Hyväosaiset sitä ja hyväosaiset tätä

Anonyymi-ap

Jatkuvaa narinaa ja valitusta. Kateelliset valittaa perussuomalaisten menestyksestä ja hallitusvallasta. Menkää töihin niin menestytte niinkuin me normaalit tolkun ihmiset. Valittamalla ei maailma muutu.

9

150

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

kaikella on aina kaksi puolta, kaikki asiat vaatii jonkun asian ollakseen olemassa jne..

esim hyväosaisia voi olla olemassa vain jos on huono osaisia ja köyhiä jotka "rahoittaa" ja mahdollistaa heidän elämänsä..

esim voidaan laittaa kaikki hyvä osaiset muurien ympäröimään luksus kaupunkiin, mutta kaikki ne ulkopuolelle huono osaiset maksaa heidän elämän ja tuottaa kaiken tarpeellisen elämistä varten niille hyväosaisille

• Anonyymi

Finland become islamic state soon. Immigration continues. Alhamdumillah blessing of islam. Praise allah

• Anonyymi

Minä olen työkyvytön skitsofreenikko joten miten menen töihin kun sairaus estää? Luulevat leikkausten parantavan työllisyyttä. Onneksi nuo ei enää kauaa ole vallassa

• Anonyymi

Jos olet jakomielitautinen voit käydä kahdessa työssä ja siten tulla hyväosaiseksi ja kadehdituksi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jos olet jakomielitautinen voit käydä kahdessa työssä ja siten tulla hyväosaiseksi ja kadehdituksi.

Työkyvytön olen joten en voi käydä töissä eikä kiinnostaisi muutenkaan olla mikään porvari.

• Anonyymi

Onneksi nuo pienituloisten kyykyttäjät hävisivät jo kuntavaalit ja seuraavaksi eduskunta vaalit. Perussuomalaiset ei ikinä ajaisi työkyvyttömän skitsofrenikon asiaa joten äänestän jotain vasemmalla olevaa puoluetta tulevissa eduskunta vaaleissa. Persuja ja kokoomusta ei kiinnosta vähä osaiset ja sairaat ollenkaan

• Anonyymi

Et sinä ole oikeasti sairas vaan asennevammainen kun joudat tänne kirjoittamaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Et sinä ole oikeasti sairas vaan asennevammainen kun joudat tänne kirjoittamaan.

Injektio lääkitys menee 2 viikon välein koska sairastan skitosfreniaa eikä persut ja kokoomus ole meistä huono osaisista ikinä välittänyt

• Anonyymi

Mitään yksimielisyyttä sille kuka on hyvätuloinen ei ole olemassa. Moni hyvätuloinen kitisee sitä kuinka hyvätuloiset sitä ja tätä, mutta ovat itse hyvätuloisia.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Huomenta ihana

Kauniskasvoinen ihanuus 😘 saan sut vielä
      Ikävä
      47
      7675
    2. Hei rakas...

Miten on työpäivä sujunut? Rakastan sinua 💗
      Ikävä
      33
      4253
    3. Ei tämä etene ikinä

Kun kumpikaan ei enää ota yhteyttä. Mä en ainakaan uskalla.
      Ikävä
      57
      3735
    4. Edelleen sitä on vaikea uskoa

Että olisit oikeasti rakastunut muhun
      Ikävä
      50
      3200
    5. Vitsi mihin menit. Heti takasin.

Mä näin sut tuu takasin! Oli kiire, niin en ehtiny sin perään!
      Ikävä
      17
      2886
    6. Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...

Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons
      Suomalaiset julkkikset
      65
      2591
    7. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      56
      2455
    8. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      51