Samaa jauhantaa.

Anonyymi-ap

Mitä jos nyt katsottaisiin positiivisesti eteenpäin. Ei täällä nyt kaikki oli huonosti. Joillakin levy jäänyt jumittamaan. 😂😂🤗🤗

19

348

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Eipä tää oo vielä mitään ,kun kattoo tuota Alavuden palstan hilkka sekoilua😂😂

• Anonyymi

Kepuloisilla on fetissi Sheriffeihin siksi heiltä tulee koko ajan aloituksia sheriffi sitä ja tätä, ihan jatkuvasti joka päivä, toisaalta he sillä yrittävät henkistä painetta saada laskettua, onhan se valtava häpeä olla syyllinen Ähtärin alasajoon ja syyllinen on löydettävä jostakin muualta.

• Anonyymi

Miksi nimittää itsensä sheriffiksi jos ei pidä siitä että kutsutaan sheriffiksi? Ja tosiaankin itse nimesi itsensä sheriffiksi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Miksi nimittää itsensä sheriffiksi jos ei pidä siitä että kutsutaan sheriffiksi? Ja tosiaankin itse nimesi itsensä sheriffiksi.

Takuulla nämä leuhkivat kaikille tiedotusvälineille olevansa Ähtärin sheriffejä. Ylelläkään ei ole niin tyhmää porukkaa, että alkaisivat kutsua paukapäitä Ähtärin sheriffiksi. Papoilla on varmasti ollut surkea elämä, kun pitää vanhuksena vielä yrittää päteä.

• Anonyymi

Ei tuo oo kepulainen joka näitä suoltaa

• Anonyymi

On Kepuleilla ja Deekuilla tulossa tuskainen kesä joutuuko raastupaan vai ei.Siitä nämä jatkuvat aloitukset sheriffistä eivät ole täyspäisiä.

• Anonyymi

Voisit apulaissheriffi olla itse hiljaa, niin jospa asiattomat kirjoitukset vähenisivät. Ihmisillä on tapana vastata samalla tavalla.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Voisit apulaissheriffi olla itse hiljaa, niin jospa asiattomat kirjoitukset vähenisivät. Ihmisillä on tapana vastata samalla tavalla.

tierättekös mitä tuo touhu on se on maalittamista se on kuulkaa rikos

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

tierättekös mitä tuo touhu on se on maalittamista se on kuulkaa rikos

Näin on. Apulaissheriffi on maalittanut kaikkia erimieltä olevia jo vuosikaudet.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Näin on. Apulaissheriffi on maalittanut kaikkia erimieltä olevia jo vuosikaudet.

On meinaan eniten ähtäriläisiä solvannut tyyppi ikinä. Takaan sen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

On meinaan eniten ähtäriläisiä solvannut tyyppi ikinä. Takaan sen.

Ettekö te tajua, että vain sheriffeillä on oikeus mielipiteisiin?

• Anonyymi

Mieluusti ajattelisi positiivisesti. Ny vaan joka palkkapäivä kohtaa sen totuuden että rahat ei enää meinaa riittää elämiseen. Verot on kovat kiitos kaupungin päättäjien.

• Anonyymi

Paljonko maksat Ähtäri-lisää verrattuna vaikka Soinissa asumiseen? Itselläni ero ei ole kovin suuri.

• Anonyymi

Joka kerta kun palkkakuittia katson muistan pandat nuo saatanan kalliit paskaperseet ja nisun.

• Anonyymi

Mene hoitoon.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mene hoitoon.

Älä nyt hermostu. Jos kaveri rahaa saatuaan himoitsee pandoja ja nisua, niin keneltä se on pois.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Älä nyt hermostu. Jos kaveri rahaa saatuaan himoitsee pandoja ja nisua, niin keneltä se on pois.

Mahtaa tuota, joka palkkakuitin saatuaan alkaa kiihoittuneena ajatella pandoja, nyt harmittaa kun pandat palautettiin. No onneksi hänelle on vielä nisu.

• Anonyymi

Nisu sanoi vaaliteltoilla että hänellä on omatunto puhdas panda asiassa, ja hänellä ei ole koskaan ollut mitään osuutta koko asiaan.

• Anonyymi

Sitten se Nisu sanoi vielä, että sheriffi ja apulaissheriffi on valtavan komeita ja viisaita nuorukaisia...

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa

En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod
      Ikävä
      22
      5404
    2. Huomenta ihana

Kauniskasvoinen ihanuus 😘 saan sut vielä
      Ikävä
      26
      4677
    3. Hei rakas...

Miten on työpäivä sujunut? Rakastan sinua 💗
      Ikävä
      28
      2681
    4. Edelleen sitä on vaikea uskoa

Että olisit oikeasti rakastunut muhun
      Ikävä
      34
      2324
    5. Toiveikas vai toivoton

torstai? Ajatuksia?
      Ikävä
      37
      2058
    6. Vitsi mihin menit. Heti takasin.

Mä näin sut tuu takasin! Oli kiire, niin en ehtiny sin perään!
      Ikävä
      15
      2008
    7. En ole koskaan kokenut

Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka
      Ikävä
      19
      1637
    8. Mukavaa päivää

Mun rakkauden kohteelle ❤️ toivottavasti olet onnellinen
      Ikävä
      12
      1581
    9. Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...

Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons
      Suomalaiset julkkikset
      24
      1380
    10. Ei tämä etene ikinä

Kun kumpikaan ei enää ota yhteyttä. Mä en ainakaan uskalla.
      Ikävä
      17
      1364
    Aihe