Jatkuvaa narinaa ja valitusta. Kateelliset valittaa perussuomalaisten menestyksestä ja hallitusvallasta. Menkää töihin niin menestytte niinkuin me normaalit tolkun ihmiset. Valittamalla ei maailma muutu.
Hyväosaiset sitä ja hyväosaiset tätä
9
150
Vastaukset
- Anonyymi
kaikella on aina kaksi puolta, kaikki asiat vaatii jonkun asian ollakseen olemassa jne..
esim hyväosaisia voi olla olemassa vain jos on huono osaisia ja köyhiä jotka "rahoittaa" ja mahdollistaa heidän elämänsä..
esim voidaan laittaa kaikki hyvä osaiset muurien ympäröimään luksus kaupunkiin, mutta kaikki ne ulkopuolelle huono osaiset maksaa heidän elämän ja tuottaa kaiken tarpeellisen elämistä varten niille hyväosaisille - Anonyymi
Finland become islamic state soon. Immigration continues. Alhamdumillah blessing of islam. Praise allah
- Anonyymi
Minä olen työkyvytön skitsofreenikko joten miten menen töihin kun sairaus estää? Luulevat leikkausten parantavan työllisyyttä. Onneksi nuo ei enää kauaa ole vallassa
- Anonyymi
Jos olet jakomielitautinen voit käydä kahdessa työssä ja siten tulla hyväosaiseksi ja kadehdituksi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos olet jakomielitautinen voit käydä kahdessa työssä ja siten tulla hyväosaiseksi ja kadehdituksi.
Työkyvytön olen joten en voi käydä töissä eikä kiinnostaisi muutenkaan olla mikään porvari.
- Anonyymi
Onneksi nuo pienituloisten kyykyttäjät hävisivät jo kuntavaalit ja seuraavaksi eduskunta vaalit. Perussuomalaiset ei ikinä ajaisi työkyvyttömän skitsofrenikon asiaa joten äänestän jotain vasemmalla olevaa puoluetta tulevissa eduskunta vaaleissa. Persuja ja kokoomusta ei kiinnosta vähä osaiset ja sairaat ollenkaan
- Anonyymi
Et sinä ole oikeasti sairas vaan asennevammainen kun joudat tänne kirjoittamaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Et sinä ole oikeasti sairas vaan asennevammainen kun joudat tänne kirjoittamaan.
Injektio lääkitys menee 2 viikon välein koska sairastan skitosfreniaa eikä persut ja kokoomus ole meistä huono osaisista ikinä välittänyt
- Anonyymi
Mitään yksimielisyyttä sille kuka on hyvätuloinen ei ole olemassa. Moni hyvätuloinen kitisee sitä kuinka hyvätuloiset sitä ja tätä, mutta ovat itse hyvätuloisia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 477675
- 334253
- 573735
- 503200
- 172886
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons652591- 562455
- 512398
- 402349
- 162286