomalta. Luultavasti ajotaitokin samaa luokkaa.

Corolla-miestä harmittaa, kun ei ole varaa ostaa Teslaa🤪

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Oho. Taitaa gigel olla nilellä jo kun noin gyrsii.

• Anonyymi

"Tesla-automerkin kuskeille näyttää sattuvan poikkeuksellisen paljon kolarivahinkoja. Asia ilmenee Pop Vakuutuksen tuoreesta tilastosta.

Tilaston mukaan Teslaa ajaville tapahtuu jopa 60 prosenttia enemmän kolareita kuin listalla kakkosena komeilevalle BMW-merkin kuskeille."

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

On minulla rahaa, mutta en minä sillä osta sontakuormaakaan...

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ostaako joku vielä oikeesti Teslan 😳

• Anonyymi

Ostin Corollaan hienoa ainetta. Sillä saa sisältä halvat muoviosat hienosti kiillotettua. Nyt Corollani on oikea luksusauto, kun kaikki muoviosat ovat nyt hienon näköiset.

• Anonyymi

Minä kävin bemarilla pylpyrässä kakilla sumuvalot päällä, mutta unohdin riisua sukkahousut ennen kakkimista ja nyt bemarini haisee. Menen moottoritielle ajamaan 210 km/h ikkunat auki että kakanhaju tuulettuu pois.

• Anonyymi

Corolla on hieno auto. Siinä on mukavan tasaiset penkit, ja hienoja muoviosia. Ja mikä parasta, kun Corollaan ei ole tuhlattu turhia äänieristeitä, ei tarvitse vilkuilla kierroslukumittaria. Koska tietää moottorin melusta, että auto on käynnissä. Nämä ovat hienoja ominaisuuksia Corollan tyyliin.

• Anonyymi

Olet siis tykännyt Corollastasi?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olet siis tykännyt Corollastasi?

Oi, Corolla on hieno ja mahtava auto. Jos ei paremmasta tiedä. Kottikärryssäkin on parempi istua ja on enemmän äänieristystä kuin Corollassa😂

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Oi, Corolla on hieno ja mahtava auto. Jos ei paremmasta tiedä. Kottikärryssäkin on parempi istua ja on enemmän äänieristystä kuin Corollassa😂

Eli tykkäät Corollastasi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kukapa ei tykkäisi. Kottikärrymäinen tunnelma on ihana. Ja natisevat halvat muoviosat luovat ihanan aikamatkan 80-luvulle.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No ilman muuta. Ei kai muuten tojorollaa olis.

• Anonyymi

Karjatalli laittoi miulle sata konia lisää eikä ollut kallista. Nyt nissan lentää pylpyröiden yli ku käskytän.

• Anonyymi

Oletko varma että lisääntyneiden tehojesi puolesta pääset nyt taviskansan ohi vai haluutko vielä etumatkaakin?

• Anonyymi

Corolla on junttien auto. Vain maalaistollukat ajavat Corollalla.

• Anonyymi

Höpö höpö. Sinunkin suvulla on monella Corolla/muu Toyota. Sullakin jahka saat moposi myytyä ja ikää tulee lisää.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Höpö höpö. Sinunkin suvulla on monella Corolla/muu Toyota. Sullakin jahka saat moposi myytyä ja ikää tulee lisää.

Meidän suvussa ei muovisilla riisikupeilla ajeta. On sen verran järkeä päässä. Corollalla ajavat on jotenkin säälittäviä ressukoita. Kuvittelevat ajavansa hyvällä autolla, vaikka todellisuudessa ajavat rotiskolla.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Meidän suvussa ei muovisilla riisikupeilla ajeta. On sen verran järkeä päässä. Corollalla ajavat on jotenkin säälittäviä ressukoita. Kuvittelevat ajavansa hyvällä autolla, vaikka todellisuudessa ajavat rotiskolla.

Sinun punto näyttää corollan rinnalla ihan ferrarilta. Onnittelut hyvästä valinnasta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Suku ja suku. Eikös teidän kierosilmäsuku liiku hevosilla muutenkin. Mites muuten ootte niin samannäköisiä koko suku....?
        Ps. Osta kenkälankkia.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Suku ja suku. Eikös teidän kierosilmäsuku liiku hevosilla muutenkin. Mites muuten ootte niin samannäköisiä koko suku....?
        Ps. Osta kenkälankkia.

Corolla-miehen ulina on musiikkia korvilleni. Ymmärrän kyllä sen, että harmittaahan se ajella lattapenkki-Corollalla kun nuoremmat ajelee ympärillä mukavilla premium-autoilla.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Corolla-miehen ulina on musiikkia korvilleni. Ymmärrän kyllä sen, että harmittaahan se ajella lattapenkki-Corollalla kun nuoremmat ajelee ympärillä mukavilla premium-autoilla.

Hiusrasva on tarjouksessa. Hai sie kauppaan siitä.

• Anonyymi

Tämän viestiketjun on varmastikin luoneet alkuperäiset lieksalaiset, sillä sisältö on niin erinomaisen älyllistä ja aikuismaista kuin heidän omalla palstallaankin!

• Anonyymi

Minä en ole Lieksasta vaan olen Corolla-mies. Olen Corolla mies siksi, kun Corolla on hieno auto. Siinä on isosti tehoa ja hienoa kiiltävää muovia. Corollalla on komea ajella, kun se kulkee kovasti. Corolla on paras auto. Ohjaamoon kuuluu hienosti Corollan mahtavan tehokkaan moottorin murinat kun Corollan tehtaalla ei ole turhaan haaskattu äänieristeitä. Ai että siitä murinasta tulee tosi urheilullinen olo. Niin urheilullinen, ettei edes muodottomat lattapenkit haittaa.

• Anonyymi

Joensuu palsta tuntuu lieksalaistuvan hyvää vauhtia, ei kai lieksalaisuus ole tarttuvaa?

• Anonyymi

Mikä vika Lieksalaisissa? Mukavia ihmisiä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mikä vika Lieksalaisissa? Mukavia ihmisiä.

Juu, kun pysyvät lieksassa...

• Anonyymi

Lieksalaiset ovat soluttautuneet tällekin palstalle, sillä normaalit ihmiset eivät kykene luomaan näin erinomaisen nerokkaita sekä tervehenkisiä viestiketjuja!

• Anonyymi

Jopa on taas aiheesta ketju leipastu.😮

• Anonyymi

Koskaan ei ole turha puhua Corolla-miesten yksinkertaisuudesta.

• Anonyymi

Suurten ja mahtavien ajattelijoiden on päästettävä päivittäin älykkyytensä valloilleen, joten tuloksena on tämän kaltaisia viestiketjuja.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Suurten ja mahtavien ajattelijoiden on päästettävä päivittäin älykkyytensä valloilleen, joten tuloksena on tämän kaltaisia viestiketjuja.

Suurista ja mahtavista Corolla-miehistä pitää aina puhua. Riiskupissa on niin masentava istua, että puheen ovat ansainneet😂

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Suurista ja mahtavista Corolla-miehistä pitää aina puhua. Riiskupissa on niin masentava istua, että puheen ovat ansainneet😂

Audi-syndroomasta jankkaava taitaa sentään selvitä ohitetuksi tulemisestaan pienin aivovaurioin mutta tää Corolla fan(aatikko) on tainut joutua lainaamaan puolisoaan riemujen alttarille. Sen verran pahat traumat tuntuu hällä olevan. Onneksi Corollia löytyy runsaasti hänen siedättämiseensä.

• Anonyymi

Asialla on varmasti niin henkiseltä tasoltaan kuin älyllisesti korkeimmalle tasolle kehittyneet yksilöt. Sen voi nähdä ja päätellä tämän viestiketjun sisällöstä ilman psykologin koulutustakin!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Asialla on varmasti niin henkiseltä tasoltaan kuin älyllisesti korkeimmalle tasolle kehittyneet yksilöt. Sen voi nähdä ja päätellä tämän viestiketjun sisällöstä ilman psykologin koulutustakin!

Paljastaisitko oman tasosi. Onko ihan priimaluokkaa?
        Ps. Sana 'päättely' ei ainakaan oikein viittaa itäiseen Suomeen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Audi-syndroomasta jankkaava taitaa sentään selvitä ohitetuksi tulemisestaan pienin aivovaurioin mutta tää Corolla fan(aatikko) on tainut joutua lainaamaan puolisoaan riemujen alttarille. Sen verran pahat traumat tuntuu hällä olevan. Onneksi Corollia löytyy runsaasti hänen siedättämiseensä.

Itä-suomessa on siksi niin paljon mielen ongelmia, koska täällä ihmiset joutuvat ajamaan riisikupeilla. Se kyllä lyö mielen matalaksi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Itä-suomessa on siksi niin paljon mielen ongelmia, koska täällä ihmiset joutuvat ajamaan riisikupeilla. Se kyllä lyö mielen matalaksi.

Tuota nyt ei usko siellä leirinuotiollasi kukaan. Mees kattoon onko hevosilla heiniä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tuota nyt ei usko siellä leirinuotiollasi kukaan. Mees kattoon onko hevosilla heiniä.

Oho. Corolla-miestä taisi osua herkkään paikkaan, kun tuli tänne ölähtelemään. Menehän kiillottamaan Corollasi muovi-osia.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Oho. Corolla-miestä taisi osua herkkään paikkaan, kun tuli tänne ölähtelemään. Menehän kiillottamaan Corollasi muovi-osia.

Katohan. Ei yhtään oikeaa väittämää. Onkohan jonkinlainen ennätys? Oletkohan edes äitisi poika? Isän et nyt ainakaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Katohan. Ei yhtään oikeaa väittämää. Onkohan jonkinlainen ennätys? Oletkohan edes äitisi poika? Isän et nyt ainakaan.

Joko kiiltää Corolla🤪

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Joko kiiltää Corolla🤪

Unohda jo se Corollaan mennyt misusi. Naisia saa aina lisää mutta tuo mielenterveytesi minua huolettaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Unohda jo se Corollaan mennyt misusi. Naisia saa aina lisää mutta tuo mielenterveytesi minua huolettaa.

Corollassa matkustaa vain mummot. Leveät lattapenkit ovat kuin tehdyt mummojen valtaville takalistoille. Siinä on Corolla-miehen ja mummon komea painaltaa menemään moottoritiellä seitsemää kymppiä kiiltävät muoviosat natisten.

• Anonyymi

Joensuulaisesta tulee snobi kun puhutaan Lieksasta ja Punton omistajasta kun puhutaan Corollasta.

• Anonyymi

Oletteko lukeneet Joni Skiftesvikin kirjan 'Valkoinen Toyota vei vaimoni'?

Siinä syy eräiden corolla vihaan... 😂😆

• Anonyymi

Luin tutkimuksen, jossa kerrottiin Corollan huonojen istuinten aiheuttavan Corollalla ajaville potenssi-ongelmia. Siksiköhän Corolla-kuskit ovat niin yrmeitä, kun ei oikein ota eteen?

• Anonyymi

Tämä on totta. Seurustelin kerran erään Corolla-miehen kanssa ja hän oli aivan toivoton lerppak...li. Pakko oli moinen heivata. Hän kävi vielä joka päivä äitinsä luona syömässä. Kunnon mammanpoika ja juntti.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tämä on totta. Seurustelin kerran erään Corolla-miehen kanssa ja hän oli aivan toivoton lerppak...li. Pakko oli moinen heivata. Hän kävi vielä joka päivä äitinsä luona syömässä. Kunnon mammanpoika ja juntti.

Heh, ihanko piti välillä naiseksi heittäytyä....kait? No, kyttääväthän ne jotkut sukkahousumiehiäkin. En minä sinua tuomitse. Joko olet taas mies?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Heh, ihanko piti välillä naiseksi heittäytyä....kait? No, kyttääväthän ne jotkut sukkahousumiehiäkin. En minä sinua tuomitse. Joko olet taas mies?

Miten niin piti naiseksi heittäytyä?? Olen mies ja seurustelin Corolla-miehen kanssa. Mitä ihmeellistä siinä on, että miehet seurustelevat😳 Tai, että Corolla-miehillä ei ota eteen😆

Ketjusta on poistettu 11 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Huomenta ihana

Kauniskasvoinen ihanuus 😘 saan sut vielä
      Ikävä
      39
      6905
    2. Hei rakas...

Miten on työpäivä sujunut? Rakastan sinua 💗
      Ikävä
      32
      3898
    3. Ei tämä etene ikinä

Kun kumpikaan ei enää ota yhteyttä. Mä en ainakaan uskalla.
      Ikävä
      45
      3280
    4. Edelleen sitä on vaikea uskoa

Että olisit oikeasti rakastunut muhun
      Ikävä
      34
      2844
    5. Vitsi mihin menit. Heti takasin.

Mä näin sut tuu takasin! Oli kiire, niin en ehtiny sin perään!
      Ikävä
      16
      2662
    6. Toiveikas vai toivoton

torstai? Ajatuksia?
      Ikävä
      37
      2228
    7. Mukavaa päivää

Mun rakkauden kohteelle ❤️ toivottavasti olet onnellinen
      Ikävä
      16
      2176
    8. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      37
      2082
    9. Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...

Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons
      Suomalaiset julkkikset
      48
      2047
    10. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      37
      1952
    Aihe