Uskon olevani lesbo

Anonyymi-ap

Uskon olevani lesbo, hetki kesti tajuta ja sitten hyväksyä asia. En oo ikinä kiihottunut miehistä enkä rehellisesti sanoen ole ikinä nähnyt miestä komeampana kuin ystävä tavalla.

Olen vielä suhteessa miehen kanssa ja päätin että lopetan suhteen ensi kuussa. Mutta en kehtaa kertoa syytä miksi, joten mitä minä kerron hänelle syyksi?

8

410

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

En tiedä vastausta, mutta sama on edessä omalla kohdallani.

• Anonyymi

Kerro totuus. Se tulee ilmi jatkossa kuitenkin, kun alat seurustella naisen kanssa. Muutenkin on varmaan kivempi kuulla, että ero johtuu sukupuolesta, eikä siitä ettei ole ihmisenä sopiva

• Anonyymi

Luultavasti miehesi on jo huomannut, että jotain puuttuu. Tuskin pystyt sängyssä feikkaamaan täydellisesti intohimoa. Et varmaan ole ollut kovin aktiivinen ehdottamaan seksiä. Todennäköisesti välinpitämättömyys paistaa muillakin tavoilla. Voi olla, että ero on myös miehellesi on helpotus.

• Anonyymi

Kerro miehelle tunteidesi häneen olevan aitoja ja aloittaneesi suhteen vilpittömin mielin. Paras olisi kun tunnustaisit olevasi lesbo vaikka et välttämättä haluaisi vielä tulla kaapista. Et saa halveksia miestäsi. Muista, SINÄ et ole tämän eron uhri vaan miehesi jota se tulee satuttamaan.

• Anonyymi

Minä erosin juuri tuosta syystä. Vaikka en koe olevani ns. syntymälesbo, niin vuosia olen tätä asiaa miettinyt, omaa seksuaalisuuttani siis. Itse en välitä tarkoista määrittelyistä, mutta haluan kuunnella oman sydämeni ääntä. En kiihotu miehistä samalla tavalla kuin naisista, mutta enemmän minulla vaikuttaa tunne, että elän jotenkin itseäni vastaan, enkä pysty vastamaan toisen rakkauteen samalla tavalla takaisin. Kuin yrittäisin pakottaa itseäni muottiin johon en sovi. Nyt ei ole kiire suhteeseen, vaan haluan tutustua itseeni rauhassa. Joskus olisi toki löytää ihana nainen, mutta vielä en koe olevan sen aika. Pitkä suhde takana, ja lapsiakin löytyy. Huomaan myös, että arastelen naisia, jotenkin kiinnostavat naiset vähän pelottavat minua.

• Anonyymi

Eikö pohjimmainen syy erohaluusi ole se, että sinulla ei ole tarpeeksi tunteita häntä kohtaan? Ei kai siitä sen vaikeampaa keskustelua tarvitse tehdä. Jos tunteita ei ole, niitä ei ole. Sama pätisi vaikka olisit hetero.

• Anonyymi

Just noin. Itse tykkään kovasti miehestä jota tapaan, jonka kanssa teen kaikkea ja seksikin sujuu. Mutta kun näen ihastukseni, erään naisen, tiedän mitä todella olen ja mitä haluan.
        Mutta aina ei voi saada sitä mitä haluaa.

• Anonyymi

Samaa mieltä. Ei kuulu hänelle syyt miksi sinulla ei ole tunteita häntä kohtaan, muuta kuin että ei ole, ja se riittää hänelle. Itse toki ajattelen, että suurella osaa ihmisistä ei ole tunteita eri sukupuolta kohtaan kovinkaan paljoa. Ollaan kaikki vähintäänkin bissejä. Silti perhe ja lapset voi olla vastakkaista sukupuolta olevan kanssa, sillä niin lastenteko ja lasten kasvattaminen toimii. Seksuaalisen halun ja rakkauden voi yhdistää muuhunkin toimintaan kuten työelämään, harrastuksiin tai muihin suhteisiin inspiroimaan niitä ja tuomaan sisältöä elämään. Lapsiaan kun rakastaa kuitenkin ja toivoo toki parasta heille ja myös heidän toiselle vanhemmalleen.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Huomenta ihana

Kauniskasvoinen ihanuus 😘 saan sut vielä
      Ikävä
      41
      7054
    2. Hei rakas...

Miten on työpäivä sujunut? Rakastan sinua 💗
      Ikävä
      32
      3958
    3. Ei tämä etene ikinä

Kun kumpikaan ei enää ota yhteyttä. Mä en ainakaan uskalla.
      Ikävä
      47
      3391
    4. Edelleen sitä on vaikea uskoa

Että olisit oikeasti rakastunut muhun
      Ikävä
      40
      2959
    5. Vitsi mihin menit. Heti takasin.

Mä näin sut tuu takasin! Oli kiire, niin en ehtiny sin perään!
      Ikävä
      17
      2736
    6. Toiveikas vai toivoton

torstai? Ajatuksia?
      Ikävä
      37
      2238
    7. Mukavaa päivää

Mun rakkauden kohteelle ❤️ toivottavasti olet onnellinen
      Ikävä
      16
      2206
    8. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      41
      2173
    9. Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...

Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons
      Suomalaiset julkkikset
      47
      2127
    10. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      40
      2078
    Aihe