Herkuttelemallakin voi laihtua ja kasvattaa lihasta

Anonyymi-ap

Tässä yksi joka on kasvattanut lihasta herkuttelemalla.Syömällä vähemmän tätäkin samaa ruokaa laihtuu.
Miehellä annoskoko noin 1,3 kiloa 1000 kaloria kasvista ja lihaa.Saahan se syödä tuon lisäksi vielä noin 3000 kaloria.
Minulle riittää itsellä annoskooksi 600 g ja proteenit siitä 50 g+ jälkiruoka + kakkukahvit.
Suunnittelen aina itse ruokalajit joissa käytän Paljon perunaa,lihaa,kasviksia,juureksia yms

https://vm.tiktok.com/ZNd2tP6ds/

92

521

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Se syö illalla vielä tuon proteenijäätelön ja päivällä sekä illalla herkullisia suklaa yms proteenipirtelöitä.
      Minä en niitä syö ollenkaan tavallisena 😮‍💨laihduttajana.KOSKA kalorit täytyy pysyä nyt alle 2500

https://vm.tiktok.com/ZNd2tafTP/

• Anonyymi

Joo ja minkälaisia eläkevuosia suunnittelet. Uskon että et naputtele 68 vuotisaaseen vaan eläköidyt jo ehkä 55v.
        Jos on yli 6 kk ruokavalio kannattaa harkita mitä syö. Älä pilaa munuaisiasi tai muuta.

• Anonyymi

Mies ylittää lihan syönti suositukset 12 kertaisesti syömällä lihaa 600 g päivässä.
      Jos se syö muutakin lihaa päivän aikana ne ylittyy vieläkin enemmän.

• Anonyymi

Mutta mistä saa proteesit ?

• Anonyymi

Syömällä sitä laihtuu,ei olemalla syömättä.Jos laihduta syömättömyydellä,sinusta tulee luuranko.😂

Lihas kasvaa syömällä PALJON

• Anonyymi

Että yleensä ihmiset jaksaa puhua laihduttamisesta aina.ja milloin on tapeetilla mitä ruokaa muka pitäisi syödä . Tavallinen lautasmalli jossa on hieman kaikkea ravintoaineita ja normaali liikunta .
        Ei siåenniinole meinattu että elämäntarina siltä on aiheuttaa ja siitä jauhaminen. Olen kaiki työvuodet kuunnellut joka kahvitunnilla kollegojen laihduttamista . Silti ovt ihan saman laisia tänään kun silloinkin. Jokaisella on oma ihanne painonsa , kaikken paino ei ole sitä että pitäisi olla laiha. ! Siis kenen vuoksi .
        Itse ole syönyt ihan vaan normaalisti aina ja paino on heitellyt nuorempana ainoastaa 3 kiloa molempiin suuntiin joka sekin on normaalia etekin meillä,naisilla ajatellen hormooni toimintaa

• Anonyymi

Ei se lihas tuosta vaan kasva, vaikka söisit kuinka PALJON. Maha kyllä kasvaa.

• Anonyymi

Kyllä se silloin kasvaa jos tekee samanaikaista voimaharjoittelua.Se tulee läskinä jos vain makaat sohvalla.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kyllä se silloin kasvaa jos tekee samanaikaista voimaharjoittelua.Se tulee läskinä jos vain makaat sohvalla.

Bulkkikauden ylikalorien koostumus on tärkeä. Höttöhiilareista ei ole paljoakaan apua.
        Treenien sisältö, laatu ja rytmitys samoin. Ja palautumis huilit.
        Jotkut kuvittelevat pelkällä ulkoisella hormoniannostuksella saavansa lihasmassaa. Pettyvät pahasti.
        Yhtä oikotietä onneen ei ole. Polkua helpottavia tekijöitä kylläkin.
        Voimaharjoittelu? Millaista voimaa? Lihasmassaa hankkineet öhkärit ovat useimmiten heikompia kuin pältä katsoen luulisi.
        Hitaita, jäykkiä pullistelijoita joilla varsinainen tehon tuotto on ulkonäköön nähden heikkoa!

• En kyllä nimittäisi tuota herkutteluksi.

Ihan käypää ruokaa kyllä ja ja vähän samantyyppistä tulee tehtyä itsekin mutta pakasteranskalaisista. 200 g pakasteranskalaisia tai uunijuureksia ja 100 g broilerisuikaleita on noin 600 kcal. Päälle vielä salaatti.

• Anonyymi

Minä syön perunat aina VAIN keitettynä,silloinkin kun en laihduta.Kyllä niihin makua saa hyvin mausteillakin,ei siinä tarvitse käyttää yhtään rasvaa.

Olen ollut monesti ennenkin sitä mieltä ettei kannata syödä pikkulinnut ruokaannoksia.
        Täälläkin joku käy aina välillä kommentoimasta lautaskoon pienentämistä.
        Tuossa kommenttikentässä sanoo syövänsä nämä 600 g lihaa+ kasvikset yms 600 g yht 1,2 kg 1000 kal
        Kulutus miehellä varmasti noin 4000 päivässä eli SAA syödä vielä tuon lisäksi lisää 3000 kaloria päivässä.
        Se riippuu siitä miten paljon kuluttaa energiaa päivässä miten paljon SAA syödä.😳
        Esim hidas kävely juoksumatolla kuluttaa vain 100 kaloria
        Ja kovavauhtinen juoksu 800 kaloria.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Minä syön perunat aina VAIN keitettynä,silloinkin kun en laihduta.Kyllä niihin makua saa hyvin mausteillakin,ei siinä tarvitse käyttää yhtään rasvaa.

Olen ollut monesti ennenkin sitä mieltä ettei kannata syödä pikkulinnut ruokaannoksia.
        Tuossa kommenttikentässä sanoo syövänsä nämä 600 g lihaa kasvikset yms 600 g yht 1,2 kg 1000 kal
        Kulutus miehellä varmasti noin 4000 päivässä eli SAA syödä vielä tuon lisäksi lisää 3000 kaloria päivässä.
        Se riippuu siitä miten paljon kuluttaa energiaa päivässä miten paljon SAA syödä.😳

Ruokaa pitää vähentää vasta sitten kun paino alkaa jumittamaan.Suuremman osan ajasta pitää kuitenkin syödä PALJON 😏

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ruokaa pitää vähentää vasta sitten kun paino alkaa jumittamaan.Suuremman osan ajasta pitää kuitenkin syödä PALJON 😏

Eikä sitä sittenkään saa vähentää terveellistä ruuasta vaan herkuista ja lisätä vähän liikuntaa esim tekemällä toinenkin kevyt liikuntasuoritus

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tuossa kommenttikentässä sanoo syövänsä nämä 600 g lihaa kasvikset yms 600 g yht 1,2 kg 1000 kal

Ihmisen aivot tarvitsevat myös rasvaa joten mitä hyötyä siitä on että kuka ei rasvaa käytä,.itse teen voileivät tai kaksi ja laitan ilmeiseti liikaa rasvaa koska poika huomauttaa että miten saat alas voileivän jossa on paljon rasvaa ,minun mielestäni siinä ei ole paljon. Pastan aina voissa mitä milloinkin paistan ja teen usein pasta garnonaaraa johon klikkaaiken voita siihenkin .paino on ollut sama koko elämän. En ole koskaan laihduttanut .vetan status on ollut aina hyvä,

• Anonyymi

Pilailija > Minulle riittää itsellä annoskooksi 600 g ja proteenit siitä 50 g+ jälkiruoka + kakkukahvit.

Jälkiruoka ja kakkukahvit pitää valita oikeasta ja hyvästä ruuasta, jotta myös niissä on tarvittava määrä protooneja. Jälkiruuaksi voi ottaa pääsiäisenä mämmiä ja vappuna tippaleipiä ja munkkeja. Kakun pitää olla protooni-pitoista kuten ovat protooni-pitoisia mansikka-kermakakku sekä toffee-suklaakakku. Kahvin määrä pitää olla kohtuudessa, koska muutoin kofeeni-pitoisuus nousee korkeaksi ja lihoo.

Pilailja > Suunnittelen aina itse ruokalajit joissa käytän Paljon perunaa,lihaa,kasviksia,juureksia

Minulla on sellainen maksullinen ravinto-ohjaaja, joka mittaa tarvittavat protoonien ja kefiirien määrät kakku- ja muista kahveista. Maksan tästä ohjauksesta 2000 euroa vuodessa, ja paino on jo nyt lähtenyt normalisoitumaan. Mitään painonnousua ei ole ollut havaittavissa viimeiseen pariin kuukauteen.

Pilailija > Esim hidas kävely juoksumatolla kuluttaa vain 100 kaloria Ja kovavauhtinen juoksu 800 kaloria.

Noin sanoi myös minun maksullinen kunto-ohjaajani. Hän sanoi että hidas liikunta ei ole niin tehokasta kuin kova liikunta ja kevyet painot eivät paina niin paljon kuin raskaat painot. Maksan tästä neuvonnasta 200 euroa kuukaudessa, ja kyllä onkin sitten hyvät neuvot koko rahalla.

On hienoa että täällä vahvistetaan ilmaiseksi kaikki se tieto, josta itse maksan rahalla. Se vain vahvistaa käsitystäni, että maksan ihan oikeasta asiasta, jossa protoonien ja kefiirien määrä pysyy vakiona suonistossa. Ja paino on alkanut melkein jopa normalisoitumaan.

• Anonyymi

Kaikesta sitä,ihminen makselee rahaa, kun kehon normaaleista tarpeesta syödä tai olla syömätä. No onhan siitä ehkä jollekkin hyvää saada puhua yhteisestä laihduttamisesta
        Ennekun alkaisin makselemaan asioista mistä voi olihan itse lukea kirjoista. .
        Ja kun elää normaalisti niin ei edes tule mieleen edes asiat kun miten paljon saa syödä mitä ja milloin , no jokaisen. oma asia ,kullakin tyylinsä,

• Anonyymi

Aloituksen tekijälle sellainen kysymys, että mistä kopioit noita tekstejäsi? Nehän eivät ole omiasi, vaan kopioit niitä ja jopa muokkaat niitä tekstinkäsittelyohjelmalla.

Miksi teet niin, vai onko kyseessä vain huomionhakuisuus, ajanviete vai sairaus? Teet siis kopioituja provosoivia avauksia, joihin myös vastailet itse mukamas muiden ihmisten rooleissa. Teetkö kaiken lääkärin määräyksestä?

• Anonyymi

Ei ne ole mitään kopioita vaan kaikki on omasta päästä.😧

• Anonyymi

Kyllä sen kommenteista huomaa kuka on alkuperäinen aloittaja.

• Anonyymi

Aloittaja 𝑘𝑎𝑘𝑘𝑎 𝑣𝑎𝑖𝑝𝑝𝑎 𝑘𝑎𝑟𝑣𝑎𝑖𝑛𝑒𝑛 𝑝𝑎𝑙𝑙𝑖 𝑙𝑖ℎ𝑎𝑣𝑎 𝑝𝑒𝑟𝑎̈𝑟𝑒𝑖𝑘𝑎̈ voi mennä hiihtämään.

https://aijaa.com/DCqfpg

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hyvin sanottu.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Miesvihaaja havaittu.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Miesvihaaja havaittu.

Aloittajalla on menossa jälleen uusi vaihe.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tuossa on meneillään tunteensiirtoreaktio. Saatetaan kyseenalaiseksi kaikki tarvittava. Itkettävää toimintaa Naisvihaajalta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei ne ole mitään kopioita vaan kaikki on omasta päästä.😧

Aloittaja on taas aivan sekaisin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Aloittaja on taas aivan sekaisin.

Kyllä se totta on että herkuttelemalla pystyy laihtumaan,JOS herkuttelee oikealla tavalla.
        Lihominen johtuu tuosta samasta asiasta eli väärillä tuotteilla herkuttelusta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kyllä se totta on että herkuttelemalla pystyy laihtumaan,JOS herkuttelee oikealla tavalla.

Miksi aloittaja vihaa naisia?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Miksi aloittaja vihaa naisia?

En tiedä miksi mutta tosiaan vihaa naisia. Mokoma 𝑘𝑎𝑟𝑣𝑎 𝑝𝑎𝑙𝑙𝑖 𝑘𝑎𝑘𝑘𝑎 𝑣𝑎𝑖𝑝𝑝𝑎 ℎ𝑎𝑖𝑠𝑒𝑣𝑎 𝑘𝑖𝑘𝑘𝑒𝑙𝑖 𝑝𝑦𝑙𝑙𝑦 voi viedä mansikakkua huitsin nevadaan. Tässä tekemäni kuva, kommentoikaa https://aijaa.com/DCqfpg

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En tiedä miksi mutta tosiaan vihaa naisia. Mokoma 𝑘𝑎𝑟𝑣𝑎 𝑝𝑎𝑙𝑙𝑖 𝑘𝑎𝑘𝑘𝑎 𝑣𝑎𝑖𝑝𝑝𝑎 ℎ𝑎𝑖𝑠𝑒𝑣𝑎 𝑘𝑖𝑘𝑘𝑒𝑙𝑖 𝑝𝑦𝑙𝑙𝑦 voi viedä mansikakkua huitsin nevadaan. Tässä tekemäni kuva, kommentoikaa https://aijaa.com/DCqfpg

Erinomainen kuva!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mutta mitään ei saa vähentää terveellisestä mansikkakakusta.Siitä en luovu mistään hinnasta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mutta mitään ei saa vähentää terveellisestä mansikkakakusta.Siitä en luovu mistään hinnasta.

Laitan vielä kuvan, katsokaa https://aijaa.com/DCqfpg

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Laitan vielä kuvan, katsokaa https://aijaa.com/DCqfpg

Ei noita kukaan halua katsoa, kun liität niihin virukset.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Naisvihaaja havaittu.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ole sinä ℎ𝑎𝑖𝑠𝑢 𝑘𝑖𝑘𝑘𝑒𝑙𝑖 hiljaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Minä vihaan naisia.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Minä vihaan naisia.

Vihaat myös miehiä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Vihaat myös miehiä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mitäs minä sanoin? Kohta postaat taas sitä typerää aijaa-kuvaasi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sinä vihaat naisia.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sinä vihaat naisia.

Sinä vihaat miehiä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Vihaat myös miehiä.

𝐼𝑚𝑒 ℎ𝑎𝑖𝑠𝑢 𝑘𝑢𝑙𝑙𝑖 𝑡𝑖𝑠𝑠𝑖𝑎̈

Siinä sulle kuvaa: https://aijaa.com/DCqfpg

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

𝐼𝑚𝑒 ℎ𝑎𝑖𝑠𝑢 𝑘𝑢𝑙𝑙𝑖 𝑡𝑖𝑠𝑠𝑖𝑎̈

Siinä sulle kuvaa: https://aijaa.com/DCqfpg

Mitä tuossa kuvassa on? En uskalla avata koska siellä asustaa viiruksia.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Naisvihaaja havaittu.

• Anonyymi

Lihavat on herkutellut väärillä herkuilla. 😂😂

• Anonyymi

Tyhmästä päästä kärsii koko ruumis.😂😂

• Anonyymi

Naisvihaaja havaittu.

• Anonyymi

Tulee iso läskimaha kun syö makkaraa,kermajäötelöä,pitsaa,juustoa yms 🤣🤣🤣

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tulee iso läskimaha kun syö makkaraa,kermajäötelöä,pitsaa,juustoa yms 🤣🤣🤣

Sinulla on sellainen maha.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Naisvihaaja havaittu.

Olet oikeassa, kyseessä on varsinainen 𝘬𝘢𝘳𝘷𝘢 𝘩𝘢𝘪𝘴𝘶 𝘬𝘢𝘬𝘬𝘢 𝘷𝘢𝘪𝘱𝘱𝘢 𝘬𝘶𝘭𝘭𝘪

Ei ole viruksia https://aijaa.com/DCqfpg

• Anonyymi

Broilerin rintaleikkeet on paljon terveellisempiä kuin suikaleet.
      Suikaleissa Liha nesteitä on valunut runsaasti pois ja on jopa nahkaa.

• Anonyymi

Herutus on toinen konsti kyllä varmalla.

• Anonyymi

Aloittaja vihaa naisia.

• Anonyymi

on tuossa postauksessa avausposttaajan järkeä jos on kuntoilija, etenkin kova kuntoilija joka esim kävelee 14km pituisia kävelylenkkejä kovalla vauhdilla tai jos tekkee jottain muuta raskasta kuntoilua kovvaan hikeen niin esim sen jälkeen täytekakkukahvit tekkee poikaa .

On taas iha eri asia jos ei harrasta mitään liikuntaa että jos on ihan sohvaperunana niin ei sitä joka päivä ainakaan täytekakkuja kannata vetää.

Tosin semmosella taktiikalla oon edennyt itse (itse oon ollut aktiivinen kuntoilija mut nyt kun on todennäköisesti ylikuntotila kehossa niin pitäny paussia noin kuukauven ajan liikunnasta) että isä kun tuppaa ostaan hillomunkkeja melekein joka kauppareissulla niin voi iskeä ittelle himo syyä sitä hillomunkkia niin on nakertanut (kuin hiiri nakertaa) hillomunkista reunapaloja yhden päivän ajan siten että kalorimäärä munkista on niin olemattoman pieni ettei se voi lihottaa kun ottaa huomioon raskaan liikuntani määrän. Kermatäytekakkuja tulee tehtyä &syötyä aika harvoin, että yleensä vain syntymäpäivinä.

Että kyllä avauspostaaja musta ihan jäljillä on näissä postauksissaa mut se toisaalt riippuu kuten tossa selvitin asianlaidan.

esim eräs entinen norjalainen huippuhiihtäjä(sai henkilökohtaisia arvokisamitaleja urallaan) kertoi haastattelussa että hän kovan liikuntasuorituksen jäläkeen tykkää syyä pussillisen irtokarkkia eikä hän liho.

Kirjoittaja-kommentoija Juha pohjola(metsänmies-erakko)

• Anonyymi

Ei pienet herkkumäärät vaikuta mitenkään jos kulutus on 4000-5000 kaloria päivässä eikä sittenkään vaikka olisi vain 3000-3300 niinkuin itsellä
        Syön joka päivä vähän karkkia ja suklaata sekä suklaakeksejä ja laihdun silti.
        Täytekakkua en syö,mutta muita kakkuja kyllä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei pienet herkkumäärät vaikuta mitenkään jos kulutus on 4000-5000 kaloria päivässä eikä sittenkään vaikka olisi vain 3000-3300 niinkuin itsellä

Mansikkakakkumies vauhdissa https://aijaa.com/DCqfpg

Ei ole viruksia

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

totta varmasti tuo mitä sanoit! =)

ihan äsken tarjosin kermamansikkatäytekakkua ja kahavia isälleni ja hänen ystävälleen kun kävivät tuossa piipahtamassa.

Kyllä ittellekin maistui =)

Juha pohjola kommentin kirjoittanut "metsänmies-erakko".

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

tarkennan omasta ihtestäni ; mulla yleisurheilutaustaa ja sen jäläkeen harrastanu aktiivisesti hikiliikuntaa mut ku alako tulla ylikunnon kaa ongelmia niin enpä nyt ole voinut paljoa yli kuukauteen mitään tehdä että hädin tuskin 300 metriä pystyn käveleen.

Painonpudotusoperaation lähdin joskus vuonna 2018 ja noin parissa vuodessa lähti poies 25 kiloa rungostani.

Söin silloin monipuolisesti kaikkea ruokaa = oon sekasyöjä.

mä en ole lähtenyt väittelemään että mikä sopii kellekin ja mikä ei kun minusta me olemme yksilöitä että toiselle soppii paremmin joku toinen keino painonhallinta tai pudotusjutuissa ja toiselle sopii ihan joku toinen systeemi. Se riippuu varmasti yksilöstä.

on niitä jotka aina väittää että hiilarit on paha asia ja on niitä jotka koko ajan höpöttää että maito tai liha on paha juttu tai että kasvikset on huono asia tai että ei sais syyä sitä ja tätä jne. Siinä keskusteluissa on vain perusongelma se, että se mikä sopii toiselle, niin ei välttämättä sovi toiselle.

Ensin pitäs ottaa selevää omasta itsestänsä kehon ja ruoansulatusjutuista eli menee jonnekin tutkimukseen jossa ottaa selvää mikä ruoka ja juomat sopivia ihtelle. No minä en koskaan ole käynyt sellaisissa laitteissa vaan ihan maalaisjärjellä kuunnellut ommaa kehoa.

Mun kohdalla on esim niin etten vois koskaan ryhtyä pelkäksi kasvissyöjäksi sillä minäpä vähän luulen että taitaisin kuolla anemiaan kun mun keho on semmone että mun pittää saaja lihhaa. Kasviksia myös pitää mun saada paljon sekä paljon muutakin. Kalaa pyrkinyt syömään enemmän kuin punaista lihaa.

Salmiakkikarkit on mun herkkuni että sitä joka viikko ostan itselleni.

kommentoija-kirjoittaja Juha pohjola(metsänmies-erakko)

• Anonyymi

Perunat ja mansikkakakku antavat kaiken propeenin, jos liikkuu 12000 kaloria päivässä.

• Anonyymi

hyvä pointti mut itte tarvin perunan kanssa jottain muutaki kuten kastikkeen tai sitten kalaa ja perunaa joka hyvä yhdistelmä. Peruna sellaisenaan ei meinaa mennä suusta alas kun en ole niin kova perunan fani mutta kun sen kanssa syö muutakin niin männöö hyvin alas =)

juha pohjola kommentin kirjoitti!

• Anonyymi

Tulee iso läskimaha kun syö salmiakkia toffeeta ja suklaata yms 🤣🤣🤣

Salmiakista lisäksi päänsärky 50 grammaa

• Anonyymi
      • Anonyymi

Miesvihaaja havaittu.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Miesvihaaja havaittu.

Naisvihaaja havaittu.

• Anonyymi

Hyvin sanottu.

• Anonyymi

Aloittajalla on alkanut kevätkausi ja sen mukaiset ongelmat.

• Anonyymi

Hyvin sanottu.

• Anonyymi

Meinaatko että aloittaja on menstruoiva vai pelkästään tavallinen oiva?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Nero havaittu.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Naisvihaaja havaittu.

• Anonyymi

miks kiusaatte avauspostaajaa?
      Tuskin edes tunnette häntä eikä siltikään saa kiusata ketään koska oomme samanarvoisia. Ja kukaan ei voi määritellä ketään ihmistä koska me tunnemme itsemme parhaiten .

kommentin kirjoitti Juha pohjola(metsänmies-erakko)

• Anonyymi

Kuullut sellaisen selityksen, että koska tämä on anonyymipalsta, nin ketään ei voi oikeasti kiusata koska kaikki ovat anonyymejä.

• Anonyymi

On esitetty vakuuttava arvaus, että aloittaja vihaa naisia tai hänen eräs täällä esiintyvä ja läheinen henkilönsä vihaa naisia ja heidän genitaalejaan.

Sen takia aloíttaja saa osakseen halveksuntaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

On esitetty vakuuttava arvaus, että aloittaja vihaa naisia tai hänen eräs täällä esiintyvä ja läheinen henkilönsä vihaa naisia ja heidän genitaalejaan.

Sen takia aloíttaja saa osakseen halveksuntaa.

Halveksunta on teiltä voimakas tunne. Onkohan taustalla kuitenkin oman mielen kiemuroita?

• Anonyymi

lisään viestiini sen että on toki muun muassa sellainen ihminen kuin Venäjän presidentti Vladimir Putin joka on paha ihminen että se on olemassa oleva tosiasia kun me tiedämme kaikki mitä hän on tehnyt.

kirjoittaja Juha pohjola

• Anonyymi

Täällä on aivan pöljiä kommentoija.En kommentoi enkä tee tänne. Koskaan mitään aloituksia.😂

• Anonyymi

𝐴𝑘𝑘𝑎 𝑘𝑎𝑘𝑘𝑎𝑎 𝑘𝑜𝑘𝑜 𝑘𝑎𝑘𝑘𝑎!
        𝐾𝑜𝑘𝑜 𝑘𝑎𝑘𝑘𝑎𝑘𝑜?
        𝐾𝑜𝑘𝑜 𝑘𝑎𝑘𝑘𝑎!

• Anonyymi

Onkohan taustalla kuitenkin oman mielen kiemuroita?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Onkohan taustalla kuitenkin oman mielen kiemuroita?

𝐾𝑎𝑘𝑘𝑎𝑎𝑘𝑜 𝑎𝑘𝑘𝑎 𝑣𝑎𝑖 ℎ𝑎𝑘𝑘𝑎𝑎𝑘𝑜 𝑎𝑘𝑘𝑎? 𝑆𝑦𝑜̈ 𝑘𝑎𝑘𝑘𝑎𝑎! 𝐴𝑘𝑘𝑎 𝑘𝑎𝑘𝑘𝑎 𝑝𝑎𝑘𝑎𝑛𝑎 𝑛𝑎̈𝑦𝑡𝑎̈ 𝑠𝑎𝑟𝑣𝑒𝑠𝑖!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

𝐾𝑎𝑘𝑘𝑎𝑎𝑘𝑜 𝑎𝑘𝑘𝑎 𝑣𝑎𝑖 ℎ𝑎𝑘𝑘𝑎𝑎𝑘𝑜 𝑎𝑘𝑘𝑎? 𝑆𝑦𝑜̈ 𝑘𝑎𝑘𝑘𝑎𝑎! 𝐴𝑘𝑘𝑎 𝑘𝑎𝑘𝑘𝑎 𝑝𝑎𝑘𝑎𝑛𝑎 𝑛𝑎̈𝑦𝑡𝑎̈ 𝑠𝑎𝑟𝑣𝑒𝑠𝑖!

Kyseessä on huippuälykäs ihminen, yhtä älykäs kuin Elon Musk.

• Anonyymi

Lupaat vaan, joka aamu palaat tänne kuin mummot ämpärijonoon.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Lupaat vaan, joka aamu palaat tänne kuin mummot ämpärijonoon.

Niinkö 😂😂 täällä on niin huono valvonta ettei kannata.

• Anonyymi

älä lähde pois täältä . Musta sie kirjootat fiksusti että et välttämättä ole sammaa mieltä tiettyjen asiantuntijoiden kanssa että osaat fiksusti päätellä mielipiteesi että sulla on aina ikäänkuin matemaattinen kaava jonka kaivat esille ja hiljennät porukan jolloin kaikki lähinnä inisevät koska eivät osaa vastata argumentilla ennää.

Päätelmäsi on kestävällä tasolla koska minäpä tiedän että entinen huippuhiihtäjä(norjalainen joka sai arvokisamitaleja aika paljon) on syönyt karkkeja, kakkuja ja hampurilaisia esim. En tiedä miten usein mutta on heleppo päätellä että jos kuluttaa todella paljon niin pystyy syömään myös tuollaisia. Asia saa eri merkityksen jos on sohovaperuna. Sohvaperunakin voi joskus herkutella toki. Tai voi herkutella sillai viikonkin aikana mutta se on tehtävä siten että järsii lähinnä murusia jostain hillomunkista ja kerran viikossa sohovaperunalla voi olla esim karkkipäivä . Kuulostaako lapselliselta sana karkkipäivä hah? Ehkä mutta minulla on semmonen kerra viikossa.

Porukan voi aina hiljentää ottamalla joku esimerkki että minä esim otin nyt esimerkkinä tuon norjalaismurtomaahiihtäjän. Toki ei nekään saa ihan hullun lailla semmosia syyä koska kolesteroliarvot voi nousta piliviin. Kohtuus kaikessa.

Älä lähde hitto vie pois täältä kun on saanu lukkee sun älykkäitä postauksias. Mä sanoisin että oot tän palstan "kunkku" asiantuntevuudella. On tosi rentouttavaa tällaisella palstalla lukea postauksia joissa ei ole pipo kireällä ja lisäksi ihmiset voi tietää että toisille voi sopia tuollainen systeemi mikä on sinulla ja minulla. Kaikille se ei sovi tietenkään koska olemme yksilöitä.

Kiitos jokatapauksessa monista loistavista postauksistasi !

Moi terveisin Juha pohjola(erakko)

• Anonyymi

ja lisään vielä semmosen että sulla täytyy olla hyvät geenit kun pystyt huoletta syömään kakkuja lihoamatta mut toki se johtuu tietenki siitä kun kulutat varmaankin äärimmäisen paljon&paljon että oot täällä sanonu että voi ihan monetkin syyä kakkuja esim jos kuluttaa tosi paljon. En itse ole varma toimiiko tuo kaikilla kun pohdin sitä että jos se tulee tavaksi syyä usein kakkuja niin kolesteroliarvot voi nousta mutta toisaalta tosi kovalla liikunnalla pystyy kompensoimaan sitä ettei ne kolesterolit nouse koska liikunta ehkäisee sen nousua.

Fiksusti aina ajattelet kyllä että sul on sana hallussa. ! Meneekö hieman imeläksi nää kehumiset ? =)

Ymmärrän pittää lopettaa ajoissa tää ettei mee pian pepunnuolemiseksi hah! =)

tietenki jos on sohvaperuna niin ei kait kenenkään viisasta syyä liikaa kakkuja ja muita herkkuja jolloin tuloksena pian pallomaha joka vain laajenee. Mut on ihmisiä jotka pystyy syömään ihan hyvin herkkuja lihoamatta eivätkä ne kuntoile. Tunnen aika monia semmosia. Ne onkin aineenvaihdunnaltaan semmosia että kun ne syö jottain niin se tulee heti ulos että niillä on supervilkas aineenvaihdunta. On sitten tarkempi mietinnän paikka liikkumattomimilla ihmisillä että kannattaako liikaa herkkuja koska voi kolesterolit nousta jos ei siis harrasta liikuntaa.

Juha pohjola

• Anonyymi

>>> Niinkö 😂😂 täällä on niin huono valvonta ettei kannata.

Ainoa, joka täällä hoitaa valvontaa on Nepsy-Esa aka Kyttäävä genitaalivartija. Hän hoitaa luonteensa mukaisesti asiaa hyvin, ja on kohta saanut deletoitua jo 10 000 viestiä.

• Anonyymi

Hänen työnsä lienee vapaaehtoista, ja on ilmeistä, että hän ei saa palkkaa työstään. Kyseessä on vain hänen oma vääristynyt oikeudentuntonsa, joka ajaa häntä voimallisesti eteenpäin kohti 100 000 poistetun viestin maagista rajaa.

Vain AI-robotti on kyennyt tuohon rajaan ennen Kyttäävää genitaalivartijaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hänen työnsä lienee vapaaehtoista, ja on ilmeistä, että hän ei saa palkkaa työstään. Kyseessä on vain hänen oma vääristynyt oikeudentuntonsa, joka ajaa häntä voimallisesti eteenpäin kohti 100 000 poistetun viestin maagista rajaa.

Vain AI-robotti on kyennyt tuohon rajaan ennen Kyttäävää genitaalivartijaa.

Jaksatte elää ehkä vain siksi, että teillä on yhteinen vihamies. Jos se estää viiltelynne, olen tyytyväinen rooliini. Minulla on kuitenkin epäilys, että ette sitoudu tarpeeksi hyvin päihdeohjelmaanne. Teidän kannattaisi puhua asiasta tukihenkilönne kanssa. Voitte myös vapaasti purkaa hänelle tuntojanne minusta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jaksatte elää ehkä vain siksi, että teillä on yhteinen vihamies. Jos se estää viiltelynne, olen tyytyväinen rooliini. Minulla on kuitenkin epäilys, että ette sitoudu tarpeeksi hyvin päihdeohjelmaanne. Teidän kannattaisi puhua asiasta tukihenkilönne kanssa. Voitte myös vapaasti purkaa hänelle tuntojanne minusta.

Naisten genitaaleja vihaava havaittu.

• Anonyymi

Mansikkakakku päivässä laihduttaa. Kaksi tarakalla. Ettei mene herkutteluksi.

• Anonyymi

Siihen päälle kellarissa elä ota -kahvit.

• Anonyymi

Pilailia on taas keksinyt herkkualoituksen.

• Anonyymi

• Anonyymi

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa

En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod
      Ikävä
      22
      5004
    2. Huomenta ihana

Kauniskasvoinen ihanuus 😘 saan sut vielä
      Ikävä
      23
      4083
    3. Hei rakas...

Miten on työpäivä sujunut? Rakastan sinua 💗
      Ikävä
      27
      2371
    4. Edelleen sitä on vaikea uskoa

Että olisit oikeasti rakastunut muhun
      Ikävä
      34
      2184
    5. Toiveikas vai toivoton

torstai? Ajatuksia?
      Ikävä
      37
      1978
    6. Vitsi mihin menit. Heti takasin.

Mä näin sut tuu takasin! Oli kiire, niin en ehtiny sin perään!
      Ikävä
      15
      1878
    7. En ole koskaan kokenut

Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka
      Ikävä
      19
      1567
    8. Mukavaa päivää

Mun rakkauden kohteelle ❤️ toivottavasti olet onnellinen
      Ikävä
      12
      1481
    9. Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...

Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons
      Suomalaiset julkkikset
      20
      1209
    10. Kerranki asiat oikein

Ilkka ja muut pienpuolueeet...teitte hyvän työn kun valitsitte pätevän henkilön virkaan eikä kepulle passelia!! Jatkakaa
      Haapavesi
      10
      1144
    Aihe